Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2535, 2536, 2537, 2538, 2539, 2540, 2541 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 00:04 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
Wat was er dan met Deako? heb ik even gemist denk ik.

Probeerde sounds/samples etc van andere producers te verkopen aan mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 01:46 

Hardtraxxer

Haha waar kun je dit ergens vinden, dat over Deako? Wil ik toch ff zelf checken haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 02:04 

Hardtraxxer

Mees-89 schreef:
Haha waar kun je dit ergens vinden, dat over Deako? Wil ik toch ff zelf checken haha xd

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 08:30 

Hardtraxx Veteran

Can't leave my signature bro xd volgens mij snapt hij het niet helemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 09:52 

Hardtraxx Addict

Jezus wat hypocriet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 09:56 

Hardtraxx Veteran

Is het gek dat ik nog nooit van 'm gehoord heb?

Goed dat die gasten aan de schandpaal genageld worden, dit is echt extreem laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 10:40 

Hardtraxx Addict

Dat gedoe van Deako is ook nieuw voor mij hahah mooi verhaal wel. Kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 11:45 

Hardtraxx Veteran

Al die nieuwelingen die over de rug van de oude garde snel geld wil verdienen :lol:

2017 wordt weer een mooi jaar :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 12:12 

Hardtraxxer

Man wat een zak hooi zeg die Energyzed. :/

En Dirty Workz is ook lekker bezig, nu dat gedoe met die Deako.. weet zo niet meer waar het te lezen viel maar laatst hadden we toch ook een Dirty Workz-DJ die openlijk op Facebook in de comments ging schelden? Iets in de trant van "hou allemaal jullie bek want ik zit bij Dirty Workz?"Of was dat ook Deako? Wie helpt me xd ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 12:27 

Hardtraxxer

Wenzel schreef:
Man wat een zak hooi zeg die Energyzed. :/

En Dirty Workz is ook lekker bezig, nu dat gedoe met die Deako.. weet zo niet meer waar het te lezen viel maar laatst hadden we toch ook een Dirty Workz-DJ die openlijk op Facebook in de comments ging schelden? Iets in de trant van "hou allemaal jullie bek want ik zit bij Dirty Workz?"Of was dat ook Deako? Wie helpt me xd ??

Sylence
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 12:39 

Hardtraxx Veteran

En dan had je nog die andere schreeuwer op DWX, Outlander, die is gelukkig al van de aardbodem verdwenen. Maar als ze zulke types nou gewoon even links laten liggen dan komt het allemaal wel weer goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 12:55 

Hardtraxx Veteran

Grote jongens verlieten dwx en scantraxx en dan is dit het resultaat van een jarenlang beleid van het tekenen van iedere huis tuin en keuken producent die net èèn lekker nummertje hebben gemaakt en waarvan ze hopen dat het toch weer de nieuwe Frequencerz zijn of de nieuwe coone is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 12:57 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Grote jongens verlieten dwx en scantraxx en dan is dit het resultaat van een jarenlang beleid van het tekenen van iedere huis tuin en keuken producent die net èèn lekker nummertje hebben gemaakt en waarvan ze hopen dat het toch weer de nieuwe Frequencerz zijn of de nieuwe coone is.

dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 13:09 

Hardtraxx Newbie

We dachten even registeren ;)
Even ter info - de grote jongens hebben ons label nog nooit verlaten. Als dat gebeurd dan is dat voor een goede reden (of ze komen erna weer wel terug ;)). In ieder geval, we bieden ons artiesten een zo goed mogelijk en vrije platform om op te releasen.

En het is natuurlijk ook nodig om nieuwe talenten de kans te geven om te releasen op het label. De doorzetters geraken er wel.

Wat betreft de zaken van de voorbije dagen, houden we het heel kort. We hanteren een nul tolerantie inzake het handelen (en gebruiken) van samples. Normaal worden die jongens ontdekt voordat er een contract wordt getekend, echter kunnen er dingen er toch door komen. Maar goed, even ter info, langs onze kant is de zaak afgerond. Betreffende artiest is niet meer welkom op het label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 13:16 

Hardtraxx Veteran

#RipDeako
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 13:20 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat ik drama's als deze leuker vind dan memes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 13:34 

Hardtraxx Crew

Dirty Workz schreef:
Even ter info - de grote jongens hebben ons label nog nooit verlaten. Als dat gebeurd dan is dat voor een goede reden (of ze komen erna weer wel terug ;)). In ieder geval, we bieden ons artiesten een zo goed mogelijk en vrije platform om op te releasen.

En het is natuurlijk ook nodig om nieuwe talenten de kans te geven om te releasen op het label. De doorzetters geraken er wel.

Wat betreft de zaken van de voorbije dagen, houden we het heel kort. We hanteren een nul tolerantie inzake het handelen (en gebruiken) van samples. Normaal worden die jongens ontdekt voordat er een contract wordt getekend, echter kunnen er dingen er toch door komen. Maar goed, even ter info, langs onze kant is de zaak afgerond. Betreffende artiest is niet meer welkom op het label.

Dank voor de verheldering. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 13:40 

Hardtraxx Veteran

Dirty Workz schreef:

Heel mooi en ook terecht.
Natuurlijk heb ik geen inzicht in hoe het vroeger ging maar we kunnen er volgens mij niet om heen dat dit probleem zich de laatste jaren vaker voor heeft gedaan dan in het begin. Ligt dat dan aan de mentaliteit van de nieuwe generatie dat ze zich snel rijk willen rekenen of kan het bij de 'scouting' van deze types beter.

Mooi dat jullie langs komen om te reageren! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 13:55 

Hardtraxx Veteran

Dirty Workz schreef:
Maar goed, even ter info, langs onze kant is de zaak afgerond. Betreffende artiest is niet meer welkom op het label.

Goede beslissing
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 14:09 

Hardtraxx Veteran

@ DWX,

Komt er nog een officiele Facebook post? Ik neem aan dat niet alle hardstyle fans wereldwijd het wjd-topic op Hardtraxx volgen namelijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 14:26 

Hardtraxx Veteran

Dat soort gasten verdienen geen aandacht. Dus een post = aandacht en daar wint het label niks mee. Gewoon contract eenzijdig ontbonden en mazzel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 14:28 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Dat soort gasten verdienen geen aandacht. Dus een post = aandacht en daar wint het label niks mee. Gewoon contract eenzijdig ontbonden en mazzel

Kan toch om eventuele fans op de hoogte te houden? :huh:

Niet dat Deako een grote fanbase heeft, maar er gaan dan toch vragen komen van onwetende mensen waar nieuwe Deako tracks blijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 14:42 

Hardtraxx Addict

OutsideSpacer schreef:
Lenny schreef:

Kan toch om eventuele fans op de hoogte te houden? :huh:

Niet dat Deako een grote fanbase heeft, maar er gaan dan toch vragen komen van onwetende mensen waar nieuwe Deako tracks blijven?

Dat is indd het minste wat je kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 15:02 

Hardtraxx Elite

Stoot van 2017 is bekend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 15:04 

Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/groups/1765836 ... 5/?fref=ts

Ik had tot vandaag nog nooit van die gast gehoord. Maar zo te zien heeft hij fans, die hem nog bij Dirty Workz terug willen zien ook :lol:
Vorige  1 ... 2535, 2536, 2537, 2538, 2539, 2540, 2541 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen