Noisecontrollers & Bass Modulators - See The Light (Pavelow Remix)TSFH wrote:Noisecontrollers wellicht met een nieuwe pavelow track komt??
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
@magnetron
Misschien is de naam er bij makkelijk? Ik heb geen flauw idee wie naast ran-d zit
Misschien is de naam er bij makkelijk? Ik heb geen flauw idee wie naast ran-d zit
Daad van WoedeThaBomba. wrote:@magnetron
Ah oké, had ik nog geen gezicht bij. ThanksTSFH wrote:Daad van WoedeThaBomba. wrote:@magnetron
WTF Daad van Woede... wat is dat dan weer...TSFH wrote:Daad van WoedeThaBomba. wrote:@magnetron
The Skribbler wrote:WTF Daad van Woede... wat is dat dan weer...TSFH wrote:Daad van WoedeThaBomba. wrote:@magnetron
En ik serieus nog zoeken op Facebook naar Daad van Woede 
Hahaha jezus, wat zijn we weer scherp 
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Wist je dat MC Tha Watcher gisteren verzocht is de stage te verlaten na zwaar irritant gedrag en veel klachten vanuit het publiek?
Ctrl.Alt.Delete (28-10-2016, Dynamo, Eindhoven) (page 4)
Ctrl.Alt.Delete (28-10-2016, Dynamo, Eindhoven) (page 4)
D-Verze heeft een remix gemaakt van Main Concern - The Rush.
Vervanger van de Pineapple remix voor de End of Days remix EP?
Vervanger van de Pineapple remix voor de End of Days remix EP?
wie had Pineapple geremixed dan?
Geen idee, daar is ook niks meer van vernomen sinds Main Concern een afbeelding van hun remix pack/EP op Facebook heeft gezet.Rickzel wrote:wie had Pineapple geremixed dan?
Edit: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t3 ... JpIjoidCJ9
op madhouze draaide outlaw zijn remix van dark universe. vond er op t eerste gehoor zo niet erg veel aan, in vergelijking met t origineel dan.
Regain wrote:Tonight I will play at Unlocked! Visit my performance from 03:30 - 05:00 to hear 2 new albumtracks with The Machine & MC Renegade and Alpha²! #pointofnoreturn
Dark Universe van Main Concern? Hoe wil je zo'n plaat in godsnaam remixen.. Tering, wat een klus (al vind ik Outlaw best een vette producer)yannickvk wrote:op madhouze draaide outlaw zijn remix van dark universe. vond er op t eerste gehoor zo niet erg veel aan, in vergelijking met t origineel dan.
inderdaad. vind die remix van d-verze wel ontzettend goed gelukt.Rickzel wrote:Dark Universe van Main Concern? Hoe wil je zo'n plaat in godsnaam remixen.. Tering, wat een klus (al vind ik Outlaw best een vette producer)yannickvk wrote:op madhouze draaide outlaw zijn remix van dark universe. vond er op t eerste gehoor zo niet erg veel aan, in vergelijking met t origineel dan.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Ik kwam er vandaag toevallig achter maar vroeg me af of mensen hier ook wisten dat d-sturb een house alias heeft samen met nog een persoon. (pitchback) .
Gezien de producties van d sturb in de raw kwam het voor mij een beetje als verrassing maar het klinkt wel lekker.
Gezien de producties van d sturb in de raw kwam het voor mij een beetje als verrassing maar het klinkt wel lekker.
Wow, en nog bij het label van Hardwell ookRTM93 wrote:Ik kwam er vandaag toevallig achter maar vroeg me af of mensen hier ook wisten dat d-sturb een house alias heeft samen met nog een persoon. (pitchback) .
Best apart ja
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wel een paar vette tracks zeg