Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2576, 2577, 2578, 2579, 2580, 2581, 2582 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2017 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Noisecontrollers komt idd met een album, is bevestigd door de legend himself op zijn Masterclass eerder deze avond! :drool: :drool:


Was te verwachten na wat die in de fangroep zei :P Blijkbaar komen er ook een aantal nieuwe plaatjes met zijn oudere sounds en kicks :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Noisecontrollers komt idd met een album, is bevestigd door de legend himself op zijn Masterclass eerder deze avond! :drool: :drool:


:drool: :$ Dit jaar nog of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Noisecontrollers komt idd met een album, is bevestigd door de legend himself op zijn Masterclass eerder deze avond! :drool: :drool:

Jippie alweer een Noisecontrollers album. Het bijzondere van een album maken gaat er op deze manier ook wel een beetje af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen idee, een vriend van me was daar heen en als tipje van de sluier werd dus benoemd dat er een album komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Noisecontrollers komt idd met een album, is bevestigd door de legend himself op zijn Masterclass eerder deze avond! :drool: :drool:

Jippie alweer een Noisecontrollers album. Het bijzondere van een album maken gaat er op deze manier ook wel een beetje af.


Hoe kun je dat nou zo zeggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Noisecontrollers komt idd met een album, is bevestigd door de legend himself op zijn Masterclass eerder deze avond! :drool: :drool:

Jippie alweer een Noisecontrollers album. Het bijzondere van een album maken gaat er op deze manier ook wel een beetje af.


Als ze toch elke keer goed zijn is het toch geen probleem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna 2 jaar geleden sinds All Night Long, dat is toch genoeg tijd voor een nieuw album? Er zijn genoeg artiesten (buiten de hardstyle) die elk jaar een album uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Svbtwee schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Noisecontrollers komt idd met een album, is bevestigd door de legend himself op zijn Masterclass eerder deze avond! :drool: :drool:

Jippie alweer een Noisecontrollers album. Het bijzondere van een album maken gaat er op deze manier ook wel een beetje af.


Als ze toch elke keer goed zijn is het toch geen probleem?

Bedoel de tracks ook niet die er op gaan staan. Alleen de magie van een album is voor mij wel weg als dit je 5e album word sinds 2014.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn god je doet me aan een oud lid van hier denken met dat vage geklets. Ben de draad weer volledig kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kunnen we AUB gewoon blij zijn dat Noisecontrollers met nieuwe platen komt! :clap: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 12:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Relentless Bass schreef:
Kunnen we AUB gewoon blij zijn dat Noisecontrollers met nieuwe platen komt! :clap: :drool:


NEE, EEN DE MAGIE VAN EEN ALBUM GAAT ER ZO AF IK KAN WEL JANKEN PLEASE KILL ME NOW HOE MOET DAT NOU MET ALBUMS WAT IEDEREEN SINDS HET ALBUM VAN RADICAL AL DOET OF ZO IK MAAK HIER EEN VLOG OVER EN GA JANKEN

gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 13:38 
 
Hardtraxx Elite

Mijn god, wat een onzin. Welke magie? Toch juist fijn als, nu spreek ik voor mezelf, één van je favoriete producers met een album komt. Beetje zeuren om het zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er zal ook een collab met E-force komen op het nieuwe NC album!! :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt een mooi album. Ga ik zeker halen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 13:46 
 
Hardtraxx Addict

Inderdaad nee, ik heb liever gewoon 8 1-trackers per jaar in plaats van 13 platen op een album. Wat verschikkelijk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Inderdaad nee, ik heb liever gewoon 8 1-trackers per jaar in plaats van 13 platen op een album. Wat verschikkelijk :sick:


Dan heb je pech :)

Ben zeer benieuwd naar het album! Na al die "raw" albums dan eindelijk weer eens een "hardstyle" album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Inderdaad nee, ik heb liever gewoon 8 1-trackers per jaar in plaats van 13 platen op een album. Wat verschikkelijk :sick:


Dus het gaat je alleen om het aantal en niet om de kwaliteit, man man man

NC kom dr maar in :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 14:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zijn jullie nou echt zo dom en hongerig of wat..

Het sarcasme spat er van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 14:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eeeen weer terug naar wist je datjes aub, de discussie dwaalt weer af. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 14:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Er zal ook een collab met E-force komen op het nieuwe NC album!! :clap: :clap:

In de reacties lees ik dat ze alleen samen hebben gezeten om een kick te maken, wat dus niet per se hoeft te betekenen dat ze aan een collab werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 14:32 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
patrickjumpeen schreef:
Er zal ook een collab met E-force komen op het nieuwe NC album!! :clap: :clap:

In de reacties lees ik dat ze alleen samen hebben gezeten om een kick te maken, wat dus niet per se hoeft te betekenen dat ze aan een collab werken

Hier is inderdaad niks van waar.. Noisecontrollers vond de kick van seven dik en E-Force vond een bepaalde kick van Noisecontrollers vet. Ze hebben slechts een uurtje in de studio gezeten om deze kicks te combineren met elkaar. Voor de rest is er niks ter spraken gekomen over een collab. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zijn jullie nou echt zo dom en hongerig of wat..

Het sarcasme spat er van af.


Het is nog vroeg.

OT: hoop op verrassende collabs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 14:34 
 
Hardtraxx Addict

SvonD schreef:
Magnetron schreef:
patrickjumpeen schreef:
Er zal ook een collab met E-force komen op het nieuwe NC album!! :clap: :clap:

In de reacties lees ik dat ze alleen samen hebben gezeten om een kick te maken, wat dus niet per se hoeft te betekenen dat ze aan een collab werken

Hier is inderdaad niks van waar.. Noisecontrollers vond de kick van seven dik en E-Force vond een bepaalde kick van Noisecontrollers vet. Ze hebben slechts een uurtje in de studio gezeten om deze kicks te combineren met elkaar. Voor de rest is er niks ter spraken gekomen over een collab. :)


Maar een man mag hopen, zou best wel een aparte collab worden. Hoop nog steeds dat NC met wat hardere artiesten de studio in duikt (B-Front? :loving: )

Oh en voor mijn vorige reactie: /s
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker huilen allemaal, begin maar al te dweilen miep miep jenk :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Millard Fillmore Ik mag toch mijn eigen mening geven over het feit dat dit zijn 5e album word in 3 jaar tijd of is dat verboden als het om een van de lievelingsartiesten op hardtraxx gaat?

Het is een van jou lievelingsartiesten dus het is logisch dat jij dit helemaal geweldig vind maar dat betekent niet dat er geen mensen mogen zijn met een andere mening.
Zouden jullie ook allemaal zo positief zijn als Minus Militia met 5 albums zou komen in z'n korte tijd? Alleen maar als het je ding is en anders niet.

Een album is voor mij iets wat je eens in de paar jaar maakt om te laten zien hoe je je sound etc ontwikkeld hebt en wat nu je stijltje is. Dat is voor mij ook een beetje de 'magie' van een album. Je oude nc albumpje weer eens opzetten en daarna de nieuwe en horen wat voor ontwikkeling hij in z'n grote periode doorgemaakt heeft.

Als je zoals nc nu gewoon gemiddeld met meer als 1 album per jaar op de proppen komt is die grote ontwikkeling er niet. Dit album gaat qua sounds voor 3 kwart hetzelfde klinken als zijn vorige. Dit is helemaal top en geweldig voor de grote fans van Bas maar dat is niet waarvoor ik een album zou kopen. Ik vind Wasted Penguinz helemaal geweldig maar als zij volgend jaar alweer met een album zouden komen waarin hun sound amper veranderd is ten opzichte van nu vind ik het ALS ALBUM overbodig, ookal zouden er alleen maar pareltjes op staan.

Dit is hoe ik het beleef en dat mijn mening. Als je daar niet tegen kan dat iemand niet zo positief en leuk reageerd op iets wat jij leuk vind dan mag dat, maar dat hoef je niet te bestempellen als 'zeuren of het zeuren' alleen omdat jij je er niet in vinden kunt.

Edit: Sorry Zenda, was al aan het type toen je je comment plaatste :$
Vorige  1 ... 2576, 2577, 2578, 2579, 2580, 2581, 2582 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen