vertelNuracore wrote:En ook op zijn bek gingZwollie95 wrote:Headhunterz als suprice act was bij 30 years The Prophet?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Aldus Prefix & DensityIt's time to take the next big step in our career!
We are proud to announce our bookings will be handled by The Wishlist Agency
We are not joining any label at this time, meaning we have total freedom to release where we want. Starting with Search and Destroy on Loudness Recordings.
This means we are going to leave Theracords and Limitless Agency.
We want to thank the whole crew for all the great memories we made together and we wish you all the best in the future! We had great times the past 5 years. Our first bookings, a bunch of different releases, we had the best colleagues.
We hope to see you soon on one of our gigs!
Got a lot of new exciting things coming up for you!
Wouter & Bas
https://www.the-wishlist.nl/
Laten we het er maar op houden dat dit het gevolg is van de goede zaken die Theracords de afgelopen jaren gedaan heeft, stuk voor stuk krijgen producers een kans voor een stap hogerop. Begrijpelijk idd
Alleen maar vet dat er wordt geinvesteerd in zulk soort artiesten, wishlist is toch onderdeel van platinum ? Of hoe zit het precies ook alweer?
Veel succes P&D, aangezien jullie nog wel eens mee lezen
Veel succes P&D, aangezien jullie nog wel eens mee lezen
Hij gleed uit over een bananenschil en belandde vollop op zijn derrière.patrickjeb wrote:Hij viel. Dat wil ik nou niet 'op zijn bek ging' noemen
Tja, zelfde als wat men zegt over mensen die GTA spelen en agressief worden. Dit krijg je als iemand te veel Mario Kart speelt.Nuracore wrote:Hij gleed uit over een bananenschil en belandde vollop op zijn derrière.patrickjeb wrote:Hij viel. Dat wil ik nou niet 'op zijn bek ging' noemen
-
J
'' Project One set? We are coming with something special. So would be cool to celebrate it all together ''
Aldus een van die gasten van sound rush
Aldus een van die gasten van sound rush
https://www.facebook.com/groups/1549361 ... 763586015/Bowlingbal wrote:vertelNuracore wrote:En ook op zijn bek gingZwollie95 wrote:Headhunterz als suprice act was bij 30 years The Prophet?
...ik zojuist ben uitgenodigd voor een sit-down tijdens project one.... Bereid je voor 
Bedankt!Rickzel wrote: Veel succes P&D, aangezien jullie nog wel eens mee lezen
Gaat helemaal goedkomen, veel vertrouwen in onze keuze.
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Sub Sonik & Atmozfears een track samen bijna af hebben.
Delete een remix maakt voor een Sub Sonik plaat.
Sub Sonik & Regain collab op Regain zijn album komt.
Bron : Sub Sonik q&a op fb.
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Staat nog veel meer in!Zwollie95 wrote:Sub Sonik & Atmozfears een track samen bijna af hebben.
Aldus Maarten Vorwerk over het project Jeckyll & HydeBig Anouncement! I'm returning with one of my old projects.
Like if you remember! #retro
And share this message if you want new music ;-)
JB12394 wrote:Aldus Maarten Vorwerk over het project Jeckyll & HydeBig Anouncement! I'm returning with one of my old projects.
Like if you remember! #retro
And share this message if you want new music ;-)
Jumpstyle komt dus helemaal terug!!!!
Zo vet dat er een nieuw jumpstyle track aankomt 
Kunnen we weer jumpen op caféMeneerEend wrote:Zo vet dat er een nieuw jumpstyle track aankomt
Jeckyll & Hyde op Tijdmachine? Lijkt me best lache een half uurtje 
Coone zaal afgelopen editie (aan het begin).Rickzel wrote:Jeckyll & Hyde op Tijdmachine? Lijkt me best lache een half uurtje
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
haha het is erg slecht, maar wel grappig bedacht 
High Voltage:
Dear fans,
You might have heard about it on my Nosferatu page, but I am currently in the hospital until further notice. I'm in good hands, and they are taking the necessary steps for me to get back on my feet.
Unfortunately, this means I have to postpone releasing the album for now. I really want to share this album with you all, but I prefer doing so when I'm in good health. I hope you all understand.
Thanks,
Erwin
Warface en Mental Theo in de studio