Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2395, 2396, 2397, 2398, 2399, 2400, 2401 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 01:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is best erg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat zn platen veelal hetzelfde klinken en echt flink onorigineel zijn vind ik zijn collabs wel leuk. Ook vind ik zijn kicks prima te pruimen, hij gebruikt ze alleen té vaak. En het overmatig gebruik van screeches is helemaal kut. Ik vind wel dat hij bepaalde kwaliteiten heeft maar begrijp goed dat dit op dit forum niet echt gewaardeert word..

Jammer dat hij met deze post precies het tegenovergestelde doet van hoe ik de hardstylescene het liefste zou zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 01:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik meen ook oprecht dat ik sommige nummers van hem best tof vind, zeker live kan ik er echt wel wat mee.
Zijn kicks zijn :oh: , evenals de melodieën die hij vaak ( helaas alleen) als break gebruikt. Talent heeft 'ie zeker! Alleen maak je jezelf niet heel populair in de HS scene door je talent op zo'n goedkope manier uit te buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha wtf. Die hele prijzenlijst :lol: . Nog z'n tracks erbij als voorbeeld voor wat voor kwaliteit je krijgt. Raap me op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 01:30 
 
Hardtraxxer

Jezus wat triest dit

Maar wist je dat Brutal 1.0 op die minus is more cd komt. Imo nog steeds geen 35 euro waard trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Jezus wat triest dit

Maar wist je dat Brutal 1.0 op die minus is more cd komt. Imo nog steeds geen 35 euro waard trouwens.

Is er een tracklist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 04:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... de Fools Forest site uit de lucht is. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 10:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
... de Fools Forest site uit de lucht is. :(


Omdat de destijds gratis releases nu te koop zijn op https://ultraform.bandcamp.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 11:04 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Is er een tracklist?


Nee nog niet, maar minus is more postte het op Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/dece ... g-toe.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 14:37 
 
Artiest

Sjonge jonge, die Unresolved...

"I also need the midi of the melody and the chords..."

Uuhm, oke, ik dacht dat hij tracks maakt tegen een vergoeding. Wel moet je ff je eigen melodieën en midi's mee geven.

Dat is een beetje hetzelfde als dat je naar een steakhouse gaat, maar je je eigen koteletten moet meenemen en ontdooien.

Man man man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/december/afscheidsinterview-Duncan-Stutterheim-keert-nachtleven-de-rug-toe.html


Zelf Stutterheim maakt de fout die de meeste nieuwe leden hier maken ;) :
''En als je echt zo'n grote mond erover hebt, geef zelf een feest dan. Wat let je? '' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 15:02 
 

Lunatic schreef:
Sjonge jonge, die Unresolved...

"I also need the midi of the melody and the chords..."

Uuhm, oke, ik dacht dat hij tracks maakt tegen een vergoeding. Wel moet je ff je eigen melodieën en midi's mee geven.

Dat is een beetje hetzelfde als dat je naar een steakhouse gaat, maar je je eigen koteletten moet meenemen en ontdooien.

Man man man..


Zo werkt Vorwerk toch vaak ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Khadber schreef:
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2015/december/afscheidsinterview-Duncan-Stutterheim-keert-nachtleven-de-rug-toe.html


Zelf Stutterheim maakt de fout die de meeste nieuwe leden hier maken ;) :
''En als je echt zo'n grote mond erover hebt, geef zelf een feest dan. Wat let je? '' :lol:


Hij heeft natuurlijk wel meer een punt dan sommige leden hier mbt tracks. Dit gaat over mensen die al werken in de eventindustrie en ook de mogelijkheden/kennis hebben om zelf wat te beginnen.

Net even iets anders dan opeens top notch tracks produceren als leek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahahahahahahaha gekke unresolved, met zo'n post begin je gewoon weer onderaan. Imo was die net een beetje de goede richting aan het pakken :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Lunatic schreef:
Sjonge jonge, die Unresolved...

"I also need the midi of the melody and the chords..."

Uuhm, oke, ik dacht dat hij tracks maakt tegen een vergoeding. Wel moet je ff je eigen melodieën en midi's mee geven.

Dat is een beetje hetzelfde als dat je naar een steakhouse gaat, maar je je eigen koteletten moet meenemen en ontdooien.

Man man man..


Zo werkt Vorwerk toch vaak ook?


Dit is inderaad niet heel bijzonder anders inderdaad. Behalve dat het belachelijke prijzen zijn bied hij exact hetzelfde aan als dat vorwerk en vele andere (showtek bijv ook, tiesto, david guetta) zou doen. Alleen omdat hij nog niet zo lang in de scene zit word hier nu op aangekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De NC docu al online staat :huh:.
Ik dacht dat ie morgen kwam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 17:08 
 
Hardtraxx Elite

Waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Jezus wat triest dit

Maar wist je dat Brutal 1.0 op die minus is more cd komt. Imo nog steeds geen 35 euro waard trouwens.

Jaaaa :loving:

En die Unresolved, manmanman :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 17:20 
 
Hardtraxx Elite

Waarom kraakt iedereen Unresolved helemaal af?

Het is vaak zo dat andere artiesten de mix & mastering doen en dat is dus zeker niet raar. Theracords heeft ook gewoon de prijzen op haar site staan:
Our prices:
Normal mastering: € 25,- per track (ex tax)
Full mixdown plus mastering: € 90,- per track (ex tax)

Ghostproducen is ook veelvoorkomend. Natuurlijk hapt Unresolved snel toe en is het verstandiger om eerst even een gesprek te voeren voordat je de prijzen weggeeft. (Überhaupt niet iets om op facebook te zetten ...) maar om hem nou zo af te maken? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het vooral komt, omdat hij wat betreft zn eigen werk ook nog niet die kwaliteit haalt, die andere hierboven eerder aangehaalde artiesten wel presenteren. In dat oogpunt is het best apart om nu al ghost producing services aan te bieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Waar?


-EDIT- is op privé gezet. Had ik ff gelukt net :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel even wat anders dat een Thera zijn ervaring aanbiedt om mensen te helpen en te masteren enzo, dan dat meneer Unresolved dat doet :lol: Het lijkt gewoon heel erg arrogant... kan hij z'n tijd niet beter steken in het bijleren ipv z'n eigen matige tracks nog een keer maken voor een paar tientjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 18:35 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Het is wel even wat anders dat een Thera zijn ervaring aanbiedt om mensen te helpen en te masteren enzo, dan dat meneer Unresolved dat doet :lol: Het lijkt gewoon heel erg arrogant... kan hij z'n tijd niet beter steken in het bijleren ipv z'n eigen matige tracks nog een keer maken voor een paar tientjes...

Wat is het verschil tussen dat Thera zijn ervaring aanbiedt (of een willekeurige andere ervaren artiest) of Unresolved zijn ervaring aanbied? Beide personen hebben recht om mastering en mixdown te doen voor andere mensen. Natuurlijk zit er een verschil in kwaliteit, maar de prijs is ook lager bij Unresolved.

Mastering = 20,- t.o.v. 25,-
Mastering + mixdown = 50,- t.o.v. 90,-
Laat staan als je een heel album wilt laten masteren en mixen, dan scheelt het al gauw 800-900 euro. Ik zie het gewoon als twee winkelketen die dezelfde soort producten verkoopt. Het verschil is dat de een een A-merk verkoopt en de ander B-merken, maar dat is ook terug te zien in de prijzen.

Wat betreft de ghostproducing is het inderdaad wat onhandig gedaan, zeker door je eigen tracks erachter te plaatsen xd

Edit: @Mods, waar kunnen we dit verder bespreken?
Vorige  1 ... 2395, 2396, 2397, 2398, 2399, 2400, 2401 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen