Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2574, 2575, 2576, 2577, 2578, 2579, 2580 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd voor welke booking heady aan 't produceren is, Defqon mainstage solo zou toch wel gruwelijk zijn :drool:

Misschien bouwt hij er wel een hele act omheen, Welcome Back Headhunterz set ofzo. gvd zie de jankende mensen al weer staan hoor :lol: Zou wel een kers op de taart zijn voor de comeback die hij al maanden aan het hypen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop ook dat hij op Defqon doelt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 13:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Juized
Citaat:
STATEMENT:
Dear fans, friends and followers,
I would like to take this moment to talk about the reason for my silence since October last year. I haven't made any statement since then to avoid alarming you unnecessarily as I am still not a 100% sure about the path I want to take.
As many of you may have noticed, I haven’t been feeling too happy with producing Hardstyle over the last few years. I had lost my creativity and inspiration.
Since I also have a good fulltime job, my music career has always been an extremely exciting sidetrack. Knowing that having deadlines and people expecting me to release new music every month would put a huge pressure on me, which obviously would result in a non-creative mood.
So I have decided to take a step back to work on myself and my music. I have no obligations at the moment with contracts or business arrangements, which gives me total freedom to pursue my creativity. This also means I have left my friends at The Magic Show in a friendly manner, being extremely grateful for the time they have spent on me and helped me to fulfil my dreams.
It has never been a secret that I am also producing other music genres. This decision, on the other hand, doesn’t mean I am quitting producing Hardstyle. Over the last couple of months I have been working on new music, when the time is right you will hear what I have been up to.
I appreciate your continuous support and don’t worry, I am still here!
Joost
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance een mooi foutje gemaakt heeft.

https://i.imgur.com/qBjzKhp.png

USSR stond er ook tussen blijkbaar :lol:

(bron: reddit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 14:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is denk ik voor de mensen die voor de Back In Time area komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 17:38 
 
Hardtraxx Addict

Royvn_ schreef:
M Unic schreef:
als er oude Adaro invloeden in worden verwerkt!


Wat denk je zelf? :huh:


Niet eens zo'n heel gek idee aangezien er best veel vraag is naar 'oudere sounds'
en aangezien de tracks van Myst ook niet bepaald 13/12 zijn... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik stel een vraag en mijn post word verwijderd? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, het is niet echt een "wist je dat" dat jij op zoek bent naar beeld/geluidmateriaal van nieuwe reqiuem tracks >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 00:40 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ja, het is niet echt een "wist je dat" dat jij op zoek bent naar beeld/geluidmateriaal van nieuwe reqiuem tracks >.<


Zou ook niet 1,2,3 moeten weten waar ik dit anders had moeten vragen. Offtopic troep blijft vaak staan in dit toppa en een vraag over nieuwe muziek niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Rickzel schreef:
Ja, het is niet echt een "wist je dat" dat jij op zoek bent naar beeld/geluidmateriaal van nieuwe reqiuem tracks >.<


Zou ook niet 1,2,3 moeten weten waar ik dit anders had moeten vragen. Offtopic troep blijft vaak staan in dit toppa en een vraag over nieuwe muziek niet :whistle:


Ik debk dat je hier al snel geholpen wordt.algemeen/stel-je-vraag-t821.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 00:54 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
OutsideSpacer schreef:
Rickzel schreef:
Ja, het is niet echt een "wist je dat" dat jij op zoek bent naar beeld/geluidmateriaal van nieuwe reqiuem tracks >.<


Zou ook niet 1,2,3 moeten weten waar ik dit anders had moeten vragen. Offtopic troep blijft vaak staan in dit toppa en een vraag over nieuwe muziek niet :whistle:


Ik debk dat je hier al snel geholpen wordt.algemeen/stel-je-vraag-t821.html


Thanks ga t proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... =hardstyle

2 van Atmozfears' shows zijn blijkbaar gecanceld in Amerika... op zich niet heel schokkend, maar laat wel zien dat ze daar wel echt weer klaar zijn met hardstyle >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon klaar met TIMMEH
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/5v13qn/atmozfears_show_was_cancelled_in_chicago_and_now/?utm_content=title&utm_medium=hot&utm_source=reddit&utm_name=hardstyle

2 van Atmozfears' shows zijn blijkbaar gecanceld in Amerika... op zich niet heel schokkend, maar laat wel zien dat ze daar wel echt weer klaar zijn met hardstyle >.<


Ik heb een flauw vermoeden welke username jij gebruikt op /r/hardstyle. Ik zit er zelf ook al een lange tijd op :P Rickert0906?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha lekker gewerkt Sherlock! Was het mijn Tweekaz comment die me weg gaf :cool:

Vind het wel mooie plek om beetje te lezen hoe internationale mensjes over hardstyle denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 13:32 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Was het mijn Tweekaz comment die me weg gaf :cool:


Ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Vind het wel mooie plek om beetje te lezen hoe internationale mensjes over hardstyle denken.


Vind ik ook wel. Die overenthousiaste Amerikanen af en toe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Rickzel schreef:

Vind het wel mooie plek om beetje te lezen hoe internationale mensjes over hardstyle denken.


Vind ik ook wel. Die overenthousiaste Amerikanen af en toe xd

This track made me cry
[Insert Wasted Pinguinz track]
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja fascinerend soms, of die amateurs die tracks uploaden en vragen om feedback... moet me echt inhouden om die lui niet finaal af te branden :lol:

Door die pagina realiseer ik me ook hoe verwend we hier zijn, die Amerikanen kunnen gewoon een half jaar hyped uitkijken naar 1 clubnight waar Code Black en Tuneboy op af komen ofzo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En wij moeten gvd keuzes maken tussen feesten op dezelfde avond >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanstaande woensdag om 20:00 QAPITAL radio show @ Q-dance Radio met Public Enemies als host.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Aanstaande woensdag om 20:00 QAPITAL radio show @ Q-dance Radio met Public Enemies als host.

Interessant! Ik vind het jammer dat ze zichzelf zo'n wij zijn stoer alles moet dood imago proberen aan te meten, want hun muziek vind ik op die alles moet dood stoerdoenerij vocalen na, vaak best te pruimen! Toch zeker de melodieuze climaxen zitten echt goed in elkaar en pakken me vaak wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 21:18 
 
Hardtraxx Crew

Duke schreef:
Aanstaande woensdag om 20:00 QAPITAL radio show @ Q-dance Radio met Public Enemies als host.

Inclusief nieuwe tracks van alle acts volgens mij? Of iets in die richting iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2017 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Duke schreef:
Aanstaande woensdag om 20:00 QAPITAL radio show @ Q-dance Radio met Public Enemies als host.

Interessant! Ik vind het jammer dat ze zichzelf zo'n wij zijn stoer alles moet dood imago proberen aan te meten, want hun muziek vind ik op die alles moet dood stoerdoenerij vocalen na, vaak best te pruimen! Toch zeker de melodieuze climaxen zitten echt goed in elkaar en pakken me vaak wel.


Dit was in het begin idd (een beetje) zo, bij hun nieuwe tracks is dit echter (gelukkig) al niet meer :thumbsup:
Vorige  1 ... 2574, 2575, 2576, 2577, 2578, 2579, 2580 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen