Zou het vrij afgezaagd vinden als ze dit jaar wéér een XQ Holland doen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Tsja XQ Holland van 2 jaar geleden meegemaakt, dat was best lachen, maar van mij hoefde het vorig jaar al niet meer eigenlijk...
Ik zie ook liever een andere XQ, zei er iemand Legends?
Zou wel echt uitmelken to the max zijn als ze weer een XQ Holland gaan organiseren zeg...
Snap het vanuit het oogpunt van Q-Dance misschien wel, omdat dit waarschijnlijk in een half uur tijd uitverkocht zou zijn, maar een keer wat anders zou wel mogen wat mij betreft.
Snap het vanuit het oogpunt van Q-Dance misschien wel, omdat dit waarschijnlijk in een half uur tijd uitverkocht zou zijn, maar een keer wat anders zou wel mogen wat mij betreft.
Delete
Yes! The anthem I've been working hard on is finally ready to play loud! Hear it this weekend at my gigs, Primal (Sat) and Promised Land (Sun)!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Zijn zoveel XQ mogelijkheden buiten de artiesten special om.
Een Nederland vs italy (is al te lang geleden)
Nederland vs australie gaat mijn voorkeur naar uit. Dan heb je natuurlijk nog XQlusive worldtour waar je bijvoorbeeld per land 1 artiest kiest (en uit nederland bijvoorbeeld 1 euforische en 1 raw. en daar de avond mee vult. Vernieuwen kan al bijna geen enkele grote organisatie meer zo lijkt het.
Een Nederland vs italy (is al te lang geleden)
Nederland vs australie gaat mijn voorkeur naar uit. Dan heb je natuurlijk nog XQlusive worldtour waar je bijvoorbeeld per land 1 artiest kiest (en uit nederland bijvoorbeeld 1 euforische en 1 raw. en daar de avond mee vult. Vernieuwen kan al bijna geen enkele grote organisatie meer zo lijkt het.
De XQ Holland uit 2003 is nooit meer geëvenaardpatrickjeb wrote:Zou het vrij afgezaagd vinden als ze dit jaar wéér een XQ Holland doen.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 13 days ago
Vond 2013 en in mindere mate 2009 de beste edities.kbm_ wrote:De XQ Holland uit 2003 is nooit meer geëvenaardpatrickjeb wrote:Zou het vrij afgezaagd vinden als ze dit jaar wéér een XQ Holland doen.
patrickjeb wrote:Zou het vrij afgezaagd vinden als ze dit jaar wéér een XQ Holland doen.
Vitality wrote:Zou wel echt uitmelken to the max zijn als ze weer een XQ Holland gaan organiseren zeg...
Rickzel wrote:Tsja XQ Holland van 2 jaar geleden meegemaakt, dat was best lachen, maar van mij hoefde het vorig jaar al niet meer eigenlijk...
Met dit te lezen schoot het concept Netherlands vs The World mij te binnen. Aangezien de Italianen niet meer zoveel voorstellen (Malice/Rooler is dan ook nog niet eens echt X-Qlusive materiaal imo), en je per ander land eigenlijk niet voldoende deftige artiesten hebt om een hele avond te vullen. Met dit concept neem je steeds een Nederlandse artiest vs artiest uit een ander land.RTM93 wrote:Dan heb je natuurlijk nog XQlusive worldtour waar je bijvoorbeeld per land 1 artiest kiest
Zit nog best wel wat in als je het mij vraagt. Q-Dance, laat maar weten waar ik mijn bonus voor het idee kan komen ophalen.
Dat is inderdaad wel een goed idee. Met onder andere: Italie, Australie, Belgie, Litouwen, Zweden, Noorwegen
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 13 days ago
Delen die bonus maadtGrim wrote:patrickjeb wrote:Zou het vrij afgezaagd vinden als ze dit jaar wéér een XQ Holland doen.Vitality wrote:Zou wel echt uitmelken to the max zijn als ze weer een XQ Holland gaan organiseren zeg...Rickzel wrote:Tsja XQ Holland van 2 jaar geleden meegemaakt, dat was best lachen, maar van mij hoefde het vorig jaar al niet meer eigenlijk...![]()
Met dit te lezen schoot het concept Netherlands vs The World mij te binnen. Aangezien de Italianen niet meer zoveel voorstellen (Malice/Rooler is dan ook nog niet eens echt X-Qlusive materiaal imo), en je per ander land eigenlijk niet voldoende deftige artiesten hebt om een hele avond te vullen. Met dit concept neem je steeds een Nederlandse artiest vs artiest uit een ander land.RTM93 wrote:Dan heb je natuurlijk nog XQlusive worldtour waar je bijvoorbeeld per land 1 artiest kiest
Zit nog best wel wat in als je het mij vraagt. Q-Dance, laat maar weten waar ik mijn bonus voor het idee kan komen ophalen.
Dat idee van jou zou ik echt wel bezoeken.
Vind t nogal opmerkelijk dat mensen zeuren dat XQlusive Holland jaarlijks wordt gehouden. Verdomme 1 keer per jaar, dat is toch bijna nooit man. Logisch ook dat ze het jaarlijks houden nu het een goeie cashcow is voor Qdance.
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
"Defqon 1 Cd's mix by Frequencerz | N-Vitral | Warface | Ransom & last CD special Defqon 15 years mix by Dj Isaac & Zany"
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Ah leuk, nul euforische platen dus..Zak Met Brood wrote:"Defqon 1 Cd's mix by Frequencerz | N-Vitral | Warface | Ransom & last CD special Defqon 15 years mix by Dj Isaac & Zany"
Erg jammer idd! Misschien 1 of 2 op de cd van Freq.vincejuh wrote:Ah leuk, nul euforische platen dus..Zak Met Brood wrote:"Defqon 1 Cd's mix by Frequencerz | N-Vitral | Warface | Ransom & last CD special Defqon 15 years mix by Dj Isaac & Zany"
... DJ Mag mij uitgenodigd heeft voor een interview?
Link: https://djmag.nl/features/06102017-1547 ... ee-brengen
Link: https://djmag.nl/features/06102017-1547 ... ee-brengen
Marktplaats linkMichel Pollen wrote:
Hey! Ik ga niet stoppen hoor maar ik wil graag mijn studio verkopen...
Wat een vre-se-lijk hok is dat zegZamble wrote:Marktplaats linkMichel Pollen wrote:
Ik wens hem succes met de verkoop
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Als ik het geld had, was die direct verkocht 
haha mooi dat ie nog steeds met dat 4:3 beeldschermpje werkt.Zamble wrote:Marktplaats linkMichel Pollen wrote:
Als je die studio van bijv. B-Front ziet, is dat ook wel zo. Veel fusion artiesten werken in zoon hokhurricane wrote:Wat een vre-se-lijk hok is dat zegZamble wrote:Marktplaats linkMichel Pollen wrote:
Hey! Ik ga niet stoppen hoor maar ik wil graag mijn studio verkopen...soort panic rooms uit films
al die studios (inclusief deze) staan bij elkaar in het zelfde pandWat een vre-se-lijk hok is dat zegsoort panic rooms uit films
Als je die studio van bijv. B-Front ziet, is dat ook wel zo. Veel fusion artiesten werken in zoon hok
Zat euforische classics lijkt me.vincejuh wrote:Ah leuk, nul euforische platen dus..Zak Met Brood wrote:"Defqon 1 Cd's mix by Frequencerz | N-Vitral | Warface | Ransom & last CD special Defqon 15 years mix by Dj Isaac & Zany"
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ja, allang gereleasde platen ja. 0 euforische promo's.Duke wrote:Zat euforische classics lijkt me.vincejuh wrote:Ah leuk, nul euforische platen dus..Zak Met Brood wrote:"Defqon 1 Cd's mix by Frequencerz | N-Vitral | Warface | Ransom & last CD special Defqon 15 years mix by Dj Isaac & Zany"
Zelfde verhaal als 2015 VA - Defqon.1 2015 (QCD010)