Bas Oskam Q-Dance interview over Pavelow
Citaat:
Voor het Defqon.1 Festival zou ik acht tracks maken, waarbij geen regels of richtlijnen gevolgd zouden worden. Inmiddels zijn alle tracks af en deze zal ik 12 juni aanstaande ten gehore brengen! Daarbij zal ik ook tracks uit andere genres draaien die bij mijn visie op Pavelow aansluiten. De White area van het festival zal dit jaar centraal staan voor nieuwe experimentele muziek. Ik hoop dat alle andere artiesten, die in deze area een optreden verzorgen, ook met dikke experimentele shit komen, opdat we samen er iets nieuws van maken. Ikzelf zal in ieder geval met mindblowing spul op de proppen komen, dat misschien niet gelijk geplaatst wordt. Hoewel dat in de meeste gevallen iets is dat een artiest niet wil, is dat op Defqon.1 nou precies mijn bedoeling! De naam Pavelow komt trouwens uit mijn favoriete spel 'Call of Duty Modern Warfare', mochten jullie je dit afvragen.''
We zijn uiteraard zeer benieuwd naar het achttal tracks waar Bas het over heeft. Onder het hap snap naar binnen werken van de tosti's, wil Bas er het volgende nog over kwijt ...
''Zoals ik al zei, is er nu een aantal tracks af. Daarbij zit ook een remix van 'Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010 - Pavelow Remix)'. Ik ben hier ontzettend trots op! Deze zal binnenkort met het orgineel worden uitgebracht. Ik heb ook heel veel respect voor Q-dance dat ze buiten alle muzikale hokjes durven te denken en dat ze mij deze kans geven! Verder heb ik voor een andere toonaangevende DJ ook een remix gemaakt. Binnenkort hoor je hier meer over
dus nog 4 tracks =)