Zal wel opgenomen worden door iemand. En waarom heeft hhz nou ook weer zon petje? Vind ik echt zo Rnb, niet hardstyle achtig he...
Wat een domme opmerking? WTF heeft een petje nu met een RnB iets te maken en niet Hardstyle achtig? Het is maar muziek hoor?
Laat hem dr lekker bijlopen zoals die zelf wil? Als hij graag een petje op wilt doet hij toch een petje op? Zatox heeft bijv ALTIJD al een pet op.
Er is nog wel een verschil tussen het petje van Zatox en de baseball cap van Chuckie / Heady En nee, ik ben er niet op uit om Chuckie of Heady te bashen.
Rustig jongens , ze lopen er inderdaad bij zoals ze zelf willen. Maar zon petjes doen me altijd denken aan rnb mense Bij me op school zitten ook paar met zon petje en hebben altijd zon Rnb muziek opstaan dus:)
Rustig jongens , ze lopen er inderdaad bij zoals ze zelf willen. Maar zon petjes doen me altijd denken aan rnb mense Bij me op school zitten ook paar met zon petje en hebben altijd zon Rnb muziek opstaan dus:)
wel een makkelijke conclusie he! haha maak niet uit
wist je dat frontliner een nieuwe track heeft ... ?!
[OT] opzich niks mis mee, rebirth of the sun. maar ik houdt toch meer van zn ouwe style... wildstylez ging ook speciaal voor defqon zijn style zegmaar iets veranderen met dat anthem..
anthems mogen wel wat aagepast klinken voor het concept van het feest.. vindt ik maar gooi nou niet alles die kant op!
Sunboom schreef:
Ik hoop maar voor 'm dat het uiteindelijk goede kicks blijken te zijn. Los van de kicks vond ik Discorecord tot nu toe de enige goede, trouwens.
Als dat de set van Titan was die die op inQontrol heeft gedraait, dan ben ik reuze blij dat ik niet speciaal vroeger ben gegaan, wat ik in eerste instantie wel van plan was... zitten paar leuke tracks tussen maar voor de rest, zwaar tegenvallen
Ach als je denkt dat hardstyle in 2008 is ontstaan was het idd maar een saai setje
Ga nou niet weer wijs lopen doen dat je al langer hardstyle luistert en wat meer van early houd ik trek dat de laatste tijd zo slecht als mensen steeds van die comments hebben
Ach als je denkt dat hardstyle in 2008 is ontstaan was het idd maar een saai setje
Ga nou niet weer wijs lopen doen dat je al langer hardstyle luistert en wat meer van early houd ik trek dat de laatste tijd zo slecht als mensen steeds van die comments hebben
idd, ik weet best dat t early is, da hoef je mij nii vertelle, ma kom op, t eerste half uur van die set is egt ronduit slegt, vanaf 2e half uur klink t al wat beter en gaat t al wat harder, ik vind early hardstyle dan ook nix, te langzaam, en neigt teveel richting jump te gaan.. mrj das mijn mening, early hardcore daaraantegen
Ach, dat maak jij er van. Ik vind 't gwoon belachelijk dat je een set slecht noemt als je niet van early hardstyle houd. En als je denkt dat 't op jump lijkt en dat je een feest zo hard mogelijk moet beginnen.
Kan wel elke keer serieuze opmerkingen gaan typen, maar soms kan ik een sarcastische opmerking gewoon niet laten.
Early hardstyle neigt naar jump? Jump heeft veel meer melodietje man..
Alsjeblieft ga die set luisteren, en start m bij 30 minuten precies xD als dat geen jump meer is... belachelijk.. The Beholder & Balistic ft E-Max - Bigger Better Louder is dan wel weer egt een harde track. Maar al met al al lang blij dat ik binnenkwam met Psyko Punkz, die gaven een lkkre set weg
En ik snap best dat je een feest "niet zo hard mogelijk moet beginnen", maar om nou te zeggen dat dit de beste set van de avond was, wat ik een aantal berichten terug las.. die zijn ckr om 00:00 ma weer naar huis gegaan? magoed dit gaat helemaal offtopic, let's keep it clean