Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 20:24 

Artiest

lorennzkee schreef:
Zal wel opgenomen worden door iemand.
En waarom heeft hhz nou ook weer zon petje?
Vind ik echt zo Rnb, niet hardstyle achtig he...

Wat een domme opmerking? WTF heeft een petje nu met een RnB iets te maken en niet Hardstyle achtig? Het is maar muziek hoor?

Laat hem dr lekker bijlopen zoals die zelf wil? Als hij graag een petje op wilt doet hij toch een petje op? Zatox heeft bijv ALTIJD al een pet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 20:24 

Hardtraxxer

Die 2e climax is wel geil :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 20:34 

Hardtraxxer

Dan kunnen we ook wel gaan zeuren over die grote oorringen van die Marcel van Deepack... ''Want dat vind ik echt bij de Metal scene passen'' :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 20:34 

johnlienden schreef:
Nego schreef:
lorennzkee schreef:
Zal wel opgenomen worden door iemand.
En waarom heeft hhz nou ook weer zon petje?
Vind ik echt zo Rnb, niet hardstyle achtig he...

Wat een domme opmerking? WTF heeft een petje nu met een RnB iets te maken en niet Hardstyle achtig? Het is maar muziek hoor?

Laat hem dr lekker bijlopen zoals die zelf wil? Als hij graag een petje op wilt doet hij toch een petje op? Zatox heeft bijv ALTIJD al een pet op.

Er is nog wel een verschil tussen het petje van Zatox en de baseball cap van Chuckie / Heady :sick:
En nee, ik ben er niet op uit om Chuckie of Heady te bashen.

/care voor die pet :') Al zag ie eruit als een gothic
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 20:35 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Dan kunnen we ook wel gaan zeuren over die grote oorringen van die Marcel van Deepack... ''Want dat vind ik echt bij de Metal scene passen'' :/

is ook zo :P maar boeiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 20:51 

Hardtraxx Elite

Frontliner - Rebirth of the Sun is wel aardig, maar wat heeft die pet nu in godsnaam te maken of hij kan draaien of niet. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 21:31 

Donateur

Rustig jongens :) , ze lopen er inderdaad bij zoals ze zelf willen.
Maar zon petjes doen me altijd denken aan rnb mense
Bij me op school zitten ook paar met zon petje en hebben altijd zon Rnb muziek opstaan dus:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 22:34 

Hardtraxxer

lorennzkee schreef:
Rustig jongens :) , ze lopen er inderdaad bij zoals ze zelf willen.
Maar zon petjes doen me altijd denken aan rnb mense
Bij me op school zitten ook paar met zon petje en hebben altijd zon Rnb muziek opstaan dus:)

wel een makkelijke conclusie he! :') haha maak niet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 22:49 

Hardtraxxer

djbrennanheart
Vinyl Album Sampler 4 (incl 'Just As Easy Wildstylez & SMD RMX') available at 10-05-10: http://bit.ly/9pdkMd & http://bit.ly/d7xPHs
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 23:02 

Hardtraxx Elite

Struikrover schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 23:59 

Hardtraxx Addict

Frontliner weet het weer te presteren! weer met een andere kut kick op de proppen te komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 00:01 

Hardtraxx Elite

Ik hoop maar voor 'm dat het uiteindelijk goede kicks blijken te zijn. Los van de kicks vond ik Discorecord tot nu toe de enige goede, trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 07:44 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:

+2!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 15:31 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Odyssee schreef:

Daar is het new tracks topic voor. :aww:

wist je dat frontliner een nieuwe track heeft ... ?!

[OT] opzich niks mis mee, rebirth of the sun. maar ik houdt toch meer van zn ouwe style...
wildstylez ging ook speciaal voor defqon zijn style zegmaar iets veranderen met dat anthem..

anthems mogen wel wat aagepast klinken voor het concept van het feest.. vindt ik
maar gooi nou niet alles die kant op!

Sunboom schreef:
Ik hoop maar voor 'm dat het uiteindelijk goede kicks blijken te zijn. Los van de kicks vond ik Discorecord tot nu toe de enige goede, trouwens.

+2 _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 16:23 

Hardtraxx Elite

Als dat de set van Titan was die die op inQontrol heeft gedraait, dan ben ik reuze blij dat ik niet speciaal vroeger ben gegaan, wat ik in eerste instantie wel van plan was... zitten paar leuke tracks tussen maar voor de rest, zwaar tegenvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 16:25 

Hardtraxx Veteran

Ach als je denkt dat hardstyle in 2008 is ontstaan was het idd maar een saai setje :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 16:30 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Ach als je denkt dat hardstyle in 2008 is ontstaan was het idd maar een saai setje :')

Ga nou niet weer wijs lopen doen dat je al langer hardstyle luistert en wat meer van early houd :')
ik trek dat de laatste tijd zo slecht als mensen steeds van die comments hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 16:41 

Hardtraxx Elite

Oxbow schreef:
Rik schreef:

Ga nou niet weer wijs lopen doen dat je al langer hardstyle luistert en wat meer van early houd :')

idd, ik weet best dat t early is, da hoef je mij nii vertelle, ma kom op, t eerste half uur van die set is egt ronduit slegt, vanaf 2e half uur klink t al wat beter en gaat t al wat harder, ik vind early hardstyle dan ook nix, te langzaam, en neigt teveel richting jump te gaan.. mrj das mijn mening, early hardcore daaraantegen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 16:43 

Hardtraxx Veteran

Early hardstyle neigt naar jump? Jump heeft veel meer melodietje man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 16:45 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Rik schreef:

Ach, dat maak jij er van. Ik vind 't gwoon belachelijk dat je een set slecht noemt als je niet van early hardstyle houd. En als je denkt dat 't op jump lijkt en dat je een feest zo hard mogelijk moet beginnen.

Kan wel elke keer serieuze opmerkingen gaan typen, maar soms kan ik een sarcastische opmerking gewoon niet laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 16:47 

Hardtraxx Veteran

de tegenwoordige hardstyle lijkt veel meer op jumpstyle, vrolijke melodietjes en een springerige bass -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 16:49 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Early hardstyle neigt naar jump? Jump heeft veel meer melodietje man..

Alsjeblieft ga die set luisteren, en start m bij 30 minuten precies xD als dat geen jump meer is... belachelijk..
The Beholder & Balistic ft E-Max - Bigger Better Louder is dan wel weer egt een harde track.
Maar al met al al lang blij dat ik binnenkwam met Psyko Punkz, die gaven een lkkre set weg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 16:56 

Hardtraxx Elite

En ik snap best dat je een feest "niet zo hard mogelijk moet beginnen", maar om nou te zeggen dat dit de beste set van de avond was, wat ik een aantal berichten terug las.. die zijn ckr om 00:00 ma weer naar huis gegaan? >.< magoed dit gaat helemaal offtopic, let's keep it clean ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 16:57 

Hardtraxxer

Wesz91 schreef:

The Beholder & Balistic ft E-Max - Bigger Better Louder is dan wel weer egt een harde track.

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 16:57 

Hardtraxx Veteran

Sneak preview B-Front:
http://www.twitvid.com/CLZLC
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen