Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2487, 2488, 2489, 2490, 2491, 2492, 2493 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik meen ergens ooit een rumoer gelezen/gehoord te hebben dat Tha Playah achter de producties van D-Fence zat, vandaar dat ie ook gesigned is bij Neophyte Records. D-Fence zou dan het alias van Tha Playah zijn voor ''fun''-producties die niet echt Tha Playah-waardig waren (om het maar zo te omschrijven), maar het DJ-aspect van het alias zou iemand anders verzorgen. Ik vond dat eigenlijk wel een redelijk aannemelijk verhaal, maar dit wist ik nog niet. :P

Norther66 schreef:
Het is op zn minst heel erg oncollegiaal

Jup, blijkt maar weer dat Audiofreq er nog steeds niet zoveel van snapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 20:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Er is weer een nieuwe Hardtraxx Q&A, ditmaal met niemand minder dan Rudy Peters! Lees meer in het betreffende topic: algemeen/hardtraxx-q-a-rudy-peters-t56407.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:

Norther66 schreef:
Het is op zn minst heel erg oncollegiaal

Jup, blijkt maar weer dat Audiofreq er nog steeds niet zoveel van snapt.

Of dat Audiofreq schijt heeft aan al dat stiekeme gedoe in se scene :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Als die er schijt aan had liet hij het wel staan toch..
Nu heeft die het aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Er is weer een nieuwe Hardtraxx Q&A, ditmaal met niemand minder dan Rudy Peters! Lees meer in het betreffende topic: algemeen/hardtraxx-q-a-rudy-peters-t56407.html


Goed geregeld hoor !! Hopelijk komt iedereen met wat goeie vragen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Gewoon ongemakkelijk om naar te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel hoofdletters in de artiestennaam, geen hoofdletters in de tracktitel. Dit trek ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 13:07 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Wel hoofdletters in de artiestennaam, geen hoofdletters in de tracktitel. Dit trek ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Och jee, als dat maar goed gaat allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen zoals Audiofreq kunnen er niet genoeg zijn in de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik trek die toneelstukjes zo slecht he... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Digital Punk en Hard Driver waren zo'n beetje de enige raw-artiesten die nog geen live-act hadden, en ze wilden de boot niet missen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 17:53 
 
Hardtraxxer

Scope DJ op Facebook

Citaat:
Update (since, you know.. it's been a while):

There is currently NO new hardstyle music being made by moi. I can't find my musical place in it atm, and I am simply taking the time to reinvent myself and my musical path. I still want my music to be within the confines of what can be called hardstyle though, but the music needs a different input. It needs something new. And I'm gonna try and just make music without any 'musts' or 'shoulds'.. and see what comes of that! That is the most liberating way for a fresh start.

I absolutely love the 'tijdmachine' type events that I still do and will keep on doing, but it can be considered a possibility that with new music comes a new project(name) too. Scope DJ for now will be for, and has been for the past few years, the classics sets.

That is my current vision and it may not come as a surprise at all to most, ofcourse.. I've been low-key for a while on socials etc as well.

I post this because there are undoubtedly still people who expect new Scope DJ trax - and I don't wanna give people idle hopes. Especially when I'm not sure myself whether to continue this project or start another.

I have posted a long time ago that things didn't go so well for me, and that that has had a lot to do with having had to take a break since a while back, but it's all very well now..! It's just that in the meantime the scene has changed a lot and also my personal outlook (especially in regards to the future and career) has changed too (which is of course totally natural). I find myself gravitating in other interests moreso than before. Don't take this as a definite goodbye though, just stating things how they are atm - and I thought you followers deserved an update :)

Still, thanks for everyone involved so far in my musical path: it wouldn't have been possible without you (including all you fans) so BIG LOVE <3

On a sidenote: a while ago I inquired whether there was any interest in mixing/mastering services and the concensus response was a 'yes' so I'm setting that up atm (been working on my mastering game lately, as well). So shortly I'll post more details about that.

Peace, God bless

Dennis
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 18:33 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
ShatterDJ schreef:
ErikZ schreef:
Weet niet of Neophyte Records hier heel blij mee is dat ie dat zo vertelt ;)

Waarom zou hij daar rekening mee moeten houden?


Als je als label niet aan de grote klok wilt hangen wie D-Fence is (dit is namelijk nog niet bekend gemaakt door het label) en je een soort mystiek erom wilt hangen dan lijkt het mij kut als een Hardstyle DJ even online pleurt wie het is

Dacht dat je het over Rickzel had ipv Audiofreq :x :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 22:11 
 
Hardtraxx Addict

Casey schreef:
Scope DJ op Facebook

Citaat:
Verhaal.


Godver,

Ik hoop echt dat er nog wat moois komt van hem. Maar ik kan hem tegelijkertijd heel goed begrijpen. Ik als hobby producer begin zelf ook meer af te wijken van de hardstyle (The Funky Cat sound is echt een openbaring voor mij persoonlijk.)

Het is hoe dan ook een toffe gast en zie hem graag op Classic stages.
Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 05:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Casey schreef:
Scope DJ op Facebook

Citaat:
Verhaal.


Godver,

Ik hoop echt dat er nog wat moois komt van hem. Maar ik kan hem tegelijkertijd heel goed begrijpen. Ik als hobby producer begin zelf ook meer af te wijken van de hardstyle (The Funky Cat sound is echt een openbaring voor mij persoonlijk.)

Het is hoe dan ook een toffe gast en zie hem graag op Classic stages.
Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen!


Als ik enigzins talent had voor het produceren van elektronische muziek had ik graag hardstyle gemaakt in de oude stijl weer. Zie helaas weinig producers dat weer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even nog een klein bumpje voor het Q&A topic met Rudy Peters, misschien dat een aantal mensen niet eens meteen weten wie hij precies is, maar dit is echt een unieke kans om vragen te stellen aan iemand die al jaren middenin de scene staat. De ultieme insider zou ik hem noemen.

Citaat:
Stel je vraag aan.. Rudy Peters!

Na enkele Q&A's met artiesten, is Hardtraxx trots om een nieuwe Q&A-sessie aan te kondigen met niemand minder dan Rudy Peters. Rudy maakte als labelmanager van Scantraxx de grootste succesjaren van het label van dichtbij mee, was er mede voor verantwoordelijk dat Hardstyle.com uitgroeide tot de populairste verkoopsite van de scene en is tegenwoordig eigenaar van BPM MGMT, dat zich richt op het begeleiden van artiesten. Door zijn jarenlange ervaring op verschillende vlakken kan hij ongetwijfeld veel interessante dingen vertellen over de gang van zaken achter de schermen, en wij zijn dan ook zeer benieuwd naar jullie vragen en de antwoorden!


Staan inmiddels nog maar 3 berichtjes in, hopelijk nemen er nog wat mensen de tijd om wat goeie vragen te bedenken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zeker nog een aantal vragen maar moet even kijken hoe ik ze ga formuleren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 15:13 
 
Hardtraxxer

Public Enemies 11 tracks afhebben (bron: Digital Punk in de Unleashed livestream op FB)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kronos en malua samen in de studio zitten! woehoeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:


Gewoon ongemakkelijk om naar te kijken

Mijn god wat bedroevend weer. Dit kinderachtige gedoe is echt precies wat de raw hardstyle nĂ­et nodig heeft. Die mondkapjes alleen al, en wat moet dat gegooi met WC-papier op 1:04 voorstellen? :lol: Man man man. Ik voel me echt steeds verder gedistantieerd van de hardstyle scene door dit soort praktijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik beter moet leren kijken op google maps

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is wel even puzzelen hoe dat terrein zit, maar dat groene gebouw bovenin is de hangar

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toch klopt het niet :P
Het Q-base terrein ligt westelijk van dit "zonnecellen-gebied", aan het einde van de start / landingsbaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2016 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Het Q-Base terrein tijdens de zomer vol ligt met zonnepanelen...


Afbeelding

:)
Vorige  1 ... 2487, 2488, 2489, 2490, 2491, 2492, 2493 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen