S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
DonnyD wrote:Act Of Rage aka de handtas van Radical een album gaat maken :lol: :lol: Benieuwd wie er allemaal aan de slag moeten xd
Tjah we kunnen er lacherig om doen, maar eigenlijk is het toch te sneu voor woorden? Waanzinnig hoe je je in dit wereldje in een hele korte tijd kan opwerken tot een relatief grote naam, door alleen maar de juiste vriendjes te hebben. Als ik z'n snaps en dergelijke zie lijkt het me een heel gezellige gast, maar was ie een dorp verderop geboren hadden we er nooit van gehoord :huh:

Tha Playah kan z'n zomervakantie wel opzeggen :lol:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Exterkate wrote:Ik snap niet zo goed waarom mensen hier moeilijk over doen
Dit dus, helemaal eens met hierboven! Komen vette platen uit onder de naam van AoR, overal in de wereld heb je geluk als je de juiste mensen kent, kun je wel moeilijk over gaan lopen doen, maar die kerel kan echt super goed draaien en zou ongetwijfeld wel z'n inbreng in de studio hebben. Als hij niks kon waren Radical/Minus is More/Most Wanted echt niet met 'm in zee gegaan, en was het al helemaal niet zo succesvol geworden als dat hij nu is!
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Exterkate wrote:Ik vind AoR vet en ben blij dat er meer materiaal van hem komt en dat die tracks, die wss in samenwerking worden gemaakt, niet verloren gaan
Hier sluit ik me bij aan :yes:
Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
STVK wrote:
Exterkate wrote:Ik vind AoR vet en ben blij dat er meer materiaal van hem komt en dat die tracks, die wss in samenwerking worden gemaakt, niet verloren gaan
Hier sluit ik me bij aan :yes:
Ik ook, vind zijn muziek altijd wel een eigen stijltje hebben die ik super vet vind! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Svennn wrote:
DonnyD wrote:Act Of Rage aka de handtas van Radical een album gaat maken :lol: :lol: Benieuwd wie er allemaal aan de slag moeten xd
Tjah we kunnen er lacherig om doen, maar eigenlijk is het toch te sneu voor woorden? Waanzinnig hoe je je in dit wereldje in een hele korte tijd kan opwerken tot een relatief grote naam, door alleen maar de juiste vriendjes te hebben. Als ik z'n snaps en dergelijke zie lijkt het me een heel gezellige gast, maar was ie een dorp verderop geboren hadden we er nooit van gehoord :huh:

Tha Playah kan z'n zomervakantie wel opzeggen :lol:
Zoek ff een ander topic.
Artiest
1973 posts member since 2009
Funky Cat nieuwtjes!

Nieuwe release van Slowaakse producer Hatom komt uit volgende week: Hatom - Positive Vibes (CATID012)

View on YouTube

En mijn liveset van de vorige editie van TFC staat nu online, met veel nieuw materiaal:
Geck-o @ The Funky Cat #4 (27-01-2017)

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Exterkate wrote:Ik snap niet zo goed waarom mensen hier moeilijk over doen haha
Het enige wat ik er moeilijk aan vind, is dat hij nu al met een album komt. Moet ie natuurlijk lekker zelf weten, ik gun hem het allerbeste. Maar naar mijn mening is het nogal vroeg. Ik had het logischer gevonden als ie nog even had gewacht en wat groter was geweest als artiest. Maar dat heb ik al gezegd :x
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Interview met Wildstylez door Metro
https://www.metronieuws.nl/nieuws/binne ... er-kloppen
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
klapstoel wrote:Interview met Wildstylez door Metro
https://www.metronieuws.nl/nieuws/binne ... er-kloppen
Het leven van een dj is zeker in zijn geval een stuk minder sex, drugs en rock & roll (maar wél hardstyle) dan je zou verwachten. Hij woont in Rhenen en is al vijftien jaar gelukkig met zijn jeugdliefde, waarmee hij binnenkort een kindje krijgt. Laat-ie zijn muziek al horen voor de buik van zijn vriendin? „Nee hoor, dat lijkt me niet heel goed voor de baby” en een dikke knipoog tot besluit. „Het is toch best hard, hè?!”
Nog een 'project' erbij voor hem dus :P
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
„Ik heb maar een enkele keer coke aangeboden gekregen van de organisatie.” Niet aangenomen trouwens, „en ik weet ook van veel collega’s dat ze dat niet doen.”

:lol:
Fijne organisatie. Ben benieuwd welke.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
RTM93 wrote:
„Ik heb maar een enkele keer coke aangeboden gekregen van de organisatie.” Niet aangenomen trouwens, „en ik weet ook van veel collega’s dat ze dat niet doen.”

:lol:
Fijne organisatie. Ben benieuwd welke.
LYM, tijdens CRAFT 2016, deze gedachten zijn gebaseerd op het decor van de mainstage tijdens die editie -.-

Gekkigheid aside, dacht dat dit eerder gewoonte dan uitzondering was..? :huh:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Ik dacht ook aan LYM :$ xd
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 15 days ago
Met zoveel voorraden begrijp ik dat er na een poosje wat mensen om geld komen vragen bij die organisatie.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Geck-o wrote:Funky Cat nieuwtjes!
Hatom? Vet! :surrender:
Hardtraxxer
72 posts member since 2010
last seen Sep 2025
Devin Wild op dit moment een set draait op SlamFM!
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
OutsideSpacer wrote:Gekkigheid aside, dacht dat dit eerder gewoonte dan uitzondering was..? :huh:
Volgens mij is dat vooral een ding van vroeger en evt. ook van het buitenland
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
igi0n wrote:Devin Wild op dit moment een set draait op SlamFM!
Was een prima setje overigens..
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Heb deze nog helemaal niet voorbij zien komen.

Ondanks dat ik Da Syndrome een briljante gast vind, heb ik hem toch halverwege weg geklikt. Dat 'track of the week' item is een beetje ongemakkelijk. Daar je daar in je eentje voor de camera te stampen. Daarnaast deden mijn ogen een beetje pijn van gebruik van die dikke stroke om de teksten. Het zit gewoon nog niet lekker in elkaar. Jammer.

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 15 days ago
Ja die Game en Track items zijn tenenkrommend, voor de rest dat slap geouwehoer met collega DJs enzo is wel lachen.

Maar ik had er meer van verwacht :cry:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Waarom ook..? :/
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Bringing you the Riot and making history before we go.. Collab with MYST today
Deetox op FB. Ben benieuwd wat hier uit gaat komen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ivey Jones wrote:
Bringing you the Riot and making history before we go.. Collab with MYST today
Deetox op FB. Ben benieuwd wat hier uit gaat komen.
Was al een paar weken bekend ;)
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Wij de Intents Fanaticz dj contest gewonnen hebben :love:

https://www.facebook.com/2FacedNL/photo ... 1324913694
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Nice man, gefeliciteerd! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Nais, is dat spammen toch nog ergens goed voor geweest.