Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2425, 2426, 2427, 2428, 2429, 2430, 2431 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zou erg leuk zijn als zijn "feud" met Hardtraxx er nog in voor zou komen, hij moet toch iets hebben om de tijd te vullen.


Dan denk ik dat je de invloed van hardtraxx wel heel erg overschat hoor, die heeft daar echt geen seconde van wakker gelegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Steffnov schreef:
Zou erg leuk zijn als zijn "feud" met Hardtraxx er nog in voor zou komen, hij moet toch iets hebben om de tijd te vullen.


Dan denk ik dat je de invloed van hardtraxx wel heel erg overschat hoor, die heeft daar echt geen seconde van wakker gelegen :P

Dus daarom kwam H8M3 opeens na dat gedoe. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Warface gaat een docu maken over zen carrière.

Haha kan ik niet echt serieus nemen. Wat moeten ze vertellen dan? Dat ze hardcore keer iets trager hebben gezet of hardstyle iets te snel? En dat ze toen een nieuwe stap hebben gezet voor hardstyle. Pioniers rol? Kwalitatief is t toch matig. En qua grootheid zijn er toch wel een aantal populairder en interessanter voor docu. Denk dat Radical Redemption toch iets meer boeiends kan vertellen of laten zien.

Mja, zal m wel ff bekijken als t te zien is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Steffnov schreef:
Zou erg leuk zijn als zijn "feud" met Hardtraxx er nog in voor zou komen, hij moet toch iets hebben om de tijd te vullen.


Dan denk ik dat je de invloed van hardtraxx wel heel erg overschat hoor, die heeft daar echt geen seconde van wakker gelegen :P


Hij reageerde destijds anders aardig op zijn teentjes getrapt, en het heeft een track opgeleverd (H8M3), dus zeg het maar :P Denk dat zijn iets te grote ego'tje wel gekrenkt was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHAHA. Het is me toch allemaal wat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
DL22 schreef:
Warface gaat een docu maken over zen carrière.

Haha kan ik niet echt serieus nemen. Wat moeten ze vertellen dan? Dat ze hardcore keer iets trager hebben gezet of hardstyle iets te snel? En dat ze toen een nieuwe stap hebben gezet voor hardstyle. Pioniers rol? Kwalitatief is t toch matig. En qua grootheid zijn er toch wel een aantal populairder en interessanter voor docu. Denk dat Radical Redemption toch iets meer boeiends kan vertellen of laten zien.

Mja, zal m wel ff bekijken als t te zien is.


ja amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Rickzel schreef:
Steffnov schreef:
Zou erg leuk zijn als zijn "feud" met Hardtraxx er nog in voor zou komen, hij moet toch iets hebben om de tijd te vullen.


Dan denk ik dat je de invloed van hardtraxx wel heel erg overschat hoor, die heeft daar echt geen seconde van wakker gelegen :P

Dus daarom kwam H8M3 opeens na dat gedoe. :')


Iedereen in de spotlight heeft toch schijt aan du h8turs tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is blijkbaar een documentaire over het afgelopen jaar. Maakt de keuze iets begrijpelijker, maar ik zet er nog steeds vraagtekens bij en ben benieuwd hoe ze hem gaan weten te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Als in die warface docu triax goed aan het woord komt, en uitleg kan geven waarom hij achter de schermen is gebleven (en bijv niet al vanaf het begin meteen zeggen ik ben de producer, en youri de dj), dan ben ik best benieuwd naar.


Volgens mij is dat wel vanaf het begin gezegd. Ze waren eerst zelfs met z'n 3en (een MC erbij volgens mij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Het is blijkbaar een documentaire over het afgelopen jaar. Maakt de keuze iets begrijpelijker, maar ik zet er nog steeds vraagtekens bij en ben benieuwd hoe ze hem gaan weten te vullen.


ben het zeker met je eens (zie fb :cool: ) staat ook zo'n reactie onder, haattraxx in het kwadraat weer, man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Volgens mij is dat wel vanaf het begin gezegd. Ze waren eerst zelfs met z'n 3en (een MC erbij volgens mij)


Oh dan is dat helemaal langs me heen gegaan :$ Ik dacht altijd dat naarmate het meer uitlekte dat triax achter de producties zat, dat ze toen maar open kaart zijn gaan spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het eigenlijk wel eens met de reactie van Warface op facebook, waarom zou je alleen een docu mogen maken als je enorm veel impact hebt gehad op "de scene" of weet ik veel wat :P

Pleur een paar feest beelden bij elkaar, laat hem/ze een beetje vertellen over hoe ze bepaalde dingen hebben meegemaakt en waarom ze bepaalde keuzes hebben gemaakt, en ik vind het al wel de moeite waard om te kijken.

Het hoeft niet allemaal een samenvatting van 10 jaar meesterwerkjes te zijn zoals bij NC ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik ook op facebook uitgelegd heb is het beeld wat een docmentaire heeft van artiesten in de hardstyle scene gelimiteerd tot de documentaire's van NC en BH. Dit is zo'n complete documentaire, dat ik er niet bij kon dat Warface ook zo'n documentaire wilde maken. Hij had er verder ook geen toelichting bij gegeven eerst, waardoor het door een hoop mensen (niet alleen hier) opgevat werd als een soortgelijke docu als NC had gemaakt. Vandaar het onbegrip. Hij gaat er verder wel op in alsof hij zich enorm aangevallen voelt, wat absoluut niet de bedoeling was. Zeker nadat ik al aangaf z'n keuze dan wél te begrijpen + de zienswijze van m'n originele post te verklaren, vind ik dat 'ie zich wel een beetje laat kennen door er nog zo op in te gaan. Daarnaast het feit dat 'ie het woord 'bekrompen' in de mond durft te nemen om het te beschrijven zelfs nadat ik daarmee kwam lach ik me echt rot om. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 01:37 
 
Artiest

Iedereen is toch vrij om een documentaire in te vullen hoe hij of zij dat wil? Het zal geen NC docu worden nee, maar daarvoor hoeft hij miet minder interessant te zijn imo..

Ik ben wel benieuwd iig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen is daar vrij toe ja, maar als dat het enige vergelijkingsmateriaal is schept dat verwachtingen van de inhoud. Ik wist niet wat ik me anders voor moest stellen bij zo'n documentaire over een artiest en dan krijg je zo'n meningsverschil.

Edit: wel onhandig als mensen je noemen in hun reacties maar je die reacties niet kan zien. :/ Tweede keer al onder die post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 01:51 
 
Artiest

Dat snap ik ook wel weer goed! Het vergelijkingsmateriaal is niet heel breed en daardoor zal de verwachting groot zijn. Maar je kan een docu maken over een carrière, maar je kan ook een docu maken over het ontstaan van schoenveters bij wijze van spreken :)

Denk dat de docu's van BH en NC overigens meer tot een biografie behoren dan een documentaire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 01:53 
 
Artiest

Edit: nu spreek ik mezelf wel erg tegen in één post :lol:, ach wat maakt het uit :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben blij dat het in ieder geval duidelijk is, verdomme wat kan het toch lastig zijn om je gedachten in woorden uit te drukken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 08:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Het vergelijkingsmateriaal is niet heel breed en daardoor zal de verwachting groot zijn.


We hebben het over Warface volgens mij... 'verwachting groot' past niet echt in dat straatje wel. :huh:

Het hele eiereten is juist dat de verwachtingen laag zijn, geheel terecht ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Rickzel schreef:
Steffnov schreef:
Zou erg leuk zijn als zijn "feud" met Hardtraxx er nog in voor zou komen, hij moet toch iets hebben om de tijd te vullen.


Dan denk ik dat je de invloed van hardtraxx wel heel erg overschat hoor, die heeft daar echt geen seconde van wakker gelegen :P

Dus daarom kwam H8M3 opeens na dat gedoe. :')

OMG IK SNAP DE TITEL NU INEENS.

Waarom ook die titel met 2 cijfers er in... :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15 70ch 5up3r 5703r m3n33r d3 5kr1bbl3r h4h4
w00t l33t
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ze zeggen wel eens dat warface zich weer laat kennen maar sommige mensen die hier reageren, Jezus hé :lol: :lol: :lol:

Zieltjes :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we maar gewoon afwachten tot de docu er überhaupt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ridder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 16:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik heb zo veel onduidelijkheid voorbij zien komen over hoe het productieproces bij Warface in elkaar zit en wie nu precies wat doet dat ik denk dat het goed is dat ze inzicht willen geven in hoe zij dingen organiseren. Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar die docu :)
Vorige  1 ... 2425, 2426, 2427, 2428, 2429, 2430, 2431 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen