Deetox haar set op Decibel begon met Torture
Echt baas
Echt baas
De videoclip ja..kbm_ wrote:Headhunterz' Destiny komt woensdag eindelijk uit![]()
bron instagram
Headhunterz wrote:Destiny tells the story of my return to hardstyle and marks a very significant moment in my life and musical career.
My wish was to shoot a full blown cinematic video for it to honor this moment, which took some time and effort but.. It's finished and will be out on Wednesday! Stay tuned!
Hakkenteller' van Q-danceDe Hakkenteller is nu te downloaden in de App Store en Play Store. Ga je dit weekend hakken? Vergeet de Hakkenteller dan niet aan te zetten!
Cool!Duke wrote:Hakkenteller' van Q-danceDe Hakkenteller is nu te downloaden in de App Store en Play Store. Ga je dit weekend hakken? Vergeet de Hakkenteller dan niet aan te zetten!
https://itunes.apple.com/nl/app/hakkent ... 82730?mt=8
Broken Balance wrote:Not sure if..
Pipa wrote:Enemy Contact bij Most Wanted Bookings
Gefeliciteerd!Enemy Contact wrote:Pipa wrote:Enemy Contact bij Most Wanted Bookings![]()
Probleem is dat het een beetje langdradig lijkt. Oke hij heeft gevochten met een kerel, wat komt er nu? Oh nog meer gevechten met random grote kerels. Het begon voor mij nog wel leuk, maar daarna was het beetje mehOutsideSpacer wrote:gewoon, dat ie zich gevangen voelde terwijl hij edm maakte
Heb je het einde ook gezien?makrooy wrote:Probleem is dat het een beetje langdradig lijkt. Oke hij heeft gevochten met een kerel, wat komt er nu? Oh nog meer gevechten met random grote kerels. Het begon voor mij nog wel leuk, maar daarna was het beetje mehOutsideSpacer wrote:gewoon, dat ie zich gevangen voelde terwijl hij edm maakte
Uit de bijbehorende e-mail (ja, ik had me aangemeld voor de nieuwsbriefOutsideSpacer wrote:gewoon, dat ie zich gevangen voelde terwijl hij edm maakte
Maar heel spannend vind ik de video nu ook weer niet. Stoor me een beetje aan de paar momentjes dat de muziek weg lijkt te vallen...Headhunterz wrote:It was on my bucket list to really shoot a full-blown cinematic video and what would be a better time to do it than right now for a track that really marks a significant moment in my life and musical path.
The video is shot in the first-person point of view, something that has never been attempted before in hardstyle. Creative challenges have made me who I am today and I will always keep pushing my boundaries to keep growing and to get the very best out of myself.
The video symbolizes my story, my journey from the EDM scene - where I never truly felt at home - back to my roots: hardstyle.
Ja, dat was wel leuk.Millard Fillmore wrote:Heb je het einde ook gezien?makrooy wrote:Probleem is dat het een beetje langdradig lijkt. Oke hij heeft gevochten met een kerel, wat komt er nu? Oh nog meer gevechten met random grote kerels. Het begon voor mij nog wel leuk, maar daarna was het beetje mehOutsideSpacer wrote:gewoon, dat ie zich gevangen voelde terwijl hij edm maakte
Het 'wegvallen' van 'Headhunterz are back' hebben ze denk ik gedaan omdat op dat moment in de clip hij nog niet was ontsnaptvuxajoro wrote:Maar heel spannend vind ik de video nu ook weer niet. Stoor me een beetje aan de paar momentjes dat de muziek weg lijkt te vallen...