Titan...
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik gok Enemy Contact
Denk dat Outbreak eerder op Unleashed Records gaat tekenen.
Zo te zien aan de houding denk ik dat ook. Grote stappen, mooi om te zienFantazoo wrote:Ik gok Enemy ContactDenk dat Outbreak eerder op Unleashed Records gaat tekenen.
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Rebirth Festival op Facebook
met Wildstylez - Back 2 Basics erbij!Huge announcement coming up...can you guess what it is?
Make sure to follow our socials today...
Outbreak zit toch bij We R?Fantazoo wrote:Ik gok Enemy ContactDenk dat Outbreak eerder op Unleashed Records gaat tekenen.
Klopt, maar daar hoor je nog minder van dan dat je van hemzelf hoortRoyvn_ wrote:Outbreak zit toch bij We R?Fantazoo wrote:Ik gok Enemy ContactDenk dat Outbreak eerder op Unleashed Records gaat tekenen.
Daarnaast heeft hij volgens mij al een release op Unleashed Records gehad, dus zou me niks verbazen als daar meer uit gaat komen.
Het zoveelste Classic event waarschijnlijkCasey wrote:Rebirth Festival op Facebook
met Wildstylez - Back 2 Basics erbij!Huge announcement coming up...can you guess what it is?
Edit: En ja hoor...

-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Niet de eerste editie van Reactive.ErikZ wrote:Het zoveelste Classic event waarschijnlijkCasey wrote:Rebirth Festival op Facebook
Edit: En ja hoor...
Ik wil wel een keer een raw feestje van de tijd 2010-2014
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
2009 aub mee rekenen.Pipa wrote:.
Ik wil wel een keer een raw feestje van de tijd 2010-2014
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Vooruit dan maar, omdat je het zo lief vraagt
CorrectFantazoo wrote:Ik gok Enemy ContactDenk dat Outbreak eerder op Unleashed Records gaat tekenen.

-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
DankjePipa wrote:Vooruit dan maar, omdat je het zo lief vraagt
Jiiieehaaaa van Diss Reaction is gebruikt voor een Dior reclame
Hier het interview met Predator: https://djmag.nl/features/09052017-1352 ... f%E2%80%9D
Hier het interview met Predator: https://djmag.nl/features/09052017-1352 ... f%E2%80%9D
Hier ook nog een radio-interview met Ruffneck (Diss Reaction = Predator & Ruffneck) bij 3fm.Patjee410 wrote:Jiiieehaaaa van Diss Reaction is gebruikt voor een Dior reclame![]()
DBSTF zijn begonnen met het beantwoorden van de Q&A 
... Sound Rush een remix hebben gemaakt van Yellow Minute (NC)
wat de neuk. Nobody said it was easy boven faithless - insomnia ??RTM93 wrote:BRENNAN HEART & WILDSTYLEZ LOSE MY MIND momenteel de hoogste notering in de slam dance top 1000 op #16 is.
Alleen de top 10 is nog niet bekend maar ik kan me eigenlijk niet inbeelden dat daar tussen een hardstyle track kan zitten. Wie weet Paul elstak of zo met een happy track.
hele lijst hier:
https://www.slam.nl/uploads/2017/09/SLA ... 1000-1.pdf
Edit: nu ik er over nadenk, year of summer staat niet in de lijst, maar 'one' en 'lies or truth' bijvoorbeeld wel.
Wie weet toch nog een top 10 notering.
drank en drugs staat ook in de lijst?!
wtf slam
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Luminite heeft een remix gemaakt van N-Vitral - Crispy Bassdrum
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Luisteraars bepalen die lijst volgens mij.pim__ wrote:wat de neuk. Nobody said it was easy boven faithless - insomnia ??RTM93 wrote:BRENNAN HEART & WILDSTYLEZ LOSE MY MIND momenteel de hoogste notering in de slam dance top 1000 op #16 is.
Alleen de top 10 is nog niet bekend maar ik kan me eigenlijk niet inbeelden dat daar tussen een hardstyle track kan zitten. Wie weet Paul elstak of zo met een happy track.
hele lijst hier:
https://www.slam.nl/uploads/2017/09/SLA ... 1000-1.pdf
Edit: nu ik er over nadenk, year of summer staat niet in de lijst, maar 'one' en 'lies or truth' bijvoorbeeld wel.
Wie weet toch nog een top 10 notering.
drank en drugs staat ook in de lijst?!
wtf slam
Alsnog. Als je een dance lijst maakt en je bent slamfm kan je dit toch niet accepteren imo.
Wat wil je dan doen? De stemmen manipuleren? Soms stemmen veel mensen nou eenmaal op iets doms en moet je het daar maar met doen, kijk maar naar Amerika.pim__ wrote:Alsnog. Als je een dance lijst maakt en je bent slamfm kan je dit toch niet accepteren imo.
Je kunt natuurlijk ook, net als Brennan Heart met zijn album, zelf de lijst in elkaar gooien en doen alsnog je een hand uitreikt naar je publiek. Al weet ik niet of dat nou beter is.
Ik doel op het feit dat sommige tracks daar helemaal niet onder de noemer 'dance' vallen.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dance is dan ook best een breed begrip.pim__ wrote:Ik doel op het feit dat sommige tracks daar helemaal niet onder de noemer 'dance' vallen.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Mee eens, ik vind meuk van lil kleine er ook niet bij horen, maar dan toch:pim__ wrote:Ik doel op het feit dat sommige tracks daar helemaal niet onder de noemer 'dance' vallen.
Millard Fillmore wrote:Dance is dan ook best een breed begrip.pim__ wrote:Ik doel op het feit dat sommige tracks daar helemaal niet onder de noemer 'dance' vallen.