Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2571, 2572, 2573, 2574, 2575, 2576, 2577 ... 3046  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:


"World Premiere at Rebirth Festival Day 2"

B-Front gerelateerd. Melodie van Blackness is te herkennen ook.


Zal het dan toch ? Een album ? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hype !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Album kan ik bevestigen. Komt nog 1 verrassing meer die dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 20:50 
 

Album kan ik ook bevestigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het daadwerkelijk een album betreft, kan die wel eens een greep doen naar beste album aller tijden denk ik! :cry: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 20:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik kan het ook bevestigen jongens! Hoor ik er nu bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front album, veeg mij maar weg! :love:

Verklaart ook waarom hij maar 4 nieuwe tracks draaide op zowel Qlimax als Hardbass, rest geheim houden voor album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rwd schreef:
Album kan ik bevestigen. Komt nog 1 verrassing meer die dag.


Live-Act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 21:55 
 
Hardtraxx Addict

Super nieuwtje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2017 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rwd schreef:
Album kan ik bevestigen. Komt nog 1 verrassing meer die dag.


:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 00:44 
 
Hardtraxx Crew

Een nieuwe 48 hours with is live. (Bass Modulators, Audiotricz & Atmozfears in een bungalow)
https://www.facebook.com/bassmodulators/videos/1332918176758386/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 00:48 
 
Hardtraxx Elite

Mitzinator schreef:
Een nieuwe 48 hours with is live. (Bass Modulators, Audiotricz & Atmozfears in een bungalow)
https://www.facebook.com/bassmodulators/videos/1332918176758386/

Die lange van Bass Modulators zegt net dat hij niet van rawstyle houdt, omdat de meeste tracks geen gevoel heeft en slecht produceert wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 08:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Mitzinator schreef:
Een nieuwe 48 hours with is live. (Bass Modulators, Audiotricz & Atmozfears in een bungalow)
https://www.facebook.com/bassmodulators/videos/1332918176758386/

Die lange van Bass Modulators zegt net dat hij niet van rawstyle houdt, omdat de meeste tracks geen gevoel heeft en slecht produceert wordt.


Geef hem geen ongelijk. De troep weegt enorm op tegen de goede platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 10:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een B-Front album zou wel echt heel vet zijn :cry:

Let the hype commence.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het zeker dat er een B-Front album gaat komen?

-Unresolved gun ik ook zeker succes. Was/ben altijd fan van zijn muziek toon en snelheid. Ben benieuwd hoe dat gaat in de uptempo scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
hotymoty schreef:
Mitzinator schreef:
Een nieuwe 48 hours with is live. (Bass Modulators, Audiotricz & Atmozfears in een bungalow)
https://www.facebook.com/bassmodulators/videos/1332918176758386/

Die lange van Bass Modulators zegt net dat hij niet van rawstyle houdt, omdat de meeste tracks geen gevoel heeft en slecht produceert wordt.


Geef hem geen ongelijk. De troep weegt enorm op tegen de goede platen.

In vergelijking met de oudere platen wel. Hedendaagse main met uitzondering van oa bass modulators en een paar andere artiesten is de main stream toch ook zo simpel als wat en bespeur ik nauwelijks een vorm van 'gevoel' in een track. Kijk een frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front album, dat is nog eens leuk wakker worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frontliner met BM vergelijken is als Rebelion met Radical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 12:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
hotymoty schreef:
Die lange van Bass Modulators zegt net dat hij niet van rawstyle houdt, omdat de meeste tracks geen gevoel heeft en slecht produceert wordt.


Geef hem geen ongelijk. De troep weegt enorm op tegen de goede platen.

In vergelijking met de oudere platen wel. Hedendaagse main met uitzondering van oa bass modulators en een paar andere artiesten is de main stream toch ook zo simpel als wat en bespeur ik nauwelijks een vorm van 'gevoel' in een track. Kijk een frontliner.


Ja maat je hebt helemaal gelijk zoals altijd, jij alleen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan BM geen ongelijk geven, echter heb je binnen de raw wel artiesten die degelijke kwaliteitsplaten met gevoel maken, met als voorbeeld Phuture Noize en B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 12:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind dat al bijna niet meer onder de "Raw" vallen gezien het gros wel melodieus is, zij het duistere melodieën, gewoon wat harder.

Bij raw kijk ik van Radical tot Warface tot Rebelion tot Gunz For Hire tot E-Force alles binnen die termen zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Kan BM geen ongelijk geven, echter heb je binnen de raw wel artiesten die degelijke kwaliteitsplaten met gevoel maken, met als voorbeeld Phuture Noize en B-Front.

hotymoty verdraait de uitspraak van Rik (van BM) dan ook wel enigszins. Rik zegt: Onze mening is dat we wel van raw houden, maar het moet wel goed geproduceerd en een beetje 'muzikaal' zijn. Maar het probleem is dat veel van de huidige raw 'emotie' mist, erg lomp is en minder goed in mekaar zit. Dat is niet aan hen besteed. Ze houden wat meer van melodieuze platen met sterk sounddesign.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
TSFH schreef:
Kan BM geen ongelijk geven, echter heb je binnen de raw wel artiesten die degelijke kwaliteitsplaten met gevoel maken, met als voorbeeld Phuture Noize en B-Front.

hotymoty verdraait de uitspraak van Rik (van BM) dan ook wel enigszins. Rik zegt: Onze mening is dat we wel van raw houden, maar het moet wel goed geproduceerd en een beetje 'muzikaal' zijn. Maar het probleem is dat veel van de huidige raw 'emotie' mist, erg lomp is en minder goed in mekaar zit. Dat is niet aan hen besteed. Ze houden wat meer van melodieuze platen met sterk sounddesign.

Deze nuance heb ik dan ook gemist.


Broken Balance
RTM93
hotymoty schreef:
Die lange van Bass Modulators zegt net dat hij niet van rawstyle houdt, omdat de meeste tracks geen gevoel heeft en slecht produceert wordt.

Geef hem geen ongelijk. De troep weegt enorm op tegen de goede platen.
In vergelijking met de oudere platen wel. Hedendaagse main met uitzondering van oa bass modulators en een paar andere artiesten is de main stream toch ook zo simpel als wat en bespeur ik nauwelijks een vorm van 'gevoel' in een track. Kijk een frontliner.

Ja maat je hebt helemaal gelijk zoals altijd, jij alleen ook.

Je begint het te leren maat. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
TSFH schreef:
Kan BM geen ongelijk geven, echter heb je binnen de raw wel artiesten die degelijke kwaliteitsplaten met gevoel maken, met als voorbeeld Phuture Noize en B-Front.

hotymoty verdraait de uitspraak van Rik (van BM) dan ook wel enigszins. Rik zegt: Onze mening is dat we wel van raw houden, maar het moet wel goed geproduceerd en een beetje 'muzikaal' zijn. Maar het probleem is dat veel van de huidige raw 'emotie' mist, erg lomp is en minder goed in mekaar zit. Dat is niet aan hen besteed. Ze houden wat meer van melodieuze platen met sterk sounddesign.


Zo vatte ik het eerlijk gezegd ook op. In dat opzicht heeft hij ook helemaal gelijk. 
Ik kan van beiden genieten maar iets slecht geproduceerd en/of simpels (imo), zoals Gearbox en een paar losse artiesten zoals Warface, D-Sturb, Adaro, Caine en Sub Sonik kan ik echt niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sure, je kan Warface/Adaro/D-Sturb kut vinden, maar slecht geproduceerd is natuurlijk bullshit. Als ze iets maken wat jou niet ligt dan is het niet meteen van lagere kwaliteit.

Rebelion kan ik inkomen dat dat gewoon van een veel lager niveau is, maar eerder genoemden vind ik dat wat kort door de bocht.
Vorige  1 ... 2571, 2572, 2573, 2574, 2575, 2576, 2577 ... 3046  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen