Maar dat krijg je dus ook als een stijl al zo lang meedraait. Voor mijn gevoel was in 2009 die stijl écht op. 2010 vervolgens een redelijk zaadjaar voor de melodieuze hardstyle, maar bijv. fantastisch voor Fusion en Theracords. Mening natuurlijk, maar zo heb ik het in die tijd wel ervaren, terwijl ik pas in 2008 begon met luisteren en in 2009 begon met feesten. Alles ging al heel snel heel veel op elkaar lijken. Ik denk dat mensen onderschatten hoe moeilijk het is om ergens "meer" van te maken, zonder dat het duidelijk onder doet voor datgene.
Ik heb t gevraagdRomanAnthony wrote:Dit vind ik een beetje een vreemd stukje. Heeft hij het nou over zijn eigen 2008 platen of over nieuwe platen in een 2008 jasje? Ik noem als voorbeeld maar even de nieuwe Sound Rush plaat. Die wordt toch vrij goed ontvangen naar mijn idee haha.Bas Oskam wrote:Als nu een track qua stijl van 2008 als demo zou worden opgestuurd zou ik hem direct afwijzen. En mocht ik hem toch releasen zou de track ook door liefhebbers van de oude stijl/tracks niet worden leuk gevonden
Ben benieuwd of ik antwoord krijg.