Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2504, 2505, 2506, 2507, 2508, 2509, 2510 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 17:11 
 

ULTIMO schreef:
Achja de oude site was wel hopeloos verouderd.
Dit staat gewoon sjiek.

Maar gristus wat is het onoverzichtelijk.

en de site was traag en is nog steeds traag, dat hebben ze nog steeds niet verbeterd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 17:50 
 
Hardtraxxer

Natuurlijk moet een organisatie als Q-dance een website hebben, maar wie bezoekt de site nou? :lol:
Op merchandise en tickets na ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Natuurlijk moet een organisatie als Q-dance een website hebben, maar wie bezoekt de site nou? :lol:
Op merchandise en tickets na ;)

Lijkt me toch dat hier best leuk aan verdient wordt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle info over feesten, en ook de links voor de ticketsales, krijg ik via de social media wel mee. Merchandise, voor zover ik daar iets van haal is het toch alleen maar op het feest zelf. Nee, ik ben blij dat ik nooit naar die site hoef :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intents Festival bezig is met de line up voor 2017 :D

Wie willen jullie zien? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 11:27 
 

Bowlingbal schreef:
Intents Festival bezig is met de line up voor 2017 :D

Wie willen jullie zien? ^^


Nog een Boombox maar dan de Gearbox! Een container met alle Gearbox artiesten. Het is de bedoeling dat er bij elke plaat "gewhoooooowd" wordt. De plaat waarbij het hardst "gewhoooooowd" wordt wint die dag. Het is trouwens verplicht om je shirt uit te doen. Ook voor vrouwen! Dit wil ik graag zien :yes: Moet misschien nog iets beter uitgewerkt worden maar ik denk dat dit een prima eerste opzet is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Bowlingbal schreef:
Intents Festival bezig is met de line up voor 2017 :D

Wie willen jullie zien? ^^


Nog een Boombox maar dan de Gearbox! Een container met alle Gearbox artiesten. Het is de bedoeling dat er bij elke plaat "gewhoooooowd" wordt. De plaat waarbij het hardst "gewhoooooowd" wordt wint die dag. Het is trouwens verplicht om je shirt uit te doen. Ook voor vrouwen! Dit wil ik graag zien :yes: Moet misschien nog iets beter uitgewerkt worden maar ik denk dat dit een prima eerste opzet is!


Hoe zit het met maskers en mondkapjes?
Is dat verplicht of een optie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 12:47 
 

Kiloknaller schreef:
Bowlingbal schreef:
Intents Festival bezig is met de line up voor 2017 :D

Wie willen jullie zien? ^^


Nog een Boombox maar dan de Gearbox! Een container met alle Gearbox artiesten. Het is de bedoeling dat er bij elke plaat "gewhoooooowd" wordt. De plaat waarbij het hardst "gewhoooooowd" wordt wint die dag. Het is trouwens verplicht om je shirt uit te doen. Ook voor vrouwen! Dit wil ik graag zien :yes: Moet misschien nog iets beter uitgewerkt worden maar ik denk dat dit een prima eerste opzet is!

........... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Bowlingbal schreef:
Intents Festival bezig is met de line up voor 2017 :D

Wie willen jullie zien? ^^


Nog een Boombox maar dan de Gearbox! Een container met alle Gearbox artiesten. Het is de bedoeling dat er bij elke plaat "gewhoooooowd" wordt. De plaat waarbij het hardst "gewhoooooowd" wordt wint die dag. Het is trouwens verplicht om je shirt uit te doen. Ook voor vrouwen! Dit wil ik graag zien :yes: Moet misschien nog iets beter uitgewerkt worden maar ik denk dat dit een prima eerste opzet is!


Goede grap euforische versie van hardstyleboy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 14:40 
 

ULTIMO schreef:
Hoe zit het met maskers en mondkapjes?
Is dat verplicht of een optie?


Verplicht!

Hunto schreef:
Goede grap euforische versie van hardstyleboy.


Thx :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Goede grap euforische versie van hardstyleboy.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Bowlingbal schreef:
Intents Festival bezig is met de line up voor 2017 :D

Wie willen jullie zien? ^^


Nog een Boombox maar dan de Gearbox! Een container met alle Gearbox artiesten. Het is de bedoeling dat er bij elke plaat "gewhoooooowd" wordt. De plaat waarbij het hardst "gewhoooooowd" wordt wint die dag. Het is trouwens verplicht om je shirt uit te doen. Ook voor vrouwen! Dit wil ik graag zien :yes: Moet misschien nog iets beter uitgewerkt worden maar ik denk dat dit een prima eerste opzet is!

leuk man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 16:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Om maar weer eens een nieuwtje te posten

Citaat:
Important information:
bookings for The Machine will not be handled by The Magic Show anymore.
From now on all your booking request & information send to [email protected] or [email protected]


The Machine straks weg bij TMS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Goede grap euforische versie van hardstyleboy.



xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 17:53 
 

Warface een remix maakt van Psyko Punkz - Left With The Wrong

Bron: Instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Warface een remix maakt van Psyko Punkz - Left With The Wrong

Bron: Instagram


Benieuwd wat hier uit komt. Vond de remix door TNT ook heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
De layout van Q-dance.com is helemaal veranderd. Ik vond de oude layout wel iets beter, ik moet er nog even aan wennen denk ik :huh:
http://www.q-dance.com/nl/home/


Hetzelfde bedrijf heeft de b2s website ook aangepakt. Het is zowat een 1 op 1 kopie behalve de inhoud uiteraard. :D
https://www.b2s.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Om maar weer eens een nieuwtje te posten

Citaat:
Important information:
bookings for The Machine will not be handled by The Magic Show anymore.
From now on all your booking request & information send to [email protected] or [email protected]


The Machine straks weg bij TMS?


Wat is er uberhaupt aan de hand met TMS? Tartaros krijgt z'n release op A2, zie hem daar wel heen gaan. The Machine doet nu z'n eigen boekingen (?) Doen ze de podcast nog? Wtf is er loos :P

Zou zonde zijn als Solutio/The Geminizers/The Machine in de vergetelheid raken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
simon10pont schreef:
De layout van Q-dance.com is helemaal veranderd. Ik vond de oude layout wel iets beter, ik moet er nog even aan wennen denk ik :huh:
http://www.q-dance.com/nl/home/


Hetzelfde bedrijf heeft de b2s website ook aangepakt. Het is zowat een 1 op 1 kopie behalve de inhoud uiteraard. :D
https://www.b2s.nl/


Die website van b2s kon ook echt niet meer. Ik vond de webshops van beide organisaties ook altijd veel op elkaar lijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TMS is toch nooit helemaal van de grond gekomen. Kan je er op een gegeven moment mee kappen. Vond het ook niet slim van artiesten als The Machine en Chris One om daar te gaan releasen. Hoe lang duurde het daar wel niet voordat een track gereased werd? En dat voor een klein label...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
TMS is toch nooit helemaal van de grond gekomen. Kan je er op een gegeven moment mee kappen. Vond het ook niet slim van artiesten als The Machine en Chris One om daar te gaan releasen. Hoe lang duurde het daar wel niet voordat een track gereased werd? En dat voor een klein label...

Het releasebeleid is er echt wel op vooruit gegaan sinds die artiesten getekend zijn (daarvoor eigenlijk al). Wat mij betreft is TMS een prima label, wat nog altijd hard aan de weg aan het timmeren is. En ik denk dat Chris One en Solutio er absoluut wel blij mee waren dat ze bij een ander label terecht konden na TiLLT. Ik vind dan toch eigenlijk ook wel apart dat The Machine daar vertrokken (lijkt) te zijn. Hij heeft redelijk wat collabs gemaakt met andere TMS artiesten, en was volgens mij ook goed bevriend met The Geminizers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel een aanbod hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 21:24 
 
Hardtraxxer

simon10pont schreef:
De layout van Q-dance.com is helemaal veranderd. Ik vond de oude layout wel iets beter, ik moet er nog even aan wennen denk ik :huh:
http://www.q-dance.com/nl/home/

Is dit niet gewoon een standaard Wordpress layout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 23:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Leonidas schreef:
TMS is toch nooit helemaal van de grond gekomen. Kan je er op een gegeven moment mee kappen. Vond het ook niet slim van artiesten als The Machine en Chris One om daar te gaan releasen. Hoe lang duurde het daar wel niet voordat een track gereased werd? En dat voor een klein label...

Het releasebeleid is er echt wel op vooruit gegaan sinds die artiesten getekend zijn (daarvoor eigenlijk al). Wat mij betreft is TMS een prima label, wat nog altijd hard aan de weg aan het timmeren is. En ik denk dat Chris One en Solutio er absoluut wel blij mee waren dat ze bij een ander label terecht konden na TiLLT. Ik vind dan toch eigenlijk ook wel apart dat The Machine daar vertrokken (lijkt) te zijn. Hij heeft redelijk wat collabs gemaakt met andere TMS artiesten, en was volgens mij ook goed bevriend met The Geminizers.


Ik wil hier wel een en ander toelichten. Wij hebben bij The Magic Show bewust altijd maar een klein aantal artiesten gehad omdat wij willen staan voor een bepaalde kwaliteit. In het najaar van 2011 hebben wij onze eerste releases gehad met Tartaros en Juized. Dit waren de eerste twee jaar ook de enige artiesten die we getekend hadden op het label. Andere artiesten waren in ontwikkeling en nog niet klaar om muziek uit te brengen van het niveau waar wij voor wilden staan. Nieuwe talenten die we tekenden waren er ook nog niet meteen klaar voor. Vandaar dat wij misschien het imago "langzaam" hadden. Maar we hadden gewoon niet zo veel artiesten ;-)

Begin 2014 vonden wij dat de markt zich aan het ontwikkelen was op een manier waar wij niet in mee wilden gaan. Kwantiteit begon over kwaliteit te gaan en de focus lag steeds meer op het hele rauwe. Wij waren van mening dat dit niet bij ons paste en zijn in die tijd gaan investeren in artiesten die op lange termijn voor ons meer ging opleveren en waar wij als management meer ons ding mee konden doen. In die tijd hebben we onder andere hard gewerkt aan de carrières van Envine, Clockartz en The Machine. Later kwamen daar nog Solutio en Chris One bij en in de tussentijd was The Geminizers ook op het niveau gekomen waarop het muziek kon uitbrengen waar wij achter staan.

Envine staat inmiddels op het punt van doorbreken maar er is in de euphorische scene er weinig plek op evenementen en de paar kleine plekken die op festivals vrij zijn snel vergeven. Desondanks heeft hij de afgelopen 2 jaar o.a. op de mainstage van Emporium en Dreamfields gestaan en grote boekingen in binnen en buitenland gehad waaronder Defqon en Decibel. Wij staan er altijd ook voor open om muziek uit te brengen op de plek waar deze het best tot zijn recht komt. Zodoende heeft hij ook tracks uitgebracht op Scantraxx, Fusion, Dirty Workz en Q-dance en heeft hij remixen gemaakt voor Frontliner en Da Tweekaz.

Clockartz is inmiddels ook aan het doorbreken in de euphorische raw scene. Ze staan binnenkort op de mainstage van Loudness en staan op bijna alle grote CD-compilaties en albums van o.a. Digital Punk. Ook voor hun is de scene erg moeilijk binnen te komen. Op de tijdstippen dat deze jongens draaien hebben ze al snel concurentie van jongens als E-Force, Phuture Noize en andere jongens uit de subtop. Twee talenten uit Italië zijn wat dat betreft simpelweg duur en een risico voor de clubs en festival die al steeds vaker over de kop aan het gaan zijn. Hun boekingen worden op dit moment gedaan door The Wishlist en we zijn hier heel erg tevreden mee. Er is ook geen sprake van haast, hun moment komt als ze er klaar voor zijn. Wij hebben uit het verleden geleerd dat artiesten pushen om het pushen leuk is voor de korte termijn maar voor de lange termijn vaak niet rendabel.

Wat betreft Tartaros. We werken nu 5 jaar samen met Juul en in die tijd hebben we heel veel samen opgebouwd en gedaan. Na 5 jaar is het ook tijd om elkaar op sommige vlakken wat meer los te laten om te zorgen dat iedereen fris in zijn werk blijft. We werken voor hem op het gebied van muziek samen met verschillende partijen en ook de boekingen hebben we bij The Wishlist neergelegd. Het is zeker ook mogelijk dat hij nog tracks bij The Magic Show uitbrengt maar dat zal alleen zo zijn als we beide denken dat dit het beste is voor iedereen. Ook voor hem waren de laatste jaren niet makkelijk aangezien zijn stijl vrij toegankelijk is maar hij draait nog steeds actief mee in de scene en draait nog steeds op grote evenementen. Daarnaast had hij met Wolfpack volgens mij de grootste hit van vorig jaar! Lijkt misschien wat stil omdat wij niet zo van het roepen zijn maar er is zeker niets om over te klagen.

Wat betreft The Machine. Wij zijn in 2012 samen met Ramunas aan de slag gegaan om hem terug in de markt te helpen. Ramunas is een van de beste producers die er is maar ziijn imago was op dat moment niet zo goed door dingen uit het verleden. We hebben samen heel hard aangewerkt om dit te herstellen. Tracks als Rollin', Within Each of Us en Godcore en Headshot en een hele hoop boekingen zijn daar het resultaat van geweest. We zijn ook heel blij met hoe dingen gelopen zijn maar op een gegeven moment moet je kijken of je doelen nog bij elkaar aansluiten. Wij denken dat iemand anders Ramunas beter kan helpen bij het behalen van de doelen die hij voor ogen heeft en hebben hem daarom ook de vrijheid gegeven om daar zijn keuzes in te maken.

Wat ons betreft is er dus weinig aan de hand. Wij gaan voor de lange termijn en werken met de artiesten waar wij het 100% in zien zitten. Overigens komt er echt een hele hoop aan en staat de scene steeds meer open voor een andere sound. Ik verwacht de komende tijd ook een serieuze comeback van Chris One met vooral atmospherische harde muziek en daarnaast komt ook Headshot binnenkort uit bij een groot label. Zoals ik net al zei we kunnen wel heel hard gaan roepen dat onze jongens de bom zijn en dat iedereen op ze zat te wachten. Feit is dat de scene de laatste jaren focus had op andere genres dan wij te bieden hadden. Geen man over boord, de muziek begint weer wat meer naar de klassieke mainstream te trekken en wij hebben een hoop goede artiesten die daar tussen passen.

p.s. Tim Dawes host nog steeds elke week de radioshow op Q-dance radio. Dat is dus ook niet veranderd echter worden alle podcasts die groot zijn systematisch offlline gehaald wannneer je niet de juiste rechten hebt. Voor een podcast met 3 uur aan gastmixen is dit bijna niet haalbaar dus ik kan me voorstellen dat we daarom wat uit de picture zijn geraakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2016 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dank voor de uitleg. Moet ook eerlijk bekennen dat ik al twee jaar hardstyle niet echt meer intensief volg hoor.
Vorige  1 ... 2504, 2505, 2506, 2507, 2508, 2509, 2510 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen