deze en Standje Maximaalwrote:Ik zou graag Wake Up erop zien
Not sure if.wrote:deze en Standje Maximaalwrote:Ik zou graag Wake Up erop zien
Maar
https://www.discogs.com/Brennan-Heart-P ... se/2780161
R
Hardtraxx Veteran
5557 posts member since 2013
last seen 19 hours ago
ze willen graag de rawcore 220 bpm live edit.wrote:Not sure if.wrote:deze en Standje Maximaalwrote:Ik zou graag Wake Up erop zien
Maar
https://www.discogs.com/Brennan-Heart-P ... se/2780161
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Willem en z'n marketingteam zijn wel fanatiek, geef toe

Headhunterz FB

Last edited by Pedaalemre on , edited 1 time in total.
Devin Wild & Warface in de studio
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Mijn gedachte: de dood van zn EMD carriere en een comeback naar hardstylewrote:Willem en z'n marketingteam zijn wel fanatiek, geef toe![]()
Headhunterz FB
Heel benieuwd, vette combinatie. Verwacht wel een goude melodie met brute kicks!wrote:Devin Wild & Warface in de studio
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Erg gaaf van HHZ, erg benieuwd wat hieruit komt. In de Flatline artwork (dat event in NZ) zit ook een 'Hart ritme lijn' verwerkt.
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 1 day ago
wrote:If these were the last beats of my heart
I would dance to them
Z
Hardtraxxer
256 posts member since 2015
last seen Feb 2026
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
HHZ heeft ons binnen een half jaar zo erg opgehyped met allerlei marketingtrucjes, dat ik alleen tevreden ben als hij een album aankondigt
. Daarnaast brengt hij erg weinig muziek uit de laatste tijd. Ik zou het in ieder geval geweldig vinden als een album werkelijkheid wordt.
Eens. Sacrifice 2.0wrote:HHZ heeft ons binnen een half jaar zo erg opgehyped met allerlei marketingtrucjes, dat ik alleen tevreden ben als hij een album aankondigt. Daarnaast brengt hij erg weinig muziek uit de laatste tijd. Ik zou het in ieder geval geweldig vinden als een album werkelijkheid wordt.
haha vind dat geheimzinnige gedoe van headhunterz altijd wel leuk, alleen kut dat je bijna zeker weet dat het alleen maar kan tegenvallen omdat de verwachtingen alleen maar hoger worden 
K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Tot die tattoo vond ik dat raadselachtige ook wel leuk. Elke keer die subtiele hints in de vlogs, zeker in de aanloop naar Qlimax. Maar sinds die tattoo ligt het er wel héél dik bovenop dat ze ergens mee bezig zijn dat het bijna irritant begint te wordenwrote:haha vind dat geheimzinnige gedoe van headhunterz altijd wel leuk, alleen kut dat je bijna zeker weet dat het alleen maar kan tegenvallen omdat de verwachtingen alleen maar hoger worden
P
Hardtraxx Veteran
5063 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
3 uur Headhunterz op de closing confirmedwrote:Mijn gedachte: de dood van zn EMD carriere en een comeback naar hardstylewrote:Willem en z'n marketingteam zijn wel fanatiek, geef toe![]()
Headhunterz FB
Ik vind dat Headhunterz nu wel heel erg overhyped wordt hoor...Eerst maar zien of hij weer leuke platen geproduceerd heeft.
Holy shit holy shit holy shitwrote:https://www.facebook.com/QdanceNederland/photos/a.534109453308072.1073741829.534066353312382/1526509610734713/?type=3
Plot twist. Headhunterz Supremacy 2017 Anthem.
Joehoewrote:Die kun je 2,5 maand eerder verwachten.wrote:00:00 - 01:00: Headhunterz "Welcome Back" set