Ligt wel het meest voor de hand. Zal vanavond wel bij Headhunterz in het boekje officieel bevestigd worden.Uberhout wrote:Nieuw evenement van Q-Dance:
https://www.facebook.com/events/484455865287002/
'Get Wack Join the Pack'
X-Qlusive Frequencerz misschien?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Freq is voor een x-clusive meest voor de hand liggende ja. Kan best een leuk feest worden indien juiste gasten.
Uiteraard met heel Roughstate erbij, zoals bij Ran-D en B-Front al het geval wasStinson wrote:Freq is voor een x-clusive meest voor de hand liggende ja. Kan best een leuk feest worden indien juiste gasten.
Waarom staat er altijd dat een Q-dance evenement wordt georganiseerd door 7x Q-dance? 
Valt mij ook wel vaak op. Nooit begrepen.klapstoel wrote:Waarom staat er altijd dat een Q-dance evenement wordt georganiseerd door 7x Q-dance?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Dit kreeg ik erover te lezen in een groeps app:Redman wrote:Valt mij ook wel vaak op. Nooit begrepen.klapstoel wrote:Waarom staat er altijd dat een Q-dance evenement wordt georganiseerd door 7x Q-dance?
https://m.facebook.com/business/help/905034079579176Heeft te maken met hun Facebook-structuur.
Je krijgt een van de 7 pagina`s te zien afhankelijk van je regio.
Als ik het zo lees heeft dat met continenten te maken ?
Ja klopt, voornamelijk gebaseerd op talen. Als je als Facebook gebruiker Q-Dance intypt in Facebook kom je automatisch op de degene die voor jou bestemd is. (if i'm right)
Aha, hetzelfde als je bijvoorbeeld zoekt naar McDonalds en alles in het Nederlands ziet (terwijl de pagina 78 miljoen likes heeft). Snap 'mZamble wrote:Ja klopt, voornamelijk gebaseerd op talen. Als je als Facebook gebruiker Q-Dance intypt in Facebook kom je automatisch op de degene die voor jou bestemd is. (if i'm right)
Filmpje! Ik plaats m toch ook even in Wist je dat, omdat ik weet dat er veel mensen van hier gaan komende vrijdag
Check het topic: The Funky Cat #6 (06-10-2017, P60, Amstelveen)
View on YouTube
Check het topic: The Funky Cat #6 (06-10-2017, P60, Amstelveen)
View on YouTube
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 9 hours ago
Mij niet gezien, na het album is er echt niks meer leuks uitgebracht.Uberhout wrote:Nieuw evenement van Q-Dance:
'Get Wack Join the Pack'
Ik wacht wel tot Atmozfears er eentje mag organiseren
Pipa wrote:Mij niet gezien, na het album is er echt niks meer leuks uitgebracht.Uberhout wrote:Nieuw evenement van Q-Dance:
'Get Wack Join the Pack'
Ik wacht wel tot Atmozfears er eentje mag organiseren
Renegades, Victory Forever en The Unknown zijn geen verkeerde platen toch? En voor proefje dit weekend op stealth modus klonk goed!
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 9 hours ago
The Unknown is prima, maar dat komt puur omdat TSFH en Festuca heeft hier al eerder een track van gemaakt, die ik overigens ook beter vind. Die andere nummers van hun doen me werkelijk niks en tijdens HHZ ook echt geen goede tracks gehoord van hun. Geef mij maar Freqz alla 2013, 2014
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Vazard album (Chapters of the Mind) volgens mij
Zeg, wisten jullie al dat da Tweekaz op Qlimax staan?
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)Rickzel wrote:Zeg, wisten jullie al dat da Tweekaz op Qlimax staan?
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Mijn Defqon Legens Jacks eindelijk verzonden zijn
Het nieuwe Radical Redemption album bevat weer 3 cd's met full versions. Hopelijk staan er dit keer minder album fillers en al uitgebrachte platen op dan op The One Man Army.
Daarbij bevat het ook weer 2 gemixte cd's.
De mijne ook! Ben benieuwd!Kwami wrote:Mijn Defqon Legens Jacks eindelijk verzonden zijn
Ook al heb je 3 cd's met wat album fillers, dan zit er toch nog anderhalve CD aan nieuwe shit in, blijft bizar wat een productie machine die man is. Is beter dan een cd'tje met 12 nieuwe plaatjesJordy wrote:Het nieuwe Radical Redemption album bevat weer 3 cd's met full versions. Hopelijk staan er dit keer minder album fillers en al uitgebrachte platen op dan op The One Man Army.
kwaliteit && kwantiteit > kwaliteit || kwantiteit
Goffedomme geef eens een verwachte leverdatum/tijd aan DHLhurricane wrote:De mijne ook! Ben benieuwd!Kwami wrote:Mijn Defqon Legens Jacks eindelijk verzonden zijn