Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
Delt-A wrote:View on YouTube

"World Premiere at Rebirth Festival Day 2"

B-Front gerelateerd. Melodie van Blackness is te herkennen ook.

Zal het dan toch ? Een album ? :clap:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Hype !
Hardtraxxer
180 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Album kan ik bevestigen. Komt nog 1 verrassing meer die dag.
S
Album kan ik ook bevestigen
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Als het daadwerkelijk een album betreft, kan die wel eens een greep doen naar beste album aller tijden denk ik! :cry: :loving: :loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik kan het ook bevestigen jongens! Hoor ik er nu bij?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
B-Front album, veeg mij maar weg! :love:

Verklaart ook waarom hij maar 4 nieuwe tracks draaide op zowel Qlimax als Hardbass, rest geheim houden voor album.
Last edited by Rickzel on 15 Feb 2017 20:11, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
158 posts member since 2015
last seen Feb 2024
rwd wrote:Album kan ik bevestigen. Komt nog 1 verrassing meer die dag.
Live-Act?
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Super nieuwtje! :D
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
rwd wrote:Album kan ik bevestigen. Komt nog 1 verrassing meer die dag.
:mad:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Een nieuwe 48 hours with is live. (Bass Modulators, Audiotricz & Atmozfears in een bungalow)
https://www.facebook.com/bassmodulators ... 176758386/
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Mitzinator wrote:Een nieuwe 48 hours with is live. (Bass Modulators, Audiotricz & Atmozfears in een bungalow)
Die lange van Bass Modulators zegt net dat hij niet van rawstyle houdt, omdat de meeste tracks geen gevoel heeft en slecht produceert wordt.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
hotymoty wrote:
Mitzinator wrote:Een nieuwe 48 hours with is live. (Bass Modulators, Audiotricz & Atmozfears in een bungalow)
Die lange van Bass Modulators zegt net dat hij niet van rawstyle houdt, omdat de meeste tracks geen gevoel heeft en slecht produceert wordt.
Geef hem geen ongelijk. De troep weegt enorm op tegen de goede platen.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Een B-Front album zou wel echt heel vet zijn :cry:

Let the hype commence.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Is het zeker dat er een B-Front album gaat komen?

-Unresolved gun ik ook zeker succes. Was/ben altijd fan van zijn muziek toon en snelheid. Ben benieuwd hoe dat gaat in de uptempo scene.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Broken Balance wrote:
hotymoty wrote:
In vergelijking met de oudere platen wel. Hedendaagse main met uitzondering van oa bass modulators en een paar andere artiesten is de main stream toch ook zo simpel als wat en bespeur ik nauwelijks een vorm van 'gevoel' in een track. Kijk een frontliner.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
B-Front album, dat is nog eens leuk wakker worden!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Frontliner met BM vergelijken is als Rebelion met Radical.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
RTM93 wrote:
Broken Balance wrote:
hotymoty wrote: Die lange van Bass Modulators zegt net dat hij niet van rawstyle houdt, omdat de meeste tracks geen gevoel heeft en slecht produceert wordt.
In vergelijking met de oudere platen wel. Hedendaagse main met uitzondering van oa bass modulators en een paar andere artiesten is de main stream toch ook zo simpel als wat en bespeur ik nauwelijks een vorm van 'gevoel' in een track. Kijk een frontliner.
Ja maat je hebt helemaal gelijk zoals altijd, jij alleen ook.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Kan BM geen ongelijk geven, echter heb je binnen de raw wel artiesten die degelijke kwaliteitsplaten met gevoel maken, met als voorbeeld Phuture Noize en B-Front.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik vind dat al bijna niet meer onder de "Raw" vallen gezien het gros wel melodieus is, zij het duistere melodieën, gewoon wat harder.

Bij raw kijk ik van Radical tot Warface tot Rebelion tot Gunz For Hire tot E-Force alles binnen die termen zeg maar.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 6 days ago
TSFH wrote:Kan BM geen ongelijk geven, echter heb je binnen de raw wel artiesten die degelijke kwaliteitsplaten met gevoel maken, met als voorbeeld Phuture Noize en B-Front.
hotymoty verdraait de uitspraak van Rik (van BM) dan ook wel enigszins. Rik zegt: Onze mening is dat we wel van raw houden, maar het moet wel goed geproduceerd en een beetje 'muzikaal' zijn. Maar het probleem is dat veel van de huidige raw 'emotie' mist, erg lomp is en minder goed in mekaar zit. Dat is niet aan hen besteed. Ze houden wat meer van melodieuze platen met sterk sounddesign.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Uberhout wrote:
TSFH wrote:Kan BM geen ongelijk geven, echter heb je binnen de raw wel artiesten die degelijke kwaliteitsplaten met gevoel maken, met als voorbeeld Phuture Noize en B-Front.
hotymoty verdraait de uitspraak van Rik (van BM) dan ook wel enigszins. Rik zegt: Onze mening is dat we wel van raw houden, maar het moet wel goed geproduceerd en een beetje 'muzikaal' zijn. Maar het probleem is dat veel van de huidige raw 'emotie' mist, erg lomp is en minder goed in mekaar zit. Dat is niet aan hen besteed. Ze houden wat meer van melodieuze platen met sterk sounddesign.
Deze nuance heb ik dan ook gemist.

Broken Balance RTM93 hotymoty wrote: Die lange van Bass Modulators zegt net dat hij niet van rawstyle houdt, omdat de meeste tracks geen gevoel heeft en slecht produceert wordt.

Ja maat je hebt helemaal gelijk zoals altijd, jij alleen ook.
Je begint het te leren maat. :beer:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Uberhout wrote:
Zo vatte ik het eerlijk gezegd ook op. In dat opzicht heeft hij ook helemaal gelijk.
Ik kan van beiden genieten maar iets slecht geproduceerd en/of simpels (imo), zoals Gearbox en een paar losse artiesten zoals Warface, D-Sturb, Adaro, Caine en Sub Sonik kan ik echt niks mee.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Sure, je kan Warface/Adaro/D-Sturb kut vinden, maar slecht geproduceerd is natuurlijk bullshit. Als ze iets maken wat jou niet ligt dan is het niet meteen van lagere kwaliteit.

Rebelion kan ik inkomen dat dat gewoon van een veel lager niveau is, maar eerder genoemden vind ik dat wat kort door de bocht.