Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2499, 2500, 2501, 2502, 2503, 2504, 2505 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel gek dat Warface nu met een apart label voor WarForce gekomen is... (toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Wel gek dat Warface nu met een apart label voor WarForce gekomen is... (toch?)


Aangezien beide bij een ander label zitten, lijkt me dat niet zo gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat de toekomst brengt blijft natuurlijk een raadsel maar Theracords is imo toch wel een begrip in de hedendaagse Hardstyle scene tegenwoordig, iets dat EoL (nog) duidelijk niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
I’m very pleased to announce I have joined Most Wanted DJ Agency and End of Line Recordings!
This means from now on, Most Wanted will handle all my booking requests, and I will be releasing my music @ End of Line!
I want to thank Limitless Agency & Theracords for the last 3 years. It's been an awesome journey, but now it's time for the next step in my career with new opportunities and challenges!
More details about my first EOL release will follow soon! Maybe you can guess what it is? ;)
http://mostwanted.dj/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind eerlijk gezegd nieuwe platen van delete als genocide & munky shit best bij end of line passen.

maar wat heeft dit voorn gevolg op zijn boekingen? heb hier nooit zoveel verstand van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:16 
 
Hardtraxxer

Zolang hij zijn sound blijft houden, wat ik ook wel verwacht, kan ik er mee leven. Het gaat uiteindelijk natuurlijk om de muziek.
Vind het alleen wel jammer voor Theracords :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
vind eerlijk gezegd nieuwe platen van delete als genocide & munky shit best bij end of line passen.

maar wat heeft dit voorn gevolg op zijn boekingen? heb hier nooit zoveel verstand van.


Zijn muziek komt voortaan uit op EOL ipv Theracords, zijn boekingen worden gedaan door Most Wanted ipv Limitless Agency.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hopen dat die nieuwe namen van TC een beetje impact hebben, want zoals ik al meerdere keren gezegd heb verliest theracords op deze manier echt veel steunpilaren.

Aan de andere kant wordt End of Line dan wel weer steeds boeiender met namen als Artifact, D-Sturb en Delete. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog langer wachten op releases van Delete
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
yannickvk schreef:
vind eerlijk gezegd nieuwe platen van delete als genocide & munky shit best bij end of line passen.

maar wat heeft dit voorn gevolg op zijn boekingen? heb hier nooit zoveel verstand van.


Zijn muziek komt voortaan uit op EOL ipv Theracords, zijn boekingen worden gedaan door Most Wanted ipv Limitless Agency.


ja dat begrijp ik. maar met mijn vraag bedoel ik meer, wat gaat er qua boekingen veranderen voor delete? dus bijvoorbeeld dat hij op andere podia terecht komt of iets in die richting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zult Delete nu sowieso op alle Art of Dance feesten zien, die altijd zeer verrassende en verfrissende line-ups neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet blij mee. Al zijn Collabs met Warface vond ik echt onder maat. Ik ben bang dat er nog meer verandering komt aan zijn sound. Het unieke Delete sound zal gaan verdwijnen door te veel invloed van anderen. RIP spoontech sound van Delete. Ik mis die kicks die hij draaide in zijn eerste VIP set. Damn wat knalde die hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Seneeq schreef:
yannickvk schreef:
vind eerlijk gezegd nieuwe platen van delete als genocide & munky shit best bij end of line passen.

maar wat heeft dit voorn gevolg op zijn boekingen? heb hier nooit zoveel verstand van.


Zijn muziek komt voortaan uit op EOL ipv Theracords, zijn boekingen worden gedaan door Most Wanted ipv Limitless Agency.


ja dat begrijp ik. maar met mijn vraag bedoel ik meer, wat gaat er qua boekingen veranderen voor delete? dus bijvoorbeeld dat hij op andere podia terecht komt of iets in die richting.


Ah op die manier. Most Wanted is natuurlijk verbonden met Art of Dance, dus reken maar dat hij op de AoD evenementen met een hardstyle stage overal zal staan. Verder denk ik op zakelijk vlak dat Most Wanted line-ups iets meer kan beïnvloeden en het zal dan voor Delete zelf zeker leiden tot meer boekingen, zeker als ze hem ook nog even goed zullen pushen.

Delete was natuurlijk al erg populair en het is knap om te zien wat Limitless voor hem heeft gedaan de afgelopen 3 jaar om hem te krijgen waar hij nu staat :) Nagenoeg elk weekend staat hij op een of meerdere evenementen bijvoorbeeld, dus het is interessant om te zien hoe zich dat verder gaat ontwikkelen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor Delete zou dit (vooral qua boekingen) een mooie stap vooruit zijn, maar het is inderdaad jammer dat hij weggaat bij Theracords. Vond hem een belangrijk gezicht daar en goed passen bij het label.

Hopelijk blijven de producties gewoon dik in orde :bomb: (my 2 cents)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 16:44 
 

Theracords staat in "the bigger picture" gewoon een beetje stil. Snap de keuze van Delete wel. Je sluit je toch aan bij Most Wanted (jaja EOL) wat qua populariteit wel zo ongeveer op plek 1 staat in de scene. Benieuwd of het z'n stijl gaat veranderen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Als zijn stijl blijft blijf ik fanboy.
Wel jammer want vond hem echt bij de theracords familie passen.

Edit:
We moeten natuurlijk niet vergeten dat delete em warface natuurlijk samen uit de spoontech familie voort komen en dus is zijn keus voor end of line wat logischer als je er zo over denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben bang dat dit het begin van het einde is van Delete. We zullen zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 18:22 
 

Er wss een collab komt tussen Denza, Mandy en Unsenses.

Bron: https://www.instagram.com/p/BK3YcJwhP8h/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

SVB schreef:
Er wss een collab komt tussen Denza, Mandy en Unsenses.

Bron: https://www.instagram.com/p/BK3YcJwhP8h/

Wat is de bijdrage van Mandy, komt ze op het artwork of gaat ze het produceren vastleggen op haar snap verhaal :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 18:59 
 
Hardtraxx Elite

SVB schreef:
Er wss een collab komt tussen Denza, Mandy en Unsenses.

Bron: https://www.instagram.com/p/BK3YcJwhP8h/

Echt geen idee wie dat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
SVB schreef:
Er wss een collab komt tussen Denza, Mandy en Unsenses.

Bron: https://www.instagram.com/p/BK3YcJwhP8h/

Echt geen idee wie dat zijn.

inderdaad :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denza ken ik persoonlijk , is wel een leuk talentje. Komt wel eens wat leuks uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Denza ken ik persoonlijk , is wel een leuk talentje. Komt wel eens wat leuks uit :)


Heeft leuke plaatjes, hou hem ook in de gaten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
SVB schreef:
Er wss een collab komt tussen Denza, Mandy en Unsenses.

Bron: https://www.instagram.com/p/BK3YcJwhP8h/

Echt geen idee wie dat zijn.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
SVB schreef:
Er wss een collab komt tussen Denza, Mandy en Unsenses.

Bron: https://www.instagram.com/p/BK3YcJwhP8h/

Wat is de bijdrage van Mandy, komt ze op het artwork of gaat ze het produceren vastleggen op haar snap verhaal :corn:


Dit.
En dan de dag er na een foto op insta zetten dat ze in haar eentje achter de desk zit :lol:
Vorige  1 ... 2499, 2500, 2501, 2502, 2503, 2504, 2505 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen