Delt-A wrote:View on YouTube
"World Premiere at Rebirth Festival Day 2"
B-Front gerelateerd. Melodie van Blackness is te herkennen ook.
Zal het dan toch ? Een album ?
Delt-A wrote:View on YouTube
"World Premiere at Rebirth Festival Day 2"
B-Front gerelateerd. Melodie van Blackness is te herkennen ook.
Live-Act?rwd wrote:Album kan ik bevestigen. Komt nog 1 verrassing meer die dag.
rwd wrote:Album kan ik bevestigen. Komt nog 1 verrassing meer die dag.
Die lange van Bass Modulators zegt net dat hij niet van rawstyle houdt, omdat de meeste tracks geen gevoel heeft en slecht produceert wordt.Mitzinator wrote:Een nieuwe 48 hours with is live. (Bass Modulators, Audiotricz & Atmozfears in een bungalow)
https://www.facebook.com/bassmodulators ... 176758386/
Geef hem geen ongelijk. De troep weegt enorm op tegen de goede platen.hotymoty wrote:Die lange van Bass Modulators zegt net dat hij niet van rawstyle houdt, omdat de meeste tracks geen gevoel heeft en slecht produceert wordt.Mitzinator wrote:Een nieuwe 48 hours with is live. (Bass Modulators, Audiotricz & Atmozfears in een bungalow)
In vergelijking met de oudere platen wel. Hedendaagse main met uitzondering van oa bass modulators en een paar andere artiesten is de main stream toch ook zo simpel als wat en bespeur ik nauwelijks een vorm van 'gevoel' in een track. Kijk een frontliner.Broken Balance wrote:Geef hem geen ongelijk. De troep weegt enorm op tegen de goede platen.hotymoty wrote:Die lange van Bass Modulators zegt net dat hij niet van rawstyle houdt, omdat de meeste tracks geen gevoel heeft en slecht produceert wordt.Mitzinator wrote:Een nieuwe 48 hours with is live. (Bass Modulators, Audiotricz & Atmozfears in een bungalow)
Ja maat je hebt helemaal gelijk zoals altijd, jij alleen ook.RTM93 wrote:In vergelijking met de oudere platen wel. Hedendaagse main met uitzondering van oa bass modulators en een paar andere artiesten is de main stream toch ook zo simpel als wat en bespeur ik nauwelijks een vorm van 'gevoel' in een track. Kijk een frontliner.Broken Balance wrote:Geef hem geen ongelijk. De troep weegt enorm op tegen de goede platen.hotymoty wrote: Die lange van Bass Modulators zegt net dat hij niet van rawstyle houdt, omdat de meeste tracks geen gevoel heeft en slecht produceert wordt.
hotymoty verdraait de uitspraak van Rik (van BM) dan ook wel enigszins. Rik zegt: Onze mening is dat we wel van raw houden, maar het moet wel goed geproduceerd en een beetje 'muzikaal' zijn. Maar het probleem is dat veel van de huidige raw 'emotie' mist, erg lomp is en minder goed in mekaar zit. Dat is niet aan hen besteed. Ze houden wat meer van melodieuze platen met sterk sounddesign.TSFH wrote:Kan BM geen ongelijk geven, echter heb je binnen de raw wel artiesten die degelijke kwaliteitsplaten met gevoel maken, met als voorbeeld Phuture Noize en B-Front.
Deze nuance heb ik dan ook gemist.Uberhout wrote:hotymoty verdraait de uitspraak van Rik (van BM) dan ook wel enigszins. Rik zegt: Onze mening is dat we wel van raw houden, maar het moet wel goed geproduceerd en een beetje 'muzikaal' zijn. Maar het probleem is dat veel van de huidige raw 'emotie' mist, erg lomp is en minder goed in mekaar zit. Dat is niet aan hen besteed. Ze houden wat meer van melodieuze platen met sterk sounddesign.TSFH wrote:Kan BM geen ongelijk geven, echter heb je binnen de raw wel artiesten die degelijke kwaliteitsplaten met gevoel maken, met als voorbeeld Phuture Noize en B-Front.
Je begint het te leren maat.Broken Balance RTM93 hotymoty wrote: Die lange van Bass Modulators zegt net dat hij niet van rawstyle houdt, omdat de meeste tracks geen gevoel heeft en slecht produceert wordt.
Geef hem geen ongelijk. De troep weegt enorm op tegen de goede platen.
In vergelijking met de oudere platen wel. Hedendaagse main met uitzondering van oa bass modulators en een paar andere artiesten is de main stream toch ook zo simpel als wat en bespeur ik nauwelijks een vorm van 'gevoel' in een track. Kijk een frontliner.
Ja maat je hebt helemaal gelijk zoals altijd, jij alleen ook.
Zo vatte ik het eerlijk gezegd ook op. In dat opzicht heeft hij ook helemaal gelijk.Uberhout wrote:hotymoty verdraait de uitspraak van Rik (van BM) dan ook wel enigszins. Rik zegt: Onze mening is dat we wel van raw houden, maar het moet wel goed geproduceerd en een beetje 'muzikaal' zijn. Maar het probleem is dat veel van de huidige raw 'emotie' mist, erg lomp is en minder goed in mekaar zit. Dat is niet aan hen besteed. Ze houden wat meer van melodieuze platen met sterk sounddesign.TSFH wrote:Kan BM geen ongelijk geven, echter heb je binnen de raw wel artiesten die degelijke kwaliteitsplaten met gevoel maken, met als voorbeeld Phuture Noize en B-Front.