Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2401, 2402, 2403, 2404, 2405, 2406, 2407 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 18:35 

Hardtraxx Elite

Ventrue schreef:
What I saw :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 19:15 

chas1n schreef:
Heb haar twee keer live gezien, Electric deluxe en in maassilo. Flink wat missers gehoord beide keren, maar kan zijn dat het normaal wel altijd strak bij haar is hoor :P . No pun intended

vorig jaar electric deluxe liet ze wel wat steekjes vallen ja :P

Maar ze verdient het verder den ik wel om in de lijst te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 19:48 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
chas1n schreef:
Heb haar twee keer live gezien, Electric deluxe en in maassilo. Flink wat missers gehoord beide keren, maar kan zijn dat het normaal wel altijd strak bij haar is hoor :P . No pun intended

vorig jaar electric deluxe liet ze wel wat steekjes vallen ja :P

Maar ze verdient het verder den ik wel om in de lijst te staan.

Nog altijd beter dan AnD..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 19:59 

Hardtraxx Veteran

Hardwell & atmozfears plaat te horen is ?
http://www.hardnews.nl/en/hardwell-goes ... new-track/

Vind het persoonlijk nergens maar klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 20:06 

Hardtraxx Veteran

Combi van house en HS, wel apart maar heb wel eens beroerdere platen gehoord (13/12 raw)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 20:29 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Hardwell & atmozfears plaat te horen is ?
http://www.hardnews.nl/en/hardwell-goes ... new-track/

Vind het persoonlijk nergens maar klinken.
Remember, the title still reads that this is the collaboration with Atmozfears, but that’s definitely NOT the case.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 22:11 

Hardtraxx Veteran

..er alweer aardig wat raw collabs in het vooruitzicht zijn? De volgende artiesten zitten/zaten samen in de studio:

Warface & Jack of Sound
Warface & E-Force
Warface & Delete
E-Force & Frequencerz
Radical Redemption & Digital Punk
Digital Punk & Mean Machine
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 18:18 

Hardtraxx Elite

Pithune
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 19:12 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Pithune

Een naam die ik lang niet gezien heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 19:19 

Hardtraxx Veteran

:lol: Shadow Interaction, moat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 20:01 

Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/video.php?v=10153338029061794&theater
Tweekay16 announcement :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 23:02 

Donateur

...Phrantic een idioot is?

Citaat:
Phrantic
48 min. · Sankt Gallen (stad) ·
To the little internet hero who spoilered the happenings of Star Wars VII to me this morning - I hope you die painfully from anal cancer.

Hopelijk laat Q-Dance dit ventje per direct vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 23:04 

Hardtraxx Veteran

Wat dom zeg om zoiets op je artiestenaccount te plaatsen. Wat verwacht je nou met zoiets te bereiken? Kan toch alleen maar verkeerd uitpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 23:10 

slim :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 23:11 

Mitzinator schreef:

hopelijk maken ze niet dezelfde fout als frontliner met tsof2 deed
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 23:18 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
..er alweer aardig wat raw collabs in het vooruitzicht zijn? De volgende artiesten zitten/zaten samen in de studio:

Warface & Jack of Sound
Warface & E-Force
Warface & Delete

E-Force & Frequencerz

Is hij alvast bezig met zijn volgende album...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 23:20 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
pecola-tje schreef:

Warface & Jack of Sound
Warface & E-Force
Warface & Delete

E-Force & Frequencerz

Is hij alvast bezig met zijn volgende album...

Lijkt er wel op xd
Hij heeft al een nieuwe solo af, en collabs met Regain, Destructive Tendencies & High Voltage.
Al zal die laatste op High Voltage's album komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 00:43 

Hardtraxx Veteran

Prima dat de mannen weer een album gaan maken, maar hopelijk raffelen ze de soloplaten niet zo af. Afgezien van The Violent Storm en de meeste collabs was het echt bedroevend. Terwijl ze echt wel over de kwaliteit beschikken om goede nummers te maken.

De nieuwe platen van warface die ik de afgelopen weken heb gehoord klinken alweer zoveel beter dan de soloplaten op the 9 circles. Ik hoop niet dat dezelfde fouten gaan maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 04:02 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
TheJoker schreef:
...Phrantic een idioot is?

Citaat:
Phrantic
48 min. · Sankt Gallen (stad) ·
To the little internet hero who spoilered the happenings of Star Wars VII to me this morning - I hope you die painfully from anal cancer.

Hopelijk laat Q-Dance dit ventje per direct vallen.

Blije muziek maakt meer kapot dan je lief is.

Ik snap dat nooit, als je iemand de vlektyfus gunt of iets dergelijks kan het allemaal maar zodra het woord "kanker" er bij komt kan het ineens niet meer. Dan is het allemaal ineens een schande. Zal wel een gevoelenskwestie zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 04:56 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Cruelty schreef:
Blije muziek maakt meer kapot dan je lief is.

Ik snap dat nooit, als je iemand de vlektyfus gunt of iets dergelijks kan het allemaal maar zodra het woord "kanker" er bij komt kan het ineens niet meer. Dan is het allemaal ineens een schande. Zal wel een gevoelenskwestie zijn..

volgens mij s de vlektyfus niet echt dodelijk meer, daarentegen gaan er steeds meer mensen dood aan kanker. net als het feit dat 'kanker' als krachtterm niet kan, maar 'tering' geen probleem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 08:57 

Donateur

Er is een overduidelijk verschil tussen het "k-woord" als 'krachtterm' of bijvoegelijk naamwoord gebruiken of iemand toewensen dat hij of zij een langzame pijnlijke dood zal sterven aan een vreselijke ziekte.

Je kan er hypocriet over gaan doen, maar ieder weet dondersgoed dat er een groot verschil is tussen de twee.

...en dat enkel en alleen vanwege het verklappen van het verloop van een film. Kom op zeg.

Dan mankeer je echt iets in je bovenkamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 09:13 

Artiest

TheJoker schreef:
Er is een overduidelijk verschil tussen het "k-woord" als 'krachtterm' of bijvoegelijk naamwoord gebruiken of iemand toewensen dat hij of zij een langzame pijnlijke dood zal sterven aan een vreselijke ziekte.

Je kan er hypocriet over gaan doen, maar ieder weet dondersgoed dat er een groot verschil is tussen de twee.

...en dat enkel en alleen vanwege het verklappen van het verloop van een film. Kom op zeg.

Dan mankeer je echt iets in je bovenkamer.

Wel erg triest ja en zeker geen slimme actie.

Maar ben het wel met Distinctive eens. Zelf gebruik 't woord niet, maar kan me er nooit aan ergeren. Die argumenten van 'mijn oma is eraan overleden'... Als mijn oma verdronken zou zijn hoor je mij ook niet boos worden als iemand 'water' roept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 10:02 

Artiest

It was solely meant to be an exaggeration to express how much frustration I feel about someone who ruins the fun for people looking forward to this for years just out of boredom. It wasn't meant in a serious matter, nor would I REALLY wish that to anyone in real life. If you can't refer to Star Wars - imagine youre looking forward to Qlimax the whole year then someone burns your ticket the day before just for fun. But you're right, it probably wasn't too smart to post this on social medias as everybody is offended by anything nowadays. If I did offend you, I'm sorry, it wasn't meant to be. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 10:08 

Hardtraxx Addict

Phrantic schreef:
...as everybody is offended by anything nowadays.

You could have guessed to put another curse word behind your sentence, nobody would have noticed but once you use the word cancer and wish someone gets the disease that's just not professional and you should have known that.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 10:09 

Hardtraxxer

Phrantic schreef:
It was solely meant to be an exaggeration to express how much frustration I feel about someone who ruins the fun for people looking forward to this for years just out of boredom. It wasn't meant in a serious matter, nor would I REALLY wish that to anyone in real life. If you can't refer to Star Wars - imagine youre looking forward to Qlimax the whole year then someone burns your ticket the day before just for fun. But you're right, it probably wasn't too smart to post this on social medias as everybody is offended by anything nowadays. If I did offend you, I'm sorry, it wasn't meant to be. :)

Don't worry, Joker here is just a moraalridder.
Vorige  1 ... 2401, 2402, 2403, 2404, 2405, 2406, 2407 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen