Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 19:48 

Hardtraxx Elite

Negert schreef:
Citaat:
Today we've worked our asses of in the studio. Having some real progress with the harder tracks. Result..

Nieuwe The Pitcher: http://www.twitvid.com/OG8MD

klinkt veel belovend ;) maar waarom zit luc achter de pc? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 19:59 

Hardtraxx Addict

Bas Oskam Q-Dance interview over Pavelow

Citaat:
Voor het Defqon.1 Festival zou ik acht tracks maken, waarbij geen regels of richtlijnen gevolgd zouden worden. Inmiddels zijn alle tracks af en deze zal ik 12 juni aanstaande ten gehore brengen! Daarbij zal ik ook tracks uit andere genres draaien die bij mijn visie op Pavelow aansluiten. De White area van het festival zal dit jaar centraal staan voor nieuwe experimentele muziek. Ik hoop dat alle andere artiesten, die in deze area een optreden verzorgen, ook met dikke experimentele shit komen, opdat we samen er iets nieuws van maken. Ikzelf zal in ieder geval met mindblowing spul op de proppen komen, dat misschien niet gelijk geplaatst wordt. Hoewel dat in de meeste gevallen iets is dat een artiest niet wil, is dat op Defqon.1 nou precies mijn bedoeling! De naam Pavelow komt trouwens uit mijn favoriete spel 'Call of Duty Modern Warfare', mochten jullie je dit afvragen.''

We zijn uiteraard zeer benieuwd naar het achttal tracks waar Bas het over heeft. Onder het hap snap naar binnen werken van de tosti's, wil Bas er het volgende nog over kwijt ...

''Zoals ik al zei, is er nu een aantal tracks af. Daarbij zit ook een remix van 'Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010 - Pavelow Remix)'. Ik ben hier ontzettend trots op! Deze zal binnenkort met het orgineel worden uitgebracht. Ik heb ook heel veel respect voor Q-dance dat ze buiten alle muzikale hokjes durven te denken en dat ze mij deze kans geven! Verder heb ik voor een andere toonaangevende DJ ook een remix gemaakt. Binnenkort hoor je hier meer over

dus nog 4 tracks =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 20:02 

Hardtraxx Newbie

Tel schreef:
Negert schreef:
Citaat:
Today we've worked our asses of in the studio. Having some real progress with the harder tracks. Result..

maar waarom zit luc achter de pc? :P

Omdat ie samen met Pollen produceert voor the Pitcher? lijkt me vrij logisch ;)

Zo zal dat ook vast gaan met de Dozer en Pavo platen, misschien hebben zij wel goeie ideeën maar hebben niet de skills om te produceren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 20:05 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Negert schreef:
Citaat:

klinkt veel belovend ;) maar waarom zit luc achter de pc? :P

Hou is op steeds mijn naam te noemen :$
Roep dan Van Veghel ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 20:10 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Roep dan Van Veghel ofzo :P

Weeeehhhh.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 20:51 

Hardtraxx Elite

wist je dat enzyme records digitaal is gegaan met O.a. Introspective Over Analysis (So many sacrifices :love: ) Nosferatu - System 5601

en nog veel meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 21:02 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:

Citaat:
Voor het Defqon.1 Festival zou ik acht tracks maken, waarbij geen regels of richtlijnen gevolgd zouden worden. Inmiddels zijn alle tracks af en deze zal ik 12 juni aanstaande ten gehore brengen! Daarbij zal ik ook tracks uit andere genres draaien die bij mijn visie op Pavelow aansluiten. De White area van het festival zal dit jaar centraal staan voor nieuwe experimentele muziek. Ik hoop dat alle andere artiesten, die in deze area een optreden verzorgen, ook met dikke experimentele shit komen, opdat we samen er iets nieuws van maken. Ikzelf zal in ieder geval met mindblowing spul op de proppen komen, dat misschien niet gelijk geplaatst wordt. Hoewel dat in de meeste gevallen iets is dat een artiest niet wil, is dat op Defqon.1 nou precies mijn bedoeling! De naam Pavelow komt trouwens uit mijn favoriete spel 'Call of Duty Modern Warfare', mochten jullie je dit afvragen.''

We zijn uiteraard zeer benieuwd naar het achttal tracks waar Bas het over heeft. Onder het hap snap naar binnen werken van de tosti's, wil Bas er het volgende nog over kwijt ...

''Zoals ik al zei, is er nu een aantal tracks af. Daarbij zit ook een remix van 'Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010 - Pavelow Remix)'. Ik ben hier ontzettend trots op! Deze zal binnenkort met het orgineel worden uitgebracht. Ik heb ook heel veel respect voor Q-dance dat ze buiten alle muzikale hokjes durven te denken en dat ze mij deze kans geven! Verder heb ik voor een andere toonaangevende DJ ook een remix gemaakt. Binnenkort hoor je hier meer over

dus nog 4 tracks =)

En 2 jaar geleden hadden ze nog geen contract bij Platinum en toen werden zen iet geboekt en toen was het maar een kut organisatie. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 21:34 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Wesz schreef:

Citaat:

dus nog 4 tracks =)

En 2 jaar geleden hadden ze nog geen contract bij Platinum en toen werden zen iet geboekt en toen was het maar een kut organisatie. :surrender:

Duh, nu denkt Q: Hee wat een aardige jongens die Noisecontrollers en worden ze nog vaker geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 22:00 

Hardtraxx Veteran

Ze worden toch elk feest geboekt, dus daar hoeven ze niet bang voor te zijn.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 12:24 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:
The Viper heeft Defqon.1 Anthem geremixt

Citaat:
EvilActivities

On my wat 2 airport.now playing @djtheviper remix of wildstylez Defqon anthem! Respect!!! _o_

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 17:31 

Hardtraxx Veteran

.. de rawstage bij euphoria een groot succes was, niet alleen stond het geluid ongeveer 60% harder de snelheid heeft volgens mij niet onder 153/155 bpm gelegen! Als we een klein uitstapje maakte naar de Euphoric stage ging het tempo eruit en kon je maar moeilijk los gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 19:08 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
.. de rawstage bij euphoria een groot succes was, niet alleen stond het geluid ongeveer 60% harder de snelheid heeft volgens mij niet onder 153/155 bpm gelegen! Als we een klein uitstapje maakte naar de Euphoric stage ging het tempo eruit en kon je maar moeilijk los gaan!

chain reaction draaide ongeveer op 150 aan het begin en ging +- naar 151 - 152 ;)
wat natuurlijk totaal niet bij zijn muziekstijl past :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 19:13 

Hardtraxx Veteran

wij kwamen binnen aan einde van Digital Punk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 20:42 

Hardtraxx Veteran

.. nu ook de b-front filmpjes online staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 22:30 

Hardtraxx Veteran

SPAM :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2010 23:58 

Hardtraxx Veteran

Mss wil hij gewoon later de set terug kunnen kijken en vindt hij dat belangrijker dan losgaan op de avond zelf? Denk ook niet dat mensen juist door zo'n video niet zelf naar een feest zouden gaan omdat er toch videos van online komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 00:23 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Mss wil hij gewoon later de set terug kunnen kijken en vindt hij dat belangrijker dan losgaan op de avond zelf? Denk ook niet dat mensen juist door zo'n video niet zelf naar een feest zouden gaan omdat er toch videos van online komen :P

Inderdaad... Volgens mij duurde het feest ook iets langer als die video's bij elkaar opgetelt. Boe boe, huilie. Lekker belangrijk. Ik ben er juist wel blij mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 10:24 

Hardtraxx Elite

Ik stoor me er best vaak aan!
Ik ga ook niet aan de kant voor mensen die de hele tijd staan te filmen.
Die kunnen dan wel een beuk verwachten als ik er niet langs kan.. -.-
Ga gewoon lekker los, fuck dat filmen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 10:25 

Hardtraxxer

...Er een nieuwe World of Hardstyle geplaats is door Lip DJ. (Of was dit al bekend hier?)

Wederom een leuke compilatie. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 14:35 

Hardtraxx Veteran

Ik denk ook niet dat artiesten blij zijn met sets die volledig op internet staan...

Als je 't zelf nog keer wil meemaken hoeft 't nog niet op internet zeg ik dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:26 

Hardtraxx Elite

De line-up van Free Festival bekend is,
die ik persoonlijk zeker dik vind!:

Hardstyle
Showtek
Zany
Headhunterz
Crypsis
Noisecontrollers
D-Block & S-te-Fan
Coone
Chain Reaction
Anagenetic
2-Sidez LIVE
MC: Tha Watcher

Hardcore
Angerfist LIVE
Korsakoff VS Outblast
Noize Suppressor
Mad Dog VS Nitrogenetics
Re-Style
Predator
DaY-már VS Negative A
Tommyknocker
Tomcat & Rudeboy
MC: Syco

Early hardcore
Bass-D
Dr. Rude
Recype & Mercenary
The Menace
Freeze
Raoul-D.K.C.
Dazzler
OCD
Only
Devillien
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:29 

Hardtraxx Veteran

Is de datum van dat festival al bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:34 

Hardtraxx Veteran

Ja,zaterdag 17 juli
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:51 

Hardtraxx Veteran

Angels & Demons nu als preview op het Fusion kanaal staat? http://www.fusionyoutube.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2010 16:53 

Donateur

Vind er vrij weinig aan..
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen