Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2409, 2410, 2411, 2412, 2413, 2414, 2415 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 14:26 

Hardtraxx Veteran

2016 gaat zo te horen een heel interessant jaar worden qua albums :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 14:39 

Hardtraxx Veteran

Die nieuwe tracks van hun / samen met b-front zijn de laatste tijd zo lekker, heel erg benieuwd naar dit album :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 15:02 

Hardtraxx Veteran

Echt heel gaaf, die gasten weten zich al jaren te onderscheiden, en letterlijk al hun nieuwe tracks klinken enorm vet!

Enorm benieuwd hiernaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 15:06 

Hardtraxxer

Zou vet zijn als ze een collab met Bass Modulators zouden doen, lijkt me een hele interessante combinatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 15:08 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Zou vet zijn als ze een collab met Bass Modulators zouden doen, lijkt me een hele interessante combinatie.

Zoiets bijvoorbeeld? :P
https://m.youtube.com/watch?v=658qblnTVpU
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 15:10 

Hardtraxx Veteran

Freqz album :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 15:13 

Hardtraxx Addict

Als Freqz-fan is dit heel vet! :worship: Ben benieuwd of I Need You hier ook op komt of dat ze die nog voor die tijd los releasen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 15:17 

Hardtraxx Veteran

Als al hun tracks op het album zo goed worden als de afgelopen releases dan gaat deze zeker het album van Radical Redemption overtreffen imo! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 15:42 

Hardtraxx Elite

Heel erg benieuwd naar het Freqz album, heeft het in zich om een van de vetste albums van de laatste jaren te worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 18:27 

Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Duke schreef:

Bazen nummer, staat nog regelmatig op :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 19:30 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
Duke schreef:

Haha wow ik was die track alweer compleet vergeten, maarben ervan overtuigd dat de 4 heren nu iets veel dikkers kunnen neerzetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 19:46 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:

ein de lijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 02:52 

Hardtraxxer

Niels en Pepijn, al jaren fan van ze! Als de platen op dat album van dezelfde kwaliteit zijn als de laatste releases... Wauw, dan wordt het een heeeeeel dik album
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 10:15 

Hardtraxxer

OutsideSpacer schreef:

:yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 12:28 

Hardtraxx Veteran

Vandaag een nieuwe artiest bij Dirty Workz.

Bron: DWX instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 13:30 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Beleef de primeur van Frequencerz ‘Medium Rare’ op Rebirth Festival Day 2
Afgelopen zondag werd bekend gemaakt dat Frequencerz in 2016 hun allereerste album gaan uitbrengen! ‘Medium Rare’ is een langgekoesterde droom van Niels en Pepijn en zal de bekroning op 10 jaar Frequencerz worden.
Op Rebirth Festival Day 2 beleef jij de unieke primeur van het album tijdens de spectaculaire Frequencerz Medium Rare- Hosting. Tijdens de Medium Rare Showcase hoor je alle nieuwe tracks en natuurlijk heb je ook de gelegenheid om een gesigneerd album aan te schaffen!
Naast verschillende optredens van Frequencerz en artiesten die dicht bij hen staan zoals onder andere B-Front, Ran-D, Hard Driver en Da Tweekaz staan er ook vette battles op het programma met Warface en Jack of Sound.
Om de Medium Rare experience compleet te maken, organiseert Rebirth een 'Meat & Eat'. Hier zullen Niels en Pepijn je van een medium rare gebakken burger voorzien vanuit de Frequencerz Hamburger stand. Als die-hard Frequencerz fan wil je dat toch niet missen!? Uiteraard zal de nieuwste Medium Rare en Frequencerz merchandise exclusief verkrijgbaar zijn op Rebirth Festival Day 2, zorg dus dat je erbij bent!

Artiesten die dicht bij hen staan... da Tweekaz :lol:

Die snap ik niet helemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 13:37 

Hardtraxx Veteran

Kunnen toch vrienden zijn? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 17:01 

Hardtraxx Addict

OutsideSpacer schreef:
Vandaag een nieuwe artiest bij Dirty Workz.

Bron: DWX instagram

Dit is Phrantic :thumbsup:

Bron: fb Phrantic
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 17:02 

Hardtraxx Veteran

Dirty Workz schreef:
A creative "Phreshness", that's what briefly describes Phrantic, who as of today, is a new Dirty Workz member! With his homebase in Switzerland - it must be the Swiss air that opens his mind to the endless possibilities within Hardstyle.
Besides outstanding performances and thrilling productions, Phrantic is also responsible for a monthly podcast dubbed "Phreshcast" - worth checking out.
Please help us in welcoming Phrantic to the Dirty Workz family.
More info: http://www.phrantic-music.com/

Afbeelding

//zag de post hiervoor niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 17:05 

Hardtraxx Veteran

Voor de goede orde ook nog zijn eigen verhaal erbij waar hij z'n keuze wat meer toelicht.

Phrantic schreef:
ANNOUNCEMENT:
The last few years have been a bit of an up and down for me musicwise. Not only the hardstyle scene has changed a lot, but also I personally as an artist have changed quite much. I've been experimenting with a lot of genres and have been trying to bring some fresh new air into the genre. That resulted in a variety of new tracks and caused me to drift away even further from my roots.
Eventually, even though I love the people behind the label and appreciate what they are doing, I felt like Theracords wasn't the right platform anymore for my music. After quite a while of not really knowing what to do I got in touch with Dirty Workz and they were immediately interested in working together and bringing a new perspective to the scene. I felt like this was an enormous chance to spread my work even further out to the world and I decided to take that chance.
So finally after quite some time of secrecy I'm happy to announce that we joined forces and the future Phrantic releases will come out on Dirty Workz! You can expect the first release previews VERY soon. wink-emoticon
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 17:15 

Hardtraxx Veteran

Wacht nog steeds op de Mind Dimension remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 17:32 

Hardtraxx Veteran

World on Fire graag, meneer Phrantic :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 17:45 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Wacht nog steeds op de Mind Dimension remix

Zal niet komen, copyright
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 22:32 

Hardtraxx Elite

Er een Crypsis remix EP uitgebracht gaat worden.

Zal de remix bevatten van Artifact van Tuatara en ik denk ook de Desnar remix van Gangsta Shit. Wellicht nog een die mij dan niet bekend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2016 02:39 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle is een religie, aldus Hard News
Vorige  1 ... 2409, 2410, 2411, 2412, 2413, 2414, 2415 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen