Ik zou er niet van opkijken als jullie mijn naam wisten haha 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
haha had gekund. Heb wel eens vaker mijn online interviews hier geplaatstExterkate wrote:Nee ik weet je naam serieus nietklapstoel wrote:Ik zou er niet van opkijken als jullie mijn naam wisten haha![]()
Je het Defqon Legends bomber jasje nu kunt bestellen voor 85 euro. Die eerst is geveild voor bijna 400 euro
http://store.q-dance.com/en/new/limited ... tion=67984
Is dit online ergens ook te lezenklapstoel wrote:Interview met Headhunterz over zijn terugkeer in de nieuwe editie van DJ Mag NL
komt later pasmakrooy wrote:Is dit online ergens ook te lezenklapstoel wrote:Interview met Headhunterz over zijn terugkeer in de nieuwe editie van DJ Mag NL
Kutski op Twitter aangeeft dat de het reizen en party'en 'unhealthy' is en Audiofreq daarop reageert dat is daarom afstand neemt. Weet iemand wat dit betekent?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Dat betekent dat jij niet kan lezen wat sarcasme is.
Zie
Het grote almachtig zever topic #2 (page 2577)
Hij zegt ook : that's the reason I walk away from this world. Alsof hij van deze planeet af wil. Niet uit de scène. Al was hij toch niet meer zo actief. Je kan uit de reactie van kutski ook lezen dat het niet serieus is met zijn x op het eind.
Zie
Hij zegt ook : that's the reason I walk away from this world. Alsof hij van deze planeet af wil. Niet uit de scène. Al was hij toch niet meer zo actief. Je kan uit de reactie van kutski ook lezen dat het niet serieus is met zijn x op het eind.
Hmm nou ik hoorde al wat vaker dat ie ging stoppen. Een keertje een geintje maken is oke, maar meerdere keren iets aangeven?RTM93 wrote:Dat betekent dat jij niet kan lezen wat sarcasme is.![]()
![]()
Zie
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Jaa dat klopt wel, daar maakt hij geen geheim van inderdaad . Alleen deze opmerking stond daar los van vermoed ik.Leonidas wrote:Hmm nou ik hoorde al wat vaker dat ie ging stoppen. Een keertje een geintje maken is oke, maar meerdere keren iets aangeven?RTM93 wrote:Dat betekent dat jij niet kan lezen wat sarcasme is.![]()
![]()
Zie
T.C.C. wrote: These two geniuses are collabing next week again
CC: Dj Thera, Geck-o
![]()
This world = de dj wereld.RTM93 wrote:Dat betekent dat jij niet kan lezen wat sarcasme is.![]()
![]()
Zie
Hij zegt ook : that's the reason I walk away from this world. Alsof hij van deze planeet af wil.
Ik heb ook al vaker gelezen dat hij ging stoppen als artiest, maar ik kan niet vinden waar
Hij antwoord nu https://twitter.com/audiofreqdj/status/ ... 3911310336
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Die audiofreq blijft ook maar een rare gast.Leonidas wrote:Hij antwoord nu https://twitter.com/audiofreqdj/status/ ... 3911310336
Chroman wrote:This world = de dj wereld.RTM93 wrote:Dat betekent dat jij niet kan lezen wat sarcasme is.![]()
![]()
Zie
Hij zegt ook : that's the reason I walk away from this world. Alsof hij van deze planeet af wil.
Ik heb ook al vaker gelezen dat hij ging stoppen als artiest, maar ik kan niet vinden waar
Stond dat ook niet in het topic van 'wat is er gebeurt met?'
Snap t wel. Die kerel werkt zich 3 slagen in de rondte, brengt een kwalitatief bizar goed album uit (hoge kwaliteit dub/dnb/hardstyle/hardcore etc) maar lijkt de vruchten er nog niet echt van te plukken.
Hij heeft de pech dat ie geen populaire/mainstream tracks maakt.
Hij heeft de pech dat ie geen populaire/mainstream tracks maakt.
Vett!! Meteen besteld!kegel77w wrote:Je het Defqon Legends bomber jasje nu kunt bestellen voor 85 euro. Die eerst is geveild voor bijna 400 euro![]()
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Oh Wauw dat is wel heel vet!!hurricane wrote:Vett!! Meteen besteld!kegel77w wrote:Je het Defqon Legends bomber jasje nu kunt bestellen voor 85 euro. Die eerst is geveild voor bijna 400 euro![]()
http://store.q-dance.com/en/new/limited ... tion=67984![]()
Kijken of de bankrekening het nog trekt na kaartjes voor Fatality en HHZ feest
Nu nog de juiste maat, staat wel mooi cm's bij maar weet niet vanaf waar te meten
De hoogte is vanaf hoogste punt schouder tot benedenKwami wrote:Oh Wauw dat is wel heel vet!!hurricane wrote:Vett!! Meteen besteld!kegel77w wrote:Je het Defqon Legends bomber jasje nu kunt bestellen voor 85 euro. Die eerst is geveild voor bijna 400 euro![]()
http://store.q-dance.com/en/new/limited ... tion=67984![]()
![]()
Kijken of de bankrekening het nog trekt na kaartjes voor Fatality en HHZ feest
Nu nog de juiste maat, staat wel mooi cm's bij maar weet niet vanaf waar te meten
Maar helaas is mijn ervaring dat de maten niet altijd kloppen
Dus in dit uitzonderlijke geval heb ik twee maten besteld
In de hoop dat er eentje past, dan stuur ik de ander retour of op marktplaats
-
KHardtraxxer
- last seen 13 days ago
Ik heb even gemeten, wat op de website staat 1/2 chest width. Maar als ik onder me oksel door ga meten kom ik op +- 118 cm uit, de helft is dus 59 cm. Dan zou ik volgende de site in aanmerking komen voor een S.... Dacht het niet hahahahurricane wrote: De hoogte is vanaf hoogste punt schouder tot beneden
Maar helaas is mijn ervaring dat de maten niet altijd kloppen![]()
Dus in dit uitzonderlijke geval heb ik twee maten besteld![]()
Retourneren kan sowieso? Dan bestel ik misschien ook wel M & L.
Hierbij een plaatje hoe je zou moeten metenKwami wrote:Ik heb even gemeten, wat op de website staat 1/2 chest width. Maar als ik onder me oksel door ga meten kom ik op +- 118 cm uit, de helft is dus 59 cm. Dan zou ik volgende de site in aanmerking komen voor een S.... Dacht het niet hahahahurricane wrote: De hoogte is vanaf hoogste punt schouder tot beneden
http://ep.id-t.com/dam/asset/download/u ... dparvpv7a/
1/2 chest width is wel vaag, volgens mij is t gewoon borst breedte
Ze hadden beter een pasmodel kunnen gebruiken met diens lichaamslengte, dan heb je een referentie
welke voorwaarden staat er niet bij. Normaal gesproken is een niet passend artikel een normale voorwaarde.Je kunt artikelen die je bij ons gekocht hebt onder bepaalde voorwaarden retourneren. Maar vermeld wel altijd het ORDERNUMMER op jouw retourzending.
-
KHardtraxxer
- last seen 13 days ago
Ja lengte komt aardig overeen, breedte is apart....hurricane wrote:Hierbij een plaatje hoe je zou moeten metenKwami wrote:Ik heb even gemeten, wat op de website staat 1/2 chest width. Maar als ik onder me oksel door ga meten kom ik op +- 118 cm uit, de helft is dus 59 cm. Dan zou ik volgende de site in aanmerking komen voor een S.... Dacht het niet hahahahurricane wrote: De hoogte is vanaf hoogste punt schouder tot beneden
http://ep.id-t.com/dam/asset/download/u ... dparvpv7a/
1/2 chest width is wel vaag, volgens mij is t gewoon borst breedte
Ze hadden beter een pasmodel kunnen gebruiken met diens lichaamslengte, dan heb je een referentie
welke voorwaarden staat er niet bij. Normaal gesproken is een niet passend artikel een normale voorwaarde.Je kunt artikelen die je bij ons gekocht hebt onder bepaalde voorwaarden retourneren. Maar vermeld wel altijd het ORDERNUMMER op jouw retourzending.
Maar heb M & L besteld. Wat je zegt, het kan altijd nog retour en misschien is er ook wel grote vraag naar online. Hopelijk is dit dan wel de enige Limited editie/uitgave.
Ach ik heb nu zoiets van, zoveel geef ik normaal ook niet uit. En dit is wel heel vet om te hebben, ook voor later mooi memorabilia. Doet je weer terug denken aan je jeugd en de passie voor deze muziek.
Heady heeft foto's ervan in zijn snap story en instagram story gezetmakrooy wrote:Is dit online ergens ook te lezenklapstoel wrote:Interview met Headhunterz over zijn terugkeer in de nieuwe editie van DJ Mag NL
Ook meteen besteld, ontzettend gaaf vest zeg!
Helaas wel nog wachten tot half september...
Normaal geef ik ook niet veel uit aan Merchandise maar nu maak ik ook een uitzondering
Benieuwd hoe limited deze jas is want al bijna 2000 reacties op de FB post van Defqon.
Niet iedereen zal natuurlijk bestellen maar straks loopt volgend jaar half Defqon ermee
Benieuwd hoe limited deze jas is want al bijna 2000 reacties op de FB post van Defqon.
Niet iedereen zal natuurlijk bestellen maar straks loopt volgend jaar half Defqon ermee