Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2583, 2584, 2585, 2586, 2587, 2588, 2589 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 13:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
en dan gelijk proberen mee te doen met één van de grootste tv programma's in Nederland... Vind ik niet zo zeer 'eens wat bij doen'. Noem me ouderwets, maar in dit geval vind ik het gewoon overdreven.

Zie 'm ook zat fitness, vakantie, familie gerelateerde zooi posten. Gewoon eentje die niet enkel (pretendeert dat hij) 24 uur in de studio zit. Ook wel eens fijn. Al die gecoördineerde release/studio/preform zooi op social media was ik al een tijdje zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever dat dan: "Who wants to hear a teaser of a preview of a new track??? Tag your ravebuddies!!!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
klapstoel schreef:
en dan gelijk proberen mee te doen met één van de grootste tv programma's in Nederland... Vind ik niet zo zeer 'eens wat bij doen'. Noem me ouderwets, maar in dit geval vind ik het gewoon overdreven.

Zie 'm ook zat fitness, vakantie, familie gerelateerde zooi posten. Gewoon eentje die niet enkel (pretendeert dat hij) 24 uur in de studio zit. Ook wel eens fijn. Al die gecoördineerde release/studio/preform zooi op social media was ik al een tijdje zat.


Doelde meer op de aanwezigheid bij een ander groot publiek. Maar wat jij zegt klopt ook wel, wat afwisseling is niet verkeerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 15:10 
 
Hardtraxxer

mooi hoe Zany in zn facebook post dan weer zet "...De eerste drie keer dat hij moet huilen op tv geef ik een zany koffiemok weg." betreft het robinson verhaal van Requiem :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Om hierover te zeiken vind ik een beetje triest eerlijk gezegd. Vind het wel grappig dat die meedoet haha. Zou speciaal voor hem ER kijken.

Is ook zielig om hierover te zeiken. xd Is toch lachen, laat hem lekker meedoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 15:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weg. Doe maar gewoon wel in het zever topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 15:06 
 
Artiest

Na een maandje afwezigheid weer een nieuwe Funky Cat show online :thumbsup: inclusief de premiere van mijn nieuwe track "Dragonfly 44"... weer eens wat anders, zoals gewoonlijk.

Check het topic: hardtrance/the-funky-cat-episode-16-hosted-by-geck-o-march-2017-t58696.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe live-act van Malice & Rooler.

https://www.facebook.com/aggressiveact/ ... 863146024/

Citaat:
It’s time to reveal Aggressive Act LIVE
After their massive successes with their collab Aggressive Acts, their remix of Mutants for Delete and the amazing responses to their B2B sets, Malice and Rooler have dediced to combine their strengths and form a new stunning live-act, named unsurprisingly, “Aggressive Act”. This new live-act will bring you aggressive kicks, ruthless screeches and best of all: the destructive atmosphere and performance these guys are known for.
The premiere will be on the Saturday of Intents Festival this year, more dates will be announced soon. Be there for complete annihilation!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:07 
 
Artiest

Haze & Abyss return..
More info: http://bit.do/hazeabyss
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Aggressive Act


Precies waar ik dus niet op zit te wachten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

StevenvanKuijk schreef:
yannickvk schreef:
Aggressive Act


Precies waar ik dus niet op zit te wachten >.<

Ik wel. :drool: vind hun B2B sets altijd energiek en altijd wel vet als afsluiter van een avond bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djarticnl schreef:
Haze & Abyss return..
More info: http://bit.do/hazeabyss


Niet toevallig met dezelfde stijl? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 20:49 
 
Artiest

Steffnov schreef:
djarticnl schreef:
Haze & Abyss return..
More info: http://bit.do/hazeabyss


Niet toevallig met dezelfde stijl? :whistle:


Zeker wel!
Zoals vroeger. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 20:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Donkey Rollers en CRAFT Festival geven 3000 albums weg!
Op 6 mei zal s' werelds langstlopende hardstyle LIVE act hun gloednieuwe album - 15 Years of Hardstyle - releasen op CRAFT Festival 2017 ▼ Official. Koop jij je ticket voor dinsdag 21 maart, dan maak je kans op 1 van de 3000 albums die beschikbaar worden gesteld!
Alsof dat nog niet genoeg is mogen wij de eerste officiële remixen bekend maken: Digital Punk, Psyko Punkz, Phuture Noize, Dr. Rude, Requiem en Apexx!
Met wie claim jij dit meesterwerk?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Nieuwe live-act van Malice & Rooler.

https://www.facebook.com/aggressiveact/ ... 863146024/

Citaat:
It’s time to reveal Aggressive Act LIVE
After their massive successes with their collab Aggressive Acts, their remix of Mutants for Delete and the amazing responses to their B2B sets, Malice and Rooler have dediced to combine their strengths and form a new stunning live-act, named unsurprisingly, “Aggressive Act”. This new live-act will bring you aggressive kicks, ruthless screeches and best of all: the destructive atmosphere and performance these guys are known for.
The premiere will be on the Saturday of Intents Festival this year, more dates will be announced soon. Be there for complete annihilation!

Had niet gehoeven. Net zo lame als The Beholder & Zany die ineens onder het alias Meanmachine beginnen. Sommige combo's van namen hebben genoeg impact zonder het label van liveact te moeten dragen (noem maar iets als Vazard & Delete). Worden dit dan voortaan ook 30 minuten setjes voor ''Aggressive Act''? *yawn*
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met hierboven.
ze willen deze naam nog even tot de laatste druppel uitmelken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wist je dat Alive at Night een compleet zanik-report heeft geschreven m.b.t. het jaarlijks terugkerende geklaag over het Defqon Anthem? Wat een nieuws brengt dit media platform, manmanman.
:lol: :lol:

http://alive-at-night.com/why-do-people ... each-year/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Wist je dat Alive at Night een compleet zanik-report heeft geschreven m.b.t. het jaarlijks terugkerende geklaag over het Defqon Anthem? Wat een nieuws brengt dit media platform, manmanman.
:lol: :lol:

http://alive-at-night.com/why-do-people ... each-year/


Ben het absoluut niet eens met dit artikel, ik ben van mening dat de kritiek op het anthem legitiem is. Dat kun je niet allemaal zomaar afdoen met "mensen zeuren ieder jaar over het anthem". Toch ben ik blij dat er een "hardstyle nieuws-platform" is op Facebook waar mensen hun mening geven over hardstyle.
Het zou saai zijn als ze allemaal zoals Hard News zijn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

In iedergeval geschreven door iemand die de Engelse taal machtig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
In iedergeval geschreven door iemand die de Engelse taal machtig is.


Mag ook wel als je uit Australië komt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Ben het absoluut niet eens met dit artikel, ik ben van mening dat de kritiek op het anthem legitiem is. Dat kun je niet allemaal zomaar afdoen met "mensen zeuren ieder jaar over het anthem". Toch ben ik blij dat er een "hardstyle nieuws-platform" is op Facebook waar mensen hun mening geven over hardstyle.
Het zou saai zijn als ze allemaal zoals Hard News zijn. ^^


Ik waardeer het ook zeker, alleen moeten ze dan wel met goede content komen. Dit is hetzelfde als een artikel schrijven over het gezeur over de HB line-up dat ieder jaar terugtreedt haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ach, het grootste deel van de mensen achter Alive At Night bestaat volgens mij uit fanboys & -girls uit de Benelux die alles prachtig vinden, of mensen uit het buitenland die al blij zijn als er uberhaupt een bekende artiest binnen een straal van 500 km komt optreden. Dan hoef je niet veel kritische content te verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Wenzel schreef:
Ben het absoluut niet eens met dit artikel, ik ben van mening dat de kritiek op het anthem legitiem is. Dat kun je niet allemaal zomaar afdoen met "mensen zeuren ieder jaar over het anthem". Toch ben ik blij dat er een "hardstyle nieuws-platform" is op Facebook waar mensen hun mening geven over hardstyle.
Het zou saai zijn als ze allemaal zoals Hard News zijn. ^^


Ik waardeer het ook zeker, alleen moeten ze wel met goede content komen dan. Dit is hetzelfde als een artikel schrijven over het gezeur over de HB line-up dat ieder jaar terugtreedt haha


Heb je gelijk aan, de content moet goed zijn. Ik denk dat de desbetreffende dame ook niet geheel objectief is, zij was vorig jaar namens q-dance verslaggever op Defqon. Als verslaggeefster een voet tussen de deur hebben bij Q-dance is natuurlijk top, die gaat dan echt niet zeggen dat het stukje anthem niet zo tof klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik de interviews op die site wel meestal interessant vind. Blijft niet alleen bij de standaard vragen die vergelijkbare sites vermelden, en ook de antwoorden van de artiesten zijn meestal een stuk uitgebreider. Maar echt kritisch zal ze niet gaan worden, onder andere door connecties en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik kijk eerlijk gezegd alleen nieuws wanneer iets gewoon gerapporteerd wordt.

Nu.nl is imo daar het beste in ook al zijn die artikelen vaak amateuristisch slecht geschreven en gespeld.

Verder al het nieuws wat geschreven wordt door mensen met een mening skip ik, is toch niet objectief. Nieuws dezer dagen is toch bijna alleen maar clickbait.
Vorige  1 ... 2583, 2584, 2585, 2586, 2587, 2588, 2589 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen