Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2662, 2663, 2664, 2665, 2666, 2667, 2668 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris One gaat terug volop produceren en start daarmee zijn eigen label op: Deathmatch.

Citaat:
DM001 CHRIS ONE - DEATHMATCH
In 2008 Chris One, aged 15 and born in Sweden, released his first official remix. The years that followed brought a carousel of musical highlights. His dark and heavy tracks broke boundaries and raw hardstyle started to become a movement that developed into a subgenre that now is equally as big as the traditional mainstream.

While spreading his music Chris One headlined club nights and festivals all over the world. In 2012 Chris One became the youngest artist to close down Hard Bass - in front of 30 000 people. After that, Martin slowly stepped back to focus on finishing his studies.

In 2017 Chris One is ready to return to the harder styles with his unique branding and style. While doing this he wants to give a platform to the style he stands for. Atmospheric music, often with a dark touch. Thematic music with a story, hard music with nuance but also experimental music that breaks the mould.
The first release on his very own label will be the long awaited 'Deathmatch’. Available this august on all digital portals. Extended versions can be requested and will be released later this year.


https://www.facebook.com/Titamagicshow/ ... 79/?type=3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede zaak. Best vette tracks op zijn naam. Dit staat me wel aan: "Atmospheric music, often with a dark touch. Thematic music with a story".
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar is het nou een label van Chris One of onderdeel van The Magic Show? Niet dat het wat uitmaakt, maar gaaf dat hij weer terug komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz ook al eigen label

Misschien is dit de weg die TMS gekozen heeft? Aangezien TMS als label nooit echt is aangeslagen, dat ze maar als overkoepelende ondersteuning werken voor de labels van de artiesten zelf?

Goede zaak, en nieuwe Chris One muziek altijd +100.000

En nu gvd Advocating Violence achtige tracks gaan maken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De laatste release op TMS was inderdaad in augustus 2016. Het was destijds een bewuste keuze om geen muziek meer op dat platform uit te brengen. The Magic Show stond bekend als een rauw label terwijl de artiesten steeds gematigdere en euphorische muziek uitbrachten. Dit was ook de kant waar we met onze artiesten heen wilden. We hadden daardoor met het label veel te maken met een moeilijke positionering in de markt waardoor we via andere platforms veel beter onze doelgroepen konden bereiken. Uiteindelijk is mijn doel altijd de carrieres van de artiesten geweest en is het label daarvoor ooit gestart. Dus in deze een kleine opoffering voor een groter goed :P

De labels van Clockartz en Chris One zijn op papier labels die onder het bedrijf TMS vallen. Dit is praktisch voor administratie en lopende deals. De artiesten runnen het label zelf en de hele branding, feel en muziek die hierop uit komt wordt vanuit de artiesten bepaald. Ik ondersteun ze hierin alleen vanuit mijn rol als (A&R) manager.

Voor beide labels komen de komende tijd echt coole tracks uit dus ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als wij :clap: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
The Magic Show stond bekend als een rauw label


Oh? Nooit zo gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha oh grappig, leek me inderdaad al het meest logische dat het op zo'n manier gedaan wordt. Lijkt me slim. En Chris One heeft nog wel wat krediet bij mij (en veel andere denk ik) Clockartz zijn gewoon on Fire, en Tartaros is ook sterk bezig met z'n eigen ding.

Weet niet in hoeverre hij nog bij jullie "hoort" maargoed. Ik vind het vet, erg benieuwd naar alles wat er aan zit te komen :)

edit: zit er nog iets aan te komen voro the Geminizers dan? Akelig stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah bedankt voor de opheldering, naja zoals BB al zegt zag ik TMS ook niet als rauw label..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dan hoop ik ook dat die collab met Mind Hunterz weer opgepakt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.instagram.com/p/BX2xtQsBgvR/

Barry weer lekker van de kaart :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat? :lol:

Volgens mij komt bij een paardenvriendin genoeg ketamine kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

find away of find a way?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Wat? :lol:

Volgens mij komt bij een paardenvriendin genoeg ketamine kijken.


Ik las als eerste zin: Stealing is bad, Mkay xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Het ding met Frontliner is dat elke foto, post of quote tenminste ergens in de post een (meestal indirecte) sneer naar andere artiesten met bevatten. Heeft het dat niet, is het geen echte Frontliner post. Wat een cringe deze vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Valt ook gewoon op dat hij nooit gezellig met collega dj's op de foto staat. Bij anderen is dat ieder weekend raak. 3 dagen in de week met anderen op de foto. 4 dagen alleen in de studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barry is ook gewoon echt een enorme Barry
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Het ding met Frontliner is dat elke foto, post of quote tenminste ergens in de post een (meestal indirecte) sneer naar andere artiesten met bevatten. Heeft het dat niet, is het geen echte Frontliner post. Wat een cringe deze vent.

Want over wie gaat het dit keer ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zag in het Code Black producers forum van de week ook een duidelijk statement van vergelijkbare aard. Ik vind dit een goed signaal.

De afgelopen jaren is het de marktstandaard geworden dat kicks, geluiden en samples van derden tot in treurnis wordt ge"recycled". Ik denk dat ook een belangrijke reden is waarom de euphorische scene jaren heeft stilgestaan.

Iedereen zal hier zijn mening over hebben maar het is in ieder geval heel positief dat grotere artiesten zich hier eindelijk eens over uitspreken zodat het bespreekbaar wordt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
..De afgelopen jaren is het de marktstandaard geworden dat kicks, geluiden en samples van derden tot in treurnis wordt ge"recycled". Ik denk dat ook een belangrijke reden is waarom de euphorische scene jaren heeft stilgestaan.

Iedereen zal hier zijn mening over hebben maar het is in ieder geval heel positief dat grotere artiesten zich hier eindelijk eens over uitspreken zodat het bespreekbaar wordt. :)

Eens, maar ik vind dat Frontliner hier wel als laatste iets over te zeggen heeft met al die samples en kicks die hij steeds heeft weggegeven voor "de beginnende producers"
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 17:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:

Frontliner met z'n goeie signalen.

Weet je wat eens een goed signaal zou zijn. Als die eens een plaat van iemand anders, bijvoorbeeld een talent, zou draaien in die eeuwig tergend saaie sets van 'm. Over tot in treurnis recyclen gesproken zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Broken Balance schreef:
Wat? :lol:

Volgens mij komt bij een paardenvriendin genoeg ketamine kijken.


Ik las als eerste zin: Stealing is bad, Mkay xd


Hahahaha ik ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 20:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wist je dat...

Wij twee weken geleden een Producer Camp deden met +20 people :) Het was fucking gezellig!
Nu staat er een recap online!
https://www.facebook.com/Shockwavenl/vi ... 443315714/

Voornamelijk artiesten van X-Bone, maar ook wat andere producers die langs kwamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is een live q&a bezig op Facebook met Ran-D
https://www.facebook.com/djrandofficial ... 477397462/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://instagram.com/p/BX3UZGPlUBN/

En dan die comment erbij. Dit is toch echt het sneuste duo dat er is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 23:29 
 
Hardtraxx Elite

Koen schreef:
Er is een live q&a bezig op Facebook met Ran-D
https://www.facebook.com/djrandofficial ... 477397462/

Ran-D komt met een album genaamd "Rule the Night". Deze komt waarschijnlijk pas in december, omdat hij erg achterloopt op zijn schema. Hij had eigenlijk al 4 tracks af moeten hebben, maar heeft er nog geen een af. Komt door tijdgebrek van al het touren.

Bron: Q&A Ran-D
Vorige  1 ... 2662, 2663, 2664, 2665, 2666, 2667, 2668 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen