Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2506, 2507, 2508, 2509, 2510, 2511, 2512 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze nemen wel een risico door op voorhand te melden dat ze de oude stijl maken. Maak gewoon muziek en laat het de mensen bepalen of het in het straatje 'oude stijl' past. Nu gaan mensen luisteren alsof het een oudere Wildstylez of Frontliner plaat is, wat natuurlijk altijd tegen gaat vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ze nemen wel een risico door op voorhand te melden dat ze de oude stijl maken. Maak gewoon muziek en laat het de mensen bepalen of het in het straatje 'oude stijl' past. Nu gaan mensen luisteren alsof het een oudere Wildstylez of Frontliner plaat is, wat natuurlijk altijd tegen gaat vallen.


Ja met als gevolg dat mensen gaan zeggen van "dit is totaal geen oude stijl" of ze worden dus non stop vergeleken met andere DJs. Terwijl je toch naam voor jezelf wil maken lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ze nemen wel een risico door op voorhand te melden dat ze de oude stijl maken. Maak gewoon muziek en laat het de mensen bepalen of het in het straatje 'oude stijl' past. Nu gaan mensen luisteren alsof het een oudere Wildstylez of Frontliner plaat is, wat natuurlijk altijd tegen gaat vallen.

Aan de andere kant, hadden wij allemaal de plaat geluisterd als niet vermeld was dat de plaat in de oude stijl gemaakt is? ;) Ik waarschijnlijk niet in ieder geval.

Gewoon slim van ze. En de plaat is mijns inziens echt lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Parvuz schreef:
Ze nemen wel een risico door op voorhand te melden dat ze de oude stijl maken. Maak gewoon muziek en laat het de mensen bepalen of het in het straatje 'oude stijl' past. Nu gaan mensen luisteren alsof het een oudere Wildstylez of Frontliner plaat is, wat natuurlijk altijd tegen gaat vallen.

Aan de andere kant, hadden wij allemaal de plaat geluisterd als niet vermeld was dat de plaat in de oude stijl gemaakt is? ;) Ik waarschijnlijk niet in ieder geval.

Gewoon slim van ze. En de plaat is mijns inziens echt lekker.


Precies dit, slimme marketing :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz is klaar met EDM en vindt dat het weer tijd is voor de 'music from within'.

Case closed, welcome back!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 17:42 
 
Hardtraxx Elite

Duke schreef:
Headhunterz is klaar met EDM en vindt dat het weer tijd is voor de 'music from within'.

Case closed, welcome back!

Hardstyle is naast EDM inderderdaad het enige muziekgenre dat er bestaat. Nee ik denk dat hij gewoon lekker gaat doen waar hij zin in heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Headhunterz is klaar met EDM en vindt dat het weer tijd is voor de 'music from within'.

Case closed, welcome back!

Beetje kort door de bocht.
Ik denk dat hij wel weer hardstyle gaat maken maar zich niet vast pint aan een stijl of genre
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij maakt het zichzelf ook nooit makkelijk he.

Gotta respect the man!

edit: die vlogs zijn wel lachen trouwens, die Timo is goeie comic relief naast dat poetische gezwam van Heady :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke vlog weer inderdaad. Kijkt lekker weg ook.
Timo prima gast geloof ik. Wie edit z'n videos dan? Of doet Mister Heady het zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Leuke vlog weer inderdaad. Kijkt lekker weg ook.
Timo prima gast geloof ik. Wie edit z'n videos dan? Of doet Mister Heady het zelf?

Doet hij zelf , zie epi 1 geloof ik


Betreft die EDM en Big Room opmerking, hij zegt eigenlijk dat hij dat niets vind en daarom gaan klooien is met Progressive House :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Duke schreef:
Headhunterz is klaar met EDM en vindt dat het weer tijd is voor de 'music from within'.

Case closed, welcome back!

Hardstyle is naast EDM inderderdaad het enige muziekgenre dat er bestaat. Nee ik denk dat hij gewoon lekker gaat doen waar hij zin in heeft.

Wellicht een wat snel getrokken conclusie haha, maar elke ontwikkeling is een positieve iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 19:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ronzz schreef:
Leuke vlog weer inderdaad. Kijkt lekker weg ook.
Timo prima gast geloof ik. Wie edit z'n videos dan? Of doet Mister Heady het zelf?

Doet hij zelf , zie epi 1 geloof ik


Betreft die EDM en Big Room opmerking, hij zegt eigenlijk dat hij dat niets vind en daarom gaan klooien is met Progressive House :P


Inderdaad, en dat hij 'iets nieuws' wil proberen zie je aan bijvoorbeeld Unique. Dat is geen progressive house, maar neigt meer naar Future Bass. Ik vind het een ontzettend geniale en inspirerende producer. Ik ben al lang geleden gestopt met alles in hokjes te duwen, zeker bij hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
This is why I make music, seeing people enjoying your tracks to the fullest is a feeling I can't describe.
The Hardstyle scene is not how you think it is or hope it would be backstage. Lies being told, people being ignored, dreams being shattered because of political games and unfair business. But when I meet you guys, talk to you and see you going wild on my music, that's when my passion really takes shape again!
So thank you for all the support!
#partofthepact
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:(

Zonde dat blijkbaar zijn "dream geshattered" is, wat een talent heeft die man, letterlijk al z'n releases van de afgelopen tijd vind ik geniaal.

Hopelijk pikt een label hem op, hij mag niet in de vergetelheid raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
:(

Zonde dat blijkbaar zijn "dream geshattered" is, wat een talent heeft die man, letterlijk al z'n releases van de afgelopen tijd vind ik geniaal.

Hopelijk pikt een label hem op, hij mag niet in de vergetelheid raken.


Ben benieuwd naar het verhaal hier achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me dat hij vriendjespolitiek bedoelt en dat mensen andere mensen tegen elkaar opzetten en proberen uit te spelen. Gebeurt overal en in de DJ-wereld vast al helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Nightbreed zou hem passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het anthem van Qlimax inderdaad door Coone is gemaakt en al behoorlijk is gelekt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Het anthem van Qlimax inderdaad door Coone is gemaakt en al behoorlijk is gelekt...


Confirmed, ik heb 'm.
Hij is vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Het anthem van Qlimax inderdaad door Coone is gemaakt en al behoorlijk is gelekt...


Door Miwer, en dat hij nu een permaban heeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 22:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vitality schreef:
Het anthem van Qlimax inderdaad door Coone is gemaakt en al behoorlijk is gelekt...


Door Miwer, en dat hij nu een permaban heeft :lol:


:lol:

Mede door dit ga ik hem missen. Stommiteit vermaak altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Gelekt". Hij is gewoon uit :P

(In landen waar het nu al 14/10 is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 07:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
"Gelekt". Hij is gewoon uit :P

(In landen waar het nu al 14/10 is)

Dat is waar inderdaad, maar het blijft toch vreemd dat dit gebeurt zonder enige informatie/aankondiging vanuit Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 11:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wist je dat alle inactieve moderators nu weg zijn om verwarring te voorkomen?
global-moderators-g4.html
Vorige  1 ... 2506, 2507, 2508, 2509, 2510, 2511, 2512 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen