Bionicle wrote:Let me introduce you... Hardculture!
A brand new podcast coming to you every month.
In each episode, I'll do a 45 minutes mix myself and the other 45 minutes of the show I'll invite an other artist to show you his or her view on the harder side of electronic music.
I'm proud to tell you no one less than Dark Pact will join me in the first episode on the 1st of March! This talented guy already played on festivals like Defqon.1, Decibel, Q-Base and Loudness and his sets are always full of the hardest beats that hardstyle offers you, including some older banging tracks.
Be prepared for some serious madness!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxxer
- 302 posts member since 2011
- last seen Jun 2024
Interesse gewekt! Denk dat hier wel iets moois uit komtErikZ wrote:...E-Force met Psyko Punkz in de studio ziet![]()
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
Frequencerz en Da Tweekaz zitten ook samen in de studio.
Bron: snapschat van Da Tweekaz.
Wauw, dat is een onverwachte... niet echt iets waar ik perse op zit te wachten ofzoGigg wrote:Frequencerz en Da Tweekaz zitten ook samen in de studio.
Ik zit er wel op te wachten. Wolfpack achtig iets hopelijk
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017

-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
Ik niet, dat kleine kind (Audiofreq) moet er maar eens leren boven te staan. Hij staat altijd voor aan om de raw te bashen.
Nu loopt een reactie niet zoals hij dat wil en gaat hij huilie huilie doen.
Vast gefrustreerd omdat zelfs de upcoming artists meer boekingen dan hem hebben.
Vast gefrustreerd omdat zelfs de upcoming artists meer boekingen dan hem hebben.
Dit doet me denken aan deadmau5, ook zo'n kind 
-
K
Precies ditRTM93 wrote:Ik niet, dat kleine kind (Audiofreq) moet er maar eens leren boven te staan. Hij staat altijd voor aan om de raw te bashen.
Die arme Audiofreq is bipolair dus zijn mening en stemming over dit onderwerp zal vast gauw weer veranderen.
Van het gedeelte dat ik in zn stream heb gehoord kan ik echt niet ontkennen dat t een prima anthem is hahaNorther66 wrote:Ik hou mn hart vast
... Prefix & Density aan het samenwerken zijn met een euforische dj? Ben benieuwd!
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dat maakt me heel benieuwdGigg wrote:Frequencerz en Da Tweekaz zitten ook samen in de studio.
Udex toch? Of nog iemand anders?FIFO wrote:... Prefix & Density aan het samenwerken zijn met een euforische dj? Ben benieuwd!
Different Reality met Udex iddChroman wrote:Udex toch? Of nog iemand anders?FIFO wrote:... Prefix & Density aan het samenwerken zijn met een euforische dj? Ben benieuwd!
The Vision post dit.
The Vision dusThe Vision wrote:Starting a new collab this weekend! Let's make some memories again!