deze en Standje Maximaalrakkietakkie wrote:Ik zou graag Wake Up erop zien
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Not sure if.Redman wrote:deze en Standje Maximaalrakkietakkie wrote:Ik zou graag Wake Up erop zien
Maar
https://www.discogs.com/Brennan-Heart-P ... se/2780161
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
ze willen graag de rawcore 220 bpm live edit.Broken Balance wrote:Not sure if.Redman wrote:deze en Standje Maximaalrakkietakkie wrote:Ik zou graag Wake Up erop zien
Maar
https://www.discogs.com/Brennan-Heart-P ... se/2780161
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Willem en z'n marketingteam zijn wel fanatiek, geef toe

Headhunterz FB

Last edited by Pedaalemre on 19 Jun 2017 20:09, edited 1 time in total.
Devin Wild & Warface in de studio
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Mijn gedachte: de dood van zn EMD carriere en een comeback naar hardstyleOutsideSpacer wrote:Willem en z'n marketingteam zijn wel fanatiek, geef toe![]()
Headhunterz FB
Heel benieuwd, vette combinatie. Verwacht wel een goude melodie met brute kicks!Koen wrote:Devin Wild & Warface in de studio
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Erg gaaf van HHZ, erg benieuwd wat hieruit komt. In de Flatline artwork (dat event in NZ) zit ook een 'Hart ritme lijn' verwerkt.
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 13 hours ago
Headhunterz - From Within wrote:If these were the last beats of my heart
I would dance to them
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
HHZ heeft ons binnen een half jaar zo erg opgehyped met allerlei marketingtrucjes, dat ik alleen tevreden ben als hij een album aankondigt
. Daarnaast brengt hij erg weinig muziek uit de laatste tijd. Ik zou het in ieder geval geweldig vinden als een album werkelijkheid wordt.
Eens. Sacrifice 2.0hotymoty wrote:HHZ heeft ons binnen een half jaar zo erg opgehyped met allerlei marketingtrucjes, dat ik alleen tevreden ben als hij een album aankondigt. Daarnaast brengt hij erg weinig muziek uit de laatste tijd. Ik zou het in ieder geval geweldig vinden als een album werkelijkheid wordt.
haha vind dat geheimzinnige gedoe van headhunterz altijd wel leuk, alleen kut dat je bijna zeker weet dat het alleen maar kan tegenvallen omdat de verwachtingen alleen maar hoger worden 
-
KHardtraxxer
- 186 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Tot die tattoo vond ik dat raadselachtige ook wel leuk. Elke keer die subtiele hints in de vlogs, zeker in de aanloop naar Qlimax. Maar sinds die tattoo ligt het er wel héél dik bovenop dat ze ergens mee bezig zijn dat het bijna irritant begint te wordenpatrickjumpeen wrote:haha vind dat geheimzinnige gedoe van headhunterz altijd wel leuk, alleen kut dat je bijna zeker weet dat het alleen maar kan tegenvallen omdat de verwachtingen alleen maar hoger worden
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
3 uur Headhunterz op de closing confirmedShatterDJ wrote:Mijn gedachte: de dood van zn EMD carriere en een comeback naar hardstyleOutsideSpacer wrote:Willem en z'n marketingteam zijn wel fanatiek, geef toe![]()
Headhunterz FB
Ik vind dat Headhunterz nu wel heel erg overhyped wordt hoor...Eerst maar zien of hij weer leuke platen geproduceerd heeft.
Holy shit holy shit holy shitNightFly013 wrote:https://www.facebook.com/QdanceNederland/photos/a.534109453308072.1073741829.534066353312382/1526509610734713/?type=3
Plot twist. Headhunterz Supremacy 2017 Anthem.
JoehoeMelvinFR wrote:Die kun je 2,5 maand eerder verwachten.Rickzel wrote:00:00 - 01:00: Headhunterz "Welcome Back" set