Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 16:31 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Beste nieuws van de laatste paar jaar:
sys-x is nu digitaal verkrijgbaar :drool: :woot:
http://www.junodownload.com/labels/SYS- ... /releases/

YEAH! BOMBS AWAY!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 16:47 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Lyst schreef:

YEAH! BOMBS AWAY!

Bombs Away is echt de bomb. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 16:48 

Hardtraxxer

Citaat:
Ben zeer benieuwd! Laten we hopen op Toxxic/Who I Am

Jup, Toxxic en Who I Am :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 16:50 

Hardtraxx Crew

Teknizion schreef:
freddyadu8 schreef:
Scantraxxnltwitter:

Citaat:
Preparing the previews of the new @djfrontliner release #hardstyle #newmusic #dj #mm http://www.youtube.com/scantraxxrecordz

Ben zeer benieuwd! Laten we hopen op Toxxic/Who I Am

Who I Am & Toxxxic staan er idd nu op.
Wordt Scantraxx Silver 013
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 17:52 

Hardtraxxer

Twitter B-Front
Citaat:
Studio time.… yeah!! Made à Nice melody for The summer but still hard haha so Busy with 2 tracks at THE moment :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 18:16 

Donateur

Zatox @ Facebook

Zatox - A New Dimension

Citaat:
This is my new track with a different qlimax like the usual HS tracks.. Anyway the voice is my friend Mark , lyrics by Nikita, music by Me.. I know is different but is just for have somethig different to play ..

Video kan je zien als je vriend van hem bent op Facebook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 18:42 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Edge Of Darkness - (07:21)

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 19:13 

Hardtraxx Addict

Mr. Monster schreef:
Twitter Scope DJ
Citaat:
working on a remix! banging grooving shizzlez :)

Zeker een remix van Shizzle My Dizzle..
Benieuwd wat hij er van maakt. Ben alleen bang dat hij het origineel niet zal overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 20:11 

Hardtraxx Veteran

best wel oldskool achtig
met een dikke zatox kick.. klinkt lekkerrr!

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 20:34 

Hardtraxx Veteran

hij heeft wel weer wat dat nummer :) alleen de kick vind ik niet heel erg super klinken dit keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 20:36 

Aan het typen...

Als het goed is komt er ook een reversed bass mix. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 20:49 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Mr. Monster schreef:
Twitter Scope DJ
Citaat:
working on a remix! banging grooving shizzlez :)

Ben benieuwd!

shizzle my dizzle 2010 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 20:58 

Hardtraxx Veteran

djrandofficial twitter

Citaat:
Just finished the new track with my mate adaro, ran-d & adaro - struggle for existence. It's gonna be released together with under attack soon!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 21:00 

Hardtraxx Veteran

EIN-DE-LIJK :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 21:19 

Donateur

Lyst schreef:
Weet je dat wel zeker van bruno power/ivan carsten? Technoboy staat ook altijd wel bij de credits, maar als je hem iets over produceren vraagt blijft t altijd stil. Bovendien is bruno power aangenomen, omdat hij de eigenaar was van een belangrijke club in Italië.
Er gaan zelfs de geruchten dat nasty boyz - angel door activator gemaakt is voor bruno power en dat tby toen een deal heeft gesloten met bp om in zijn club te mogen draaien. Terwijl acti al betaald had voor de vocals.

Van Ivan Carsten weet ik 100% zeker dat hij ook produceren kan. Heeft de beste man voor zijn saifam-tijdperk vaak genoeg gedaan. Bruno Power denk ik ook wel hoor. Deze mannen staan sinds 2008 bij zowat alle Saifam-platen bij de credits en staan daar ipv een paar andere random-saifamfiguren die altijd op de credits stonden. En in 2008 is de stijl van Saifam ook behoorlijk omgeslagen als je het mij vraagt.

Dat verhaal van Technoboy ken ik ook. Volgens mij komt hij altijd met de ideeën en zijn kompaan Tuneboy zet het daadwerkelijk om in een nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 21:21 

Hardtraxx Elite

freddyadu8 schreef:
djrandofficial twitter

Citaat:
Just finished the new track with my mate adaro, ran-d & adaro - struggle for existence. It's gonna be released together with under attack soon!!!

:yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 21:32 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
freddyadu8 schreef:
djrandofficial twitter

Citaat:

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 21:34 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
freddyadu8 schreef:
djrandofficial twitter

Citaat:

:yay: x30
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 21:35 

Hardtraxx Veteran

Wist je dit.... :P

LINE-UP 'FREAKY FRIDAY' 14th MAY 2010

In willekeurige volgorde (Timetable volgt donderdag)
* B-Resco
* DJ Drake-D
* DJ D'Railed
* DJ C-Mind
* CSI DJ-Team
* Dizzorder
* Pithune (Onder voorbehoud)
* Generator (Onder voorbehoud)

VRIJDAG VAN 16:00 tot 0:00 de lekkerste HARDER STYLE sets van eigen bodem!!!
TUNE IN @http://www.lionstyle.listen2myradio.com en ik hoop jullie natuurlijk te zien in de Shoutbox!

Zaterdag gooi ik alle sets online!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 21:37 

Hardtraxx Elite

ik ben wel benieuwd naar de nieuwe :loving:

als het net zon toppertje wordt als under attack :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 21:44 

Aan het typen...

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Weet je dat wel zeker van bruno power/ivan carsten? Technoboy staat ook altijd wel bij de credits, maar als je hem iets over produceren vraagt blijft t altijd stil. Bovendien is bruno power aangenomen, omdat hij de eigenaar was van een belangrijke club in Italië.
Er gaan zelfs de geruchten dat nasty boyz - angel door activator gemaakt is voor bruno power en dat tby toen een deal heeft gesloten met bp om in zijn club te mogen draaien. Terwijl acti al betaald had voor de vocals.

Van Ivan Carsten weet ik 100% zeker dat hij ook produceren kan. Heeft de beste man voor zijn saifam-tijdperk vaak genoeg gedaan. Bruno Power denk ik ook wel hoor. Deze mannen staan sinds 2008 bij zowat alle Saifam-platen bij de credits en staan daar ipv een paar andere random-saifamfiguren die altijd op de credits stonden. En in 2008 is de stijl van Saifam ook behoorlijk omgeslagen als je het mij vraagt.

Dat verhaal van Technoboy ken ik ook. Volgens mij komt hij altijd met de ideeën en zijn kompaan Tuneboy zet het daadwerkelijk om in een nummer.

Hmm waarom zou activator dan een track voor nasty boyz (bruno vs ivan) maken? Als ze beide zelf produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 21:56 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
djrandofficial twitter

:yay: x30

Eindelijk! (L) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 21:59 

Donateur

Citaat:
Hmm waarom zou activator dan een track voor nasty boyz (bruno vs ivan) maken? Als ze beide zelf produceren?
Als Angel echt door Activator zou zijn gemaakt dan was dat nummer niet zo snel uitgekomen op Dance Pollution lijkt mij. Of Saifam heeft het nummer van Activator overgekocht... Lijkt me een sterk verhaal eigenlijk.

Mja, waarom zou Saifam al die mensen halen (laatst Joshua Hiroshi nog) als ze geen reet kunnen? Ik bedoel die jongens draaien vrijwel nooit op grote feesten. Lijkt me niet dat die er alleen zitten voor een gezellige kop koffie in de studio.
Als al die geruchten zouden kloppen blijft Antonio Dona zowat als enige over die kan produceren >.< . Lijkt me niet dat die gedurende 10 jaar meer dan 200 nummers heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 22:12 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Citaat:
Als Angel echt door Activator zou zijn gemaakt dan was dat nummer niet zo snel uitgekomen op Dance Pollution lijkt mij. Of Saifam heeft het nummer van Activator overgekocht... Lijkt me een sterk verhaal eigenlijk.

Mja, waarom zou Saifam al die mensen halen (laatst Joshua Hiroshi nog) als ze geen reet kunnen? Ik bedoel die jongens draaien vrijwel nooit op grote feesten. Lijkt me niet dat die er alleen zitten voor een gezellige kop koffie in de studio.
Als al die geruchten zouden kloppen blijft Antonio Dona zowat als enige over die kan produceren >.< . Lijkt me niet dat die gedurende 10 jaar meer dan 200 nummers heeft gemaakt.

Dona is wel verantwoordelijk voor veel tracks, samen met vroeger ook Luca Antoloni oid. Ivan Carsten/Bruno Power etc helpen echt wel mee en TBY is gewoon een ideeënmachine, niets mis mee toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 23:36 

Hardtraxx Elite

Dj Skitzo schreef:
goh, één iemand zeurt over brennan heart en dan begint ook in 1 keer iedereen he, hij mag dan deels zijn nummers niet zelf maken, maar daar kan ik je zo een paar andere voorbeelden voor geven ;)
wat dat betreft zijn alle italiaantjes meelifters. en daar wordt nu ook niet over gezeurd. zielig hoor.

Hoe zit t dan precies met Brennan Heart, want zover ik weet maakt Fabian gewoon zelf alle tracks toch?
Vorige  1 ... 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen