Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2558, 2559, 2560, 2561, 2562, 2563, 2564 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Hard Driver heeft het Reverze Anthem gemaakt.


Wordt vandaag nog op YouTube gezet, zegt ie op de stream ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook nog tijdens de live video: https://www.facebook.com/bassevents/vid ... f=NEWSFEED
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 19:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Noisecontrollers ‏
Found the harddisk with all projects 2005-2010

Foto

Wat missen we nog allemaal? :innocent:

Die Crump Edit van Emporium 2008 zou wel episch zijn. Shockwaves en Lunatick Remix zijn volgens mij ook nooit 'officieel' weggegeven o.i.d.

Ervan uitgaande dat ie wat weg gaat geven uiteraard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Opvallend aantal artiesten die oude hard disks spontaan terug vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ErikZ schreef:
Noisecontrollers ‏
Found the harddisk with all projects 2005-2010

Foto

Wat missen we nog allemaal? :innocent:

Die Crump Edit van Emporium 2008 zou wel episch zijn. Shockwaves en Lunatick Remix zijn volgens mij ook nooit 'officieel' weggegeven o.i.d.

Ervan uitgaande dat ie wat weg gaat geven uiteraard :P


Pooh dit zou wel heel vet zijn ja! Ook nog hopen op een digitale release van Roughstyler - Don't tell anybody :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht ook platen die nog nooit naar buiten gebracht zijn :yay:
Ik hoop dat hij hiermee echt iets gaat doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Pommer schreef:
ErikZ schreef:
Noisecontrollers ‏
Found the harddisk with all projects 2005-2010

Foto

Wat missen we nog allemaal? :innocent:

Die Crump Edit van Emporium 2008 zou wel episch zijn. Shockwaves en Lunatick Remix zijn volgens mij ook nooit 'officieel' weggegeven o.i.d.

Ervan uitgaande dat ie wat weg gaat geven uiteraard :P


Pooh dit zou wel heel vet zijn ja! Ook nog hopen op een digitale release van Roughstyler - Don't tell anybody :loving:


Of dat hij die shit draait voor vwab, plus daarbij: Universe Twisters - White Starsoof Lunatick remix hij heeft zat unreleased spul van voor 2007 iig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Opvallend aantal artiesten die oude hard disks spontaan terug vinden..


Alleen Noisecontrollers en The Pitcher toch zover ik weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

Universe Twisters - White Stars release zou ik zo gelukkig van worden, één van de allereerste hardstyle platen die ik gehoord heb, jeugdsentimentje voor me ^^. Lunatick Remix is ook baas natuurlijk, maar die wordt nog wel eens op classics stages gedraaid, lijkt me dat hij die al wel in goeie kwaliteit had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Opvallend aantal artiesten die oude hard disks spontaan terug vinden..


Niks geks aan toch? Kan natuurlijk gewoon dat, toen hij zag dat The Pitcher een oude schijf vond, gebruikte en goed ontvangen werd, hij zoiets dacht van: 'Hé, vet. Volgens mij heb ik er ook nog ergens een liggen. Laat ik eens zoeken'. Zou ik namelijk ook doen. Lijkt me heel leuk om oud materiaal terug te vinden/luisteren en hier weer iets mee te gaan doen met de kennis en skills die je nu hebt. Ik juich het in ieder geval alleen maar toe. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 11:22 
 

Uberhout schreef:
Lunatick Remix is ook baas natuurlijk, maar die wordt nog wel eens op classics stages gedraaid, lijkt me dat hij die al wel in goeie kwaliteit had.


Staat al jaren op het internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Voor de harder styles community zijn we druk bezig met de ontwikkeling van een nieuwe website en daarmee ook de rebranding van Hardtraxx en de positionering van het merk.

Het nieuwe Hardtraxx wordt een internationale community dat in het teken staat van muziek en artiesten ontdekken. Je kan het zien als een vervanging voor het Releases / Nieuwe Tracks gedeelte van het huidige forum.

Het concept willen wij eerst testen onder de naam Hardtraxx en daarna, onder andere namen, uitbreiden naar meerdere genres.

Omdat het een nieuwe website is willen wij dit goed testen met de uiteindelijke gebruikers, jullie dus. We zijn momenteel heel erg op zoek naar feedback of we op de goede richting zitten en wat de volgende stappen gaan zijn in de uitwerking van de website.

Daarom kunnen wij jouw hulp goed gebruiken!

Wil jij onderdeel worden van de beta testers groep? Check dan deze link voor meer informatie

Bedankt voor je interesse!

- Jordy


Bron: Jor-D @ http://hardtraxx.nl/forum/announces/aanmelden-hardtraxx-beta-t58200.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessant! Die zag ik niet aankomen, verkoop zat er blijkbaar niet in, wel slim om het dan toch eens onder de loep te nemen!

Aangezien je daar niet kan reageren, ik weet in principe weinig af in het maken van websites e.d maar sta wel open om me als betatester aan te melden. Geen probleem lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 12:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Uberhout schreef:
Lunatick Remix is ook baas natuurlijk, maar die wordt nog wel eens op classics stages gedraaid, lijkt me dat hij die al wel in goeie kwaliteit had.


Staat al jaren op het internet.

Ja, maar we kunnen hem niet gebruiken in setjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 12:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Interessant! Die zag ik niet aankomen, verkoop zat er blijkbaar niet in, wel slim om het dan toch eens onder de loep te nemen!

Aangezien je daar niet kan reageren, ik weet in principe weinig af in het maken van websites e.d maar sta wel open om me als betatester aan te melden. Geen probleem lijkt me?

Kijk even in dat topic, staat link om je aan te melden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Rickzel schreef:
Interessant! Die zag ik niet aankomen, verkoop zat er blijkbaar niet in, wel slim om het dan toch eens onder de loep te nemen!

Aangezien je daar niet kan reageren, ik weet in principe weinig af in het maken van websites e.d maar sta wel open om me als betatester aan te melden. Geen probleem lijkt me?

Kijk even in dat topic, staat link om je aan te melden ;)


note to self: beta en tester vanaf nu los schrijven, anders lijkt het op betaster :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 13:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Interessant! Die zag ik niet aankomen, verkoop zat er blijkbaar niet in, wel slim om het dan toch eens onder de loep te nemen!

Aangezien je daar niet kan reageren, ik weet in principe weinig af in het maken van websites e.d maar sta wel open om me als betatester aan te melden. Geen probleem lijkt me?


No problem! In de link bij het topic kan je je email adres achter laten :)

Ik zoek ook nog artiesten die mee willen helpen, voor hun wordt het namelijk super relevant.

Aanmelden (voor iedereen) kan hier

Lees wel goed door wat er verwacht wordt als beta tester, het is namelijk niet voor iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als jullie nog wat hulp nodig hebben met content (tekst) of webdevelopment zou ik wel kunnen meewerken (voor zo ver daar tijd voor overblijft in mijn leven).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 15:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Kan je mij mailen op [email protected] met waar je goed in bent, en eventueel voorbeelden?

Hulp in content en development is altijd gewenst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Rickzel schreef:
Interessant! Die zag ik niet aankomen, verkoop zat er blijkbaar niet in, wel slim om het dan toch eens onder de loep te nemen!

Aangezien je daar niet kan reageren, ik weet in principe weinig af in het maken van websites e.d maar sta wel open om me als betatester aan te melden. Geen probleem lijkt me?


No problem! In de link bij het topic kan je je email adres achter laten :)

Ik zoek ook nog artiesten die mee willen helpen, voor hun wordt het namelijk super relevant.

Aanmelden (voor iedereen) kan hier

Lees wel goed door wat er verwacht wordt als beta tester, het is namelijk niet voor iedereen.


Zeker interessant! Heb me aangemeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ja verdeeld over de 8 jaar die we bestaan, zo lust ik er nog wel n paar. En dan vergeet je er nog heel veel (Stana, Matt Restless, Sinith, Chris One etc etc) Het is toch niet dat ik nu alleen ben overgebleven als enige artiest? Bij ieder label is dit zo dat gedurende de jaren artiesten komen en gaan. Een leegloop houdt in dat iets leeg is en dat is simpelweg niet t geval. Zoals ook in het interview aangegeven, hebben we nu 1 artiest minder dan voorheen.

Kom ik weer aan met mn voetbalvergelijking.. er staat nog steeds een volledig elftal op het veld, zij het nu met iets meer 'jeugdspelers' :innocent:

Ook in 2012 was het overigens geen 1 Theracords sound. Catatonic Overload, Geck-o Degos & Re-Done en ik maakten allemaal echt wel wat anders qua sound.

Nja, alleen Phrantic is eerder weggegaan dan in 2016, de rest die ik noemde niet. Het is ook niet dat je als enige bent overgebleven, maar je bent wel nog de enige grote naam op het label.

Ik ben overigens wel van mening dat Theracords echt zijn eigen sound had vroeger. Niet dat jullie dezelfde platen maakten of dezelfde stijl hadden, maar je kon altijd wel horen dat het Theracords was IMO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardnews.nl/column-totstandk ... t-thunder/

Citaat:
Check out this article I wrote about my new album on Hard News. I tried explaining my thought process behind the album and when you can expect to be able pre-order it.


Phuture Noize op fb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
http://www.hardnews.nl/column-totstandkoming-pursuit-thunder/

Citaat:
Check out this article I wrote about my new album on Hard News. I tried explaining my thought process behind the album and when you can expect to be able pre-order it.


Phuture Noize op fb.

Vond dat het abrupt eindigde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 19:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nja, alleen Phrantic is eerder weggegaan dan in 2016, de rest die ik noemde niet.

Wavolizer en gecko werden ook genoemd, vandaar
Vorige  1 ... 2558, 2559, 2560, 2561, 2562, 2563, 2564 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen