Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2404, 2405, 2406, 2407, 2408, 2409, 2410 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 14:52 

Hardtraxx Veteran

Dit is een nieuwe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 15:21 

Hardtraxx Veteran

Oh , dan heb ik niets gezegd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 15:22 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
ook ik heb er ff onder zitten zeiken ja :/

Topper, goed gevoel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 15:29 

Henk-Jan schreef:
jeffrey2107 schreef:

Topper, goed gevoel?

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 16:54 

Hardtraxx Addict

Zygoma schreef:
Neem bijvoorbeeld die "12 dingen die je herkent als je van hardstyle houdt!" of "hardstyle redde zijn leven!" artikelen. Totaal niet mijn ding, maar blijkbaar is er wel vraag naar, en Hard News voorziet in die vraag. Als mensen meer diepgang willen of willen discussiëren, vinden ze vanzelf wel de weg naar hier. :)

Haha dat artikel is dus regelrecht gepakt van een topic uit Harderstate... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 20:42 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
PNXRMX schreef:
https://decorrespondent.nl/3777/Hoe-zinvol-is-doneren-aan-Serious-Request-/.

hier moet je voor inloggen en kan je dus niet lezen

Ah. Conclusie: sommige dingen die ze doen zijn weldegelijk effectief, maar andere waarschijnlijk niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 21:46 

Hardtraxx Veteran

Zonder Hardtraxx had HardNews ook niet bestaan. Al vaker aangegeven, alles wat ze posten komt van hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 22:32 

Hardtraxx Veteran

Lekker boeien. Als er bronnen worden vermeld Is er niks aan de hand en levert het wellicht nieuwe leuke aanwinsten op voor het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 22:52 

volgens mij doen ze dat dus precies niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 22:55 

Hardtraxx Veteran

Drama!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 23:00 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
volgens mij doen ze dat dus precies niet

Doen ze wel.
Afbeelding

Hard News schreef:
Na tips van onze teamleden Jan-Jaap en Theon kwamen we bij een lijstje met hardstyle tracks die ook heel onverwachts ineens Nederlandse teksten bevatten.

Volgens mij heet 1 van actieve hardtraxxers hier ook zo? Dus zo verrassend is t allemaal niet.
Stelletje zeiksnorren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 23:01 

da stond er eerst niet, dat weet ik zeker

edit nou ja het zal wel, hun probleem niet de mijne
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 23:22 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
hun probleem niet de mijne

Ohja? Waarom dan wel dit?

jeffrey2107 schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 23:27 

Ik heb een hekel aan mensen die iets pakken en dan heel trots doen alsof zij het hebben verzonnen, en dan ergens sneaky onderin toch een bron neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 23:28 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
Ik heb een hekel aan

Dan is t toch jouw probleem en niet dat van hun? :lol:

En het staat niet sneaky onderin hoor, een bronvermelding staat over het algemeen vaak onderaan een artikel.
Maar dat leer je misschien nog wel als je wat ouder bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 23:30 

Ja klopt maar ik ga me er niet meer druk over maken , daarom dus mijn het zal wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 23:35 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat …

Er sinds een paar dagen een nieuwe playlist op Youtube is met allerlei oude platen, die regelmatig wordt aangevuld?
Makkelijk voor degenen die veel reizen en zijn uitgekeken op de meeste livesets of podcasts..

https://www.youtube.com/watch?v=ErPkNDD ... tnMQD3oexn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 11:31 

Hardtraxx Elite

jeffrey2107 schreef:
Ik heb een hekel aan mensen die iets pakken en dan heel trots doen alsof zij het hebben verzonnen, en dan ergens sneaky onderin toch een bron neerzetten.

Jij bent vast heel gezellig met kerst, lekker zeuren dat je moeder een gerecht van internet heeft gehaald en bij t eten niet de bron erbij vermeldt. Top! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 12:55 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
jeffrey2107 schreef:

Jij bent vast heel gezellig met kerst, lekker zeuren dat je moeder een gerecht van internet heeft gehaald en bij t eten niet de bron erbij vermeldt. Top! :thumbup:

haha wow dit is wel erg vergezocht. Bron vermelden vind ik ook erg belangrijk, give credit where credit is due, gaat om principe. ook al gaat het hier om een topic in hardtraxx maar stel gaat het om een artiest die veel tijd in een werkstuk heeft gestoken en er wordt door miljoenen gekeken maar niemand weet van wie..... principes.

bron: mijn brein
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 15:56 

Hardtraxx Elite

Frijolrojo schreef:
hotymoty schreef:
jeffrey2107 schreef:

haha wow dit is wel erg vergezocht. Bron vermelden vind ik ook erg belangrijk, give credit where credit is due, gaat om principe. ook al gaat het hier om een topic in hardtraxx maar stel gaat het om een artiest die veel tijd in een werkstuk heeft gestoken en er wordt door miljoenen gekeken maar niemand weet van wie..... principes.

bron: mijn brein

Was ook niet serieus bedoeld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 21:44 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz post... interessant!

https://www.facebook.com/Headhunterz/ph ... =3&theater

Citaat:
I am not talented or specially gifted. I’m good at learning. I am fascinated by the learning process and I love it. I’m persistent when I want something, I’m passionate and curious. Learning and discovering is what I love doing. And when I stop feeling like that, that is when I know I have to move on.
Last year I decided to make that change and before we end 2015 and make a fresh start, I want to have this said.
Dear hardstyle community, I want to say that I don’t want to interpret my change as a goodbye even though I understand it must have felt like that for people that had gotten used to me making a very specific sound for a long time. For me music is not about bpm's, it's really about expression of emotions and sharing it with people who resonate with it, and I have never stopped doing that.
I hope you will stick around while I keep walking my path, while I fall and get up and learn how to live my life, and translate that into music. And if not then I wish you all the best in your life. Sorry if you have ever felt like I left you in the dark. I am forever thankful for the memories we have, and those are timeless.
W
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 22:07 

Hardtraxx Veteran

Hij heeft toch al veel vaker aangegeven nog steeds open te staan voor hardstyle en bookingen,

Maar dat hij liever een pad naar het onbekende neemt, oftewel uitdagingen etc aan gaat?

(Zoiets tenminste)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 23:46 

Donateur

provehito schreef:
Hij heeft toch al veel vaker aangegeven nog steeds open te staan voor hardstyle en bookingen,

Maar dat hij liever een pad naar het onbekende neemt, oftewel uitdagingen etc aan gaat?

(Zoiets tenminste)

Toevallig altijd het pad waar veel geld op ligt... -.-

Ik heb nog nooit meegekregen dat een artiest, zijn of haar passie en gevoel volgt, en kiest voor een pad waar niets in is te verdienen.

Toevallig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 00:11 

Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
provehito schreef:

(Zoiets tenminste)

Toevallig altijd het pad waar veel geld op ligt... -.-

Ik heb nog nooit meegekregen dat een artiest, zijn of haar passie en gevoel volgt, en kiest voor een pad waar niets in is te verdienen.

Toevallig!

Ik weet er eentje, en dat is Wavolizer. Maar verder eens, een patroon dat al wel langer opvalt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2015 01:00 

Hardtraxxer

Ik geef hem groot gelijk. Lekker cashen terwijl je nog steeds het zelfde beroep uitvoert.
Vorige  1 ... 2404, 2405, 2406, 2407, 2408, 2409, 2410 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen