View on Facebook
Mono Stereo AVIO Radioshow: The Launch
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
Ookal wisten we het eigenlijk al: The Pitcher & Lady Faith zijn Notorious Two.
Bron: Filmpje Facebook pagina Notorious Two
Bron: Filmpje Facebook pagina Notorious Two
http://www.hardnews.nl/en/regain-reveal ... -loudness/
-Regain collab met Phuture Noize
-Nieuwe Regain track met MC Renegade: 'One Word'
-In maart, release van Regain/Typhoon - Ultimate Victory.
-Regain collab met Phuture Noize
-Nieuwe Regain track met MC Renegade: 'One Word'
-In maart, release van Regain/Typhoon - Ultimate Victory.
-
S
Fothermucker wrote:
Onder een post over Notorious Two
oke leuk
Wat is dat 2de logo (na Fusion) in die video van ze (Notorious Two dus)?
https://www.facebook.com/SupremeAgencyBookingsHard Invasion wrote:Wat is dat 2de logo (na Fusion) in die video van ze (Notorious Two dus)?
Die Outlander is echt zo'n enorme grap. Ga je lekker op je eigen mislukte carriere focussen ipv je met de keuzes van andere mensen bezig houden.
Walgelijke houding heeft hij
Walgelijke houding heeft hij
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Misschien kan hij een duo beginnen met Pontuz
Hij heeft zelfs nog 100 keer meer recht van spreken dan zo'n onbelangrijke schreeuwlelijk als Outlander.Basshunterzz wrote:Misschien kan hij een duo beginnen met Pontuz
Ongeinspireerd zijn die twee zeker, maar om dat nou lekker op Facebook te plempen als 'collega'
Tsja. Dat laat ik in het midden.
Hij heeft wel gelijk. Dat stoere verhaaltjes bedenken vind ik aardig kinderachtig.
Ben het ook wel eens met hem, je ziet de frustratie steeds vaker, WP, Outlander, etc. De meesten zien ze als jankerts, maar ze hebben wel gewoon een punt imo.patrickjeb wrote:Hij heeft wel gelijk. Dat stoere verhaaltjes bedenken vind ik aardig kinderachtig.
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009
Dit, zelf behoorlijk klaar mee. Trek je leren jas aan, kijk boos, houd een bibigun vast en haal wat stoere woorden door google translate en je hebt je act.. Dramatisch.patrickjeb wrote:Hij heeft wel gelijk. Dat stoere verhaaltjes bedenken vind ik aardig kinderachtig.
Mee eens ook. Vind alleen de manier waarop Parvuz en outlander vervolgens hun frustraties uitten heel stom. Gedraag je proffesioneel als artiest, het is je werk. Ik ga op mn werk ook niet tegen iedereen lopen janken als ik t ergens niet mee eens ben.
Ik vind het juist wel fijn dat we van die 'Recht door zee' mensen hebben (Dan bedoel ik Outlander, niet die WP gast, want dat was duidelijk zieltjes winnen). Dan weten wij in ieder geval dat we niet de enige mensen zijn die er zo over denken, maar dus ook artiesten.
Ik vind een pakje, RR/B-Freqz, een stuk minder kinderachtig dan 'We're gangsters killing everybody yo'.
Ik vind een pakje, RR/B-Freqz, een stuk minder kinderachtig dan 'We're gangsters killing everybody yo'.
Dit ja. Ik vraag me af en toe echt af wie hier nou op zit te wachten, en of ik eigenlijk nog de doelgroep ben.patrickjeb wrote:Hij heeft wel gelijk. Dat stoere verhaaltjes bedenken vind ik aardig kinderachtig.
Kritische mensen zijn, voor de meeste acts, al lang niet meer de doelgroep. De doelgroep van een hoop raw hardstyle-artiesten tegenwoordig is de groep mensen die alles best vinden zolang het maar hard is. Een ontwikkeling waar ik ook niet bepaald blij mee ben en wat door organisaties ook compleet uitgebuit wordt.
Ik bedoel niet eens (per se) kritisch, maar vooral leeftijd. Voor mij persoonlijk ziet de trailer van Notorious Two er bijvoorbeeld uit als iets wat iemand van rond de 14 (of in ieder geval een stuk jonger dan de gemiddelde leeftijd op een festival) tof zou vinden. Ik ga absoluut niet beweren dat de gemiddelde hardstyle luisteraar van 20-25 hier niet op zit te wachten, want daar zou ik me zeker op verkijken, maar ik vind de opzet van deze act simpelweg behoorlijk kinderachtig. Het voelt vooral ook ontzettend geforceerd.Joey wrote:Kritische mensen zijn, voor de meeste acts, al lang niet meer de doelgroep. De doelgroep van een hoop raw hardstyle-artiesten tegenwoordig is de groep mensen die alles best vinden zolang het maar hard is. Een ontwikkeling waar ik ook niet bepaald blij mee ben en wat door organisaties ook compleet uitgebuit wordt.
Ja, die verdomde Parvuz altijd met zijn frustraties uiten.MeneerEend wrote:Mee eens ook. Vind alleen de manier waarop Parvuz en outlander vervolgens hun frustraties uitten heel stom. Gedraag je proffesioneel als artiest, het is je werk. Ik ga op mn werk ook niet tegen iedereen lopen janken als ik t ergens niet mee eens ben.
hahaha oeps, bedoelde natuurlijk Pontuzchas1n wrote:Ja, die verdomde Parvuz altijd met zijn frustraties uiten.MeneerEend wrote:Mee eens ook. Vind alleen de manier waarop Parvuz en outlander vervolgens hun frustraties uitten heel stom. Gedraag je proffesioneel als artiest, het is je werk. Ik ga op mn werk ook niet tegen iedereen lopen janken als ik t ergens niet mee eens ben.
-
MHardtraxx Veteran
- 14182 posts member since 2013
Phuture Noize wrote:LOUDNESS.

Delete - Level (Phuture Noize Remix) dus
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Wist je dat ik in Maart March Of The Pact gestart ben?
Elke dinsdag in Maart geef ik een track weg als free release, vandaag de eerste!
Dark Pact - Lady Of The Mist
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0253350336
Elke dinsdag in Maart geef ik een track weg als free release, vandaag de eerste!
Dark Pact - Lady Of The Mist
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0253350336