Komt er binnenkort aan reageert hij op facebookjeffrey2107 wrote:is de tracklist al bekend?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Met het Nc album en het B-front album moet die collab toch wel komen 
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Of 2? Voor ieder album één? 
Oh ja, goed plan. Dan maar vragen voor mijn verjaardag, leuk cadeautje lijkt me zojeffrey2107 wrote:je kan ze rippen, heb je lossless filesklapstoel wrote:oh oh oh oh![]()
![]()
weet alleen niet of ik het ga kopen, want ik heb vrij weinig aan cd'tjes
Nopejeffrey2107 wrote:is de tracklist al bekend?
View on YouTube
defqon trailer is er en frequencerz maken het anthem (ik weet niet of dat al bekend was)
edit: oh al gepost in zowel feest topic als in de releases sectie
defqon trailer is er en frequencerz maken het anthem (ik weet niet of dat al bekend was)
edit: oh al gepost in zowel feest topic als in de releases sectie
Last edited by Jeffrey2107 on 04 Mar 2017 09:25, edited 1 time in total.
Mooie keuze als artiest maar die kicks gaan wel erg hoogjeffrey2107 wrote:View on YouTube
edit: oh al gepost in zowel feest topic als in ne releases sectie
Dozer naar Gearbox Euphoria:
Opmerkelijk, maar ben benieuwd. Het betekent ook dat Pollen niet meer verantwoordelijk is voor producties lijkt me?It is with IMMENSE pride that we are announcing the signing of one of the most iconic names in the Hardstyle industry!
He returns to the very top with a fresh new sound that incorporates the best elements from the style he is notorious for.
Please welcome the one and only Dozer!
Dat The R3belz na enige tijd weer live te zien was op Facebook met een uitstekend setje ?
View on Facebook
View on Facebook
Dat van Dozer komt echt uit de lucht vallen haha. Ben wel erg benieuwd wat hij daar gaat brengen 
Ik hoorde dat Rebelion voor hem gaat producerenAwethority wrote:Dozer naar Gearbox Euphoria:
Opmerkelijk, maar ben benieuwd. Het betekent ook dat Pollen niet meer verantwoordelijk is voor producties lijkt me?It is with IMMENSE pride that we are announcing the signing of one of the most iconic names in the Hardstyle industry!
He returns to the very top with a fresh new sound that incorporates the best elements from the style he is notorious for.
Please welcome the one and only Dozer!
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Godver, werkt echt alles tegenwoordig met vote contests? 
Maximum publicityMaximumraver wrote:Godver, werkt echt alles tegenwoordig met vote contests?
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ja 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hij staat ook gewoon al 16e 
Edit: Mwoaap, 15e nu
Edit: Mwoaap, 15e nu
-
EHardtraxxer
- 306 posts member since 2014
- last seen Jan 2022
He gave himself upStevenvanKuijk wrote:Wist je dat Requiem zich opgegeven heeft voor expeditie Robinson?![]()
View on Facebook
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
13e
Hij heeft zich ook pas 1-2 uur geleden opgegeven, de mensen die boven hem staan qua rank staan er veel ook al een week op ofzo
in verhouding staat hij gewoon 1e, en hij stijgt het snelst, lekkere carriereboost voor z'n hardstyle spul als ie mee zou gaan doen. Geef hem geen ongelijk 
Hij heeft zich ook pas 1-2 uur geleden opgegeven, de mensen die boven hem staan qua rank staan er veel ook al een week op ofzo
Dit dus.OutsideSpacer wrote:13e![]()
Hij heeft zich ook pas 1-2 uur geleden opgegeven, de mensen die boven hem staan qua rank staan er veel ook al een week op ofzoin verhouding staat hij gewoon 1e, en hij stijgt het snelst, lekkere carriereboost voor z'n hardstyle spul als ie mee zou gaan doen. Geef hem geen ongelijk
Ook maar op m gestemd, omdat hardstyle.
Ook maar even op hem gestemd dan
. Mss word dit dan een keer een reden om expeditie Robinson te gaan kijken 
Tegenwoordig voor de mannen Van Bruggen?Svbtwee wrote:Ook maar even op hem gestemd dan. Mss word dit dan een keer een reden om expeditie Robinson te gaan kijken
ssstIndy wrote:Tegenwoordig voor de mannen Van Bruggen?Svbtwee wrote:Ook maar even op hem gestemd dan. Mss word dit dan een keer een reden om expeditie Robinson te gaan kijken
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
7e nu 
EHRNK wrote:He gave himself upStevenvanKuijk wrote:Wist je dat Requiem zich opgegeven heeft voor expeditie Robinson?![]()
View on Facebook
Precies haha, net als die dating contest. Je moet het hem (of zn management agency dinges) wel nageven, dit doet hij gewoon erg slimOutsideSpacer wrote:lekkere carriereboost voor z'n hardstyle spul als ie mee zou gaan doen. Geef hem geen ongelijk