klinkt veel belovendwrote:Nieuwe The Pitcher: http://www.twitvid.com/OG8MDToday we've worked our asses of in the studio. Having some real progress with the harder tracks. Result..
Bas Oskam Q-Dance interview over Pavelow
dus nog 4 tracks =)Voor het Defqon.1 Festival zou ik acht tracks maken, waarbij geen regels of richtlijnen gevolgd zouden worden. Inmiddels zijn alle tracks af en deze zal ik 12 juni aanstaande ten gehore brengen! Daarbij zal ik ook tracks uit andere genres draaien die bij mijn visie op Pavelow aansluiten. De White area van het festival zal dit jaar centraal staan voor nieuwe experimentele muziek. Ik hoop dat alle andere artiesten, die in deze area een optreden verzorgen, ook met dikke experimentele shit komen, opdat we samen er iets nieuws van maken. Ikzelf zal in ieder geval met mindblowing spul op de proppen komen, dat misschien niet gelijk geplaatst wordt. Hoewel dat in de meeste gevallen iets is dat een artiest niet wil, is dat op Defqon.1 nou precies mijn bedoeling! De naam Pavelow komt trouwens uit mijn favoriete spel 'Call of Duty Modern Warfare', mochten jullie je dit afvragen.''
We zijn uiteraard zeer benieuwd naar het achttal tracks waar Bas het over heeft. Onder het hap snap naar binnen werken van de tosti's, wil Bas er het volgende nog over kwijt ...
''Zoals ik al zei, is er nu een aantal tracks af. Daarbij zit ook een remix van 'Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010 - Pavelow Remix)'. Ik ben hier ontzettend trots op! Deze zal binnenkort met het orgineel worden uitgebracht. Ik heb ook heel veel respect voor Q-dance dat ze buiten alle muzikale hokjes durven te denken en dat ze mij deze kans geven! Verder heb ik voor een andere toonaangevende DJ ook een remix gemaakt. Binnenkort hoor je hier meer over
P
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2010
last seen Jun 2011
Omdat ie samen met Pollen produceert voor the Pitcher? lijkt me vrij logischwrote:maar waarom zit luc achter de pc?wrote:Nieuwe The Pitcher: http://www.twitvid.com/OG8MDToday we've worked our asses of in the studio. Having some real progress with the harder tracks. Result..
Zo zal dat ook vast gaan met de Dozer en Pavo platen, misschien hebben zij wel goeie ideeën maar hebben niet de skills om te produceren..
Hou is op steeds mijn naam te noemenwrote:klinkt veel belovendwrote:Nieuwe The Pitcher: http://www.twitvid.com/OG8MDToday we've worked our asses of in the studio. Having some real progress with the harder tracks. Result..maar waarom zit luc achter de pc?
Roep dan Van Veghel ofzo
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
wist je dat enzyme records digitaal is gegaan met O.a. Introspective Over Analysis (So many sacrifices
) Nosferatu - System 5601
en nog veel meer
en nog veel meer
En 2 jaar geleden hadden ze nog geen contract bij Platinum en toen werden zen iet geboekt en toen was het maar een kut organisatie.wrote:Bas Oskam Q-Dance interview over Pavelow
dus nog 4 tracks =)Voor het Defqon.1 Festival zou ik acht tracks maken, waarbij geen regels of richtlijnen gevolgd zouden worden. Inmiddels zijn alle tracks af en deze zal ik 12 juni aanstaande ten gehore brengen! Daarbij zal ik ook tracks uit andere genres draaien die bij mijn visie op Pavelow aansluiten. De White area van het festival zal dit jaar centraal staan voor nieuwe experimentele muziek. Ik hoop dat alle andere artiesten, die in deze area een optreden verzorgen, ook met dikke experimentele shit komen, opdat we samen er iets nieuws van maken. Ikzelf zal in ieder geval met mindblowing spul op de proppen komen, dat misschien niet gelijk geplaatst wordt. Hoewel dat in de meeste gevallen iets is dat een artiest niet wil, is dat op Defqon.1 nou precies mijn bedoeling! De naam Pavelow komt trouwens uit mijn favoriete spel 'Call of Duty Modern Warfare', mochten jullie je dit afvragen.''
We zijn uiteraard zeer benieuwd naar het achttal tracks waar Bas het over heeft. Onder het hap snap naar binnen werken van de tosti's, wil Bas er het volgende nog over kwijt ...
''Zoals ik al zei, is er nu een aantal tracks af. Daarbij zit ook een remix van 'Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010 - Pavelow Remix)'. Ik ben hier ontzettend trots op! Deze zal binnenkort met het orgineel worden uitgebracht. Ik heb ook heel veel respect voor Q-dance dat ze buiten alle muzikale hokjes durven te denken en dat ze mij deze kans geven! Verder heb ik voor een andere toonaangevende DJ ook een remix gemaakt. Binnenkort hoor je hier meer over
Duh, nu denkt Q: Hee wat een aardige jongens die Noisecontrollers en worden ze nog vaker geboekt.wrote:En 2 jaar geleden hadden ze nog geen contract bij Platinum en toen werden zen iet geboekt en toen was het maar een kut organisatie.wrote:Bas Oskam Q-Dance interview over Pavelow
Ze worden toch elk feest geboekt, dus daar hoeven ze niet bang voor te zijn.. 
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
wrote:The Viper heeft Defqon.1 Anthem geremixt
EvilActivities
On my wat 2 airport.now playing @djtheviper remix of wildstylez Defqon anthem! Respect!!! _o_
.. de rawstage bij euphoria een groot succes was, niet alleen stond het geluid ongeveer 60% harder de snelheid heeft volgens mij niet onder 153/155 bpm gelegen! Als we een klein uitstapje maakte naar de Euphoric stage ging het tempo eruit en kon je maar moeilijk los gaan!
chain reaction draaide ongeveer op 150 aan het begin en ging +- naar 151 - 152wrote:.. de rawstage bij euphoria een groot succes was, niet alleen stond het geluid ongeveer 60% harder de snelheid heeft volgens mij niet onder 153/155 bpm gelegen! Als we een klein uitstapje maakte naar de Euphoric stage ging het tempo eruit en kon je maar moeilijk los gaan!
wat natuurlijk totaal niet bij zijn muziekstijl past
wij kwamen binnen aan einde van Digital Punk 
.. nu ook de b-front filmpjes online staan?
Mss wil hij gewoon later de set terug kunnen kijken en vindt hij dat belangrijker dan losgaan op de avond zelf? Denk ook niet dat mensen juist door zo'n video niet zelf naar een feest zouden gaan omdat er toch videos van online komen 
Inderdaad... Volgens mij duurde het feest ook iets langer als die video's bij elkaar opgetelt. Boe boe, huilie. Lekker belangrijk. Ik ben er juist wel blij mee.wrote:Mss wil hij gewoon later de set terug kunnen kijken en vindt hij dat belangrijker dan losgaan op de avond zelf? Denk ook niet dat mensen juist door zo'n video niet zelf naar een feest zouden gaan omdat er toch videos van online komen
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ik stoor me er best vaak aan!
Ik ga ook niet aan de kant voor mensen die de hele tijd staan te filmen.
Die kunnen dan wel een beuk verwachten als ik er niet langs kan..
Ga gewoon lekker los, fuck dat filmen!
Ik ga ook niet aan de kant voor mensen die de hele tijd staan te filmen.
Die kunnen dan wel een beuk verwachten als ik er niet langs kan..
Ga gewoon lekker los, fuck dat filmen!
...Er een nieuwe World of Hardstyle geplaats is door Lip DJ. (Of was dit al bekend hier?)
View on YouTube
Wederom een leuke compilatie.
View on YouTube
Wederom een leuke compilatie.
Ik denk ook niet dat artiesten blij zijn met sets die volledig op internet staan...
Als je 't zelf nog keer wil meemaken hoeft 't nog niet op internet zeg ik dan
Als je 't zelf nog keer wil meemaken hoeft 't nog niet op internet zeg ik dan
De line-up van Free Festival bekend is,
die ik persoonlijk zeker dik vind!:
Hardstyle
Showtek
Zany
Headhunterz
Crypsis
Noisecontrollers
D-Block & S-te-Fan
Coone
Chain Reaction
Anagenetic
2-Sidez LIVE
MC: Tha Watcher
Hardcore
Angerfist LIVE
Korsakoff VS Outblast
Noize Suppressor
Mad Dog VS Nitrogenetics
Re-Style
Predator
DaY-már VS Negative A
Tommyknocker
Tomcat & Rudeboy
MC: Syco
Early hardcore
Bass-D
Dr. Rude
Recype & Mercenary
The Menace
Freeze
Raoul-D.K.C.
Dazzler
OCD
Only
Devillien
die ik persoonlijk zeker dik vind!:
Hardstyle
Showtek
Zany
Headhunterz
Crypsis
Noisecontrollers
D-Block & S-te-Fan
Coone
Chain Reaction
Anagenetic
2-Sidez LIVE
MC: Tha Watcher
Hardcore
Angerfist LIVE
Korsakoff VS Outblast
Noize Suppressor
Mad Dog VS Nitrogenetics
Re-Style
Predator
DaY-már VS Negative A
Tommyknocker
Tomcat & Rudeboy
MC: Syco
Early hardcore
Bass-D
Dr. Rude
Recype & Mercenary
The Menace
Freeze
Raoul-D.K.C.
Dazzler
OCD
Only
Devillien
Is de datum van dat festival al bekend?
Angels & Demons nu als preview op het Fusion kanaal staat? http://www.fusionyoutube.com/