Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2388, 2389, 2390, 2391, 2392, 2393, 2394 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 15:38 

Keeptrying schreef:
Kiloknaller schreef:
Zatox en Brennan Heart een collab hebben gemaakt voor Qlimax? :huh:

Fight the Resistance was zo slecht nog niet. Ben benieuwd.

Het is Zatox vs. Adaro en Brennan Heart vs. Ran-D ;) Dat vind ik dan een beetje vreemd! Wie gaat hem draaien? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 15:42 

Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:

Het is Zatox vs. Adaro en Brennan Heart vs. Ran-D ;) Dat vind ik dan een beetje vreemd! Wie gaat hem draaien? :D

Ow zo, geen flauw idee. Ze hadden ze beter omgedraaid als je ze zo naast elkaar legt. Ran-d vs Adaro en Zatox vs Brennan Heart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 15:48 

Keeptrying schreef:
Ran-d vs Adaro en Zatox vs Brennan Heart

Dan is het weer zo voorspelbaar ;) Denk dat ze gokken op een leuke vs. Al betwijfel ik of dit gaat lukken als ik kijk naar de verschillende stijlen van de dj's die tegenover elkaar staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 16:02 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Wie gaat hem draaien? :D

Beide heren een beetje kennende allebei :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 21:57 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 22:07 

Hardtraxx Veteran

Zatox schreef:
Really excited for tomorrow i prepared 4/5 New tracks for u ..
Zatox & TnT - Ready to Rage
Zatox - Back to The oldschool
Zatox - ‪#‎WTF‬
Brennan Heart & Zatox-God Complex
Zatox & Hardriver - Let The beast out
These tracks are still demo but I couldn't wait to let u guys Hear em so be ready!!!

https://www.facebook.com/djzatox/photos ... 2423486064
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 23:02 

Hardtraxxer

Knap toch dat Jason Payne het al zo ver geschopt heeft en nu al in het Gelredome mag staan. Wist nog wel dat hij hier één van zn eerste tracks kwam promoten nog niet zo heel gek lang geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 23:37 

Paultheone schreef:
Zatox schreef:
Zatox - ‪#‎WTF‬
These tracks are still demo but I couldn't wait to let u guys Hear em so be ready!!!

Mooi momentje om te gaan eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 23:38 

Hardtraxx Veteran

ik doe graag met je mee, kunnen we de date van craft overdoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 23:41 

provehito schreef:
ik doe graag met je mee, kunnen we de date van craft overdoen

Is goed maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 02:05 

Hardtraxx Elite

TondH schreef:
Knap toch dat Jason Payne het al zo ver geschopt heeft en nu al in het Gelredome mag staan. Wist nog wel dat hij hier één van zn eerste tracks kwam promoten nog niet zo heel gek lang geleden.

Naja knap of niet, het slaat totaal nergens op dat hij er staat. Echt dramatische producties maakt deze man..
Bass chaserz zou het zelf nog meer verdienen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 03:18 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
TondH schreef:

Naja knap of niet, het slaat totaal nergens op dat hij er staat. Echt dramatische producties maakt deze man..
Bass chaserz zou het zelf nog meer verdienen..

Nee, op basis van zijn producties niet. Ik vind het wel knap om in zo'n korte periode zo iets te bereiken, terecht of onterecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 05:50 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Paultheone schreef:
Zatox schreef:
Zatox - ‪#‎WTF‬

Mooi momentje om te gaan eten.

Sowieso al knap dat je naam van een artiest waar je een collab mee doet verkeerd kan spellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 09:23 

Harde rivier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 13:30 

Hardtraxx Elite

Ran-D maakt een bootleg van The Prodigy - Voodoo People!
Kan erg vet worden :thumbup:
https://www.facebook.com/djrandofficial/videos/10153328763837462/?theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 13:40 

Hardtraxx Veteran

Vind hem nu al erg vet klinken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 13:46 

Hardtraxx Addict

Origineel is echt een superplaat, ben wel benieuwd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

Alles klinkt er naar dat het een plaat is die een beetje z'n oude vertrouwde stijltje bevat, zou heel vet zijn :D

Sluit denk ik ook wat beter aan op tracks die Brennan Heart wil draaien denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 15:05 

Welke plaat heeft ook alweer diezelfde sample in de mid intro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 15:28 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Welke plaat heeft ook alweer diezelfde sample in de mid intro?

MF Point of Perfection
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 16:24 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Ran-D maakt een bootleg van The Prodigy - Voodoo People!
Kan erg vet worden :thumbup:
https://www.facebook.com/djrandofficial/videos/10153328763837462/?theater

Haha, zeker inspiratie gekregen bij het Prodigy concert van de week in het Ziggodome ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 20:56 

Hardtraxx Addict

Caine maakt een bootleg van Scar Ur Face.
Klinkt veelbelovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 21:38 

Hardtraxx Crew

LIP DJ
Citaat:
IMPORTANT MESSAGE [DUTCH]
Na een lange prachtige periode komt er een einde aan de World Of Hardstyle reeks op Youtube. Het heeft een tijdje nodig gehad om hierover na te denken, maar ik sta achter mijn besluit. Er zit natuurlijk een gedachte achter waarom ik hier voor gekozen heb. Deze zal ik jullie toelichten.
Erkenning
De meeste mensen in de hardstyle wereld kennen mij van Youtube. Voordat ik met deze video mixen begon was ik zelf al actief als DJ in de hardstyle wereld (sinds 2003/2004). Ik ben begonnen met de video mixen in 2009 om de wereld mijn passie voor hardstyle te laten zien. Ik ben er zeker van overtuigd dat dit gelukt is. Maar ik wil natuurlijk gezien worden als een hardstyle DJ en niet als de DJ van de Youtube filmpjes. De video mixen hebben mij zeker meer publiek opgeleverd en wellicht meer bekendheid bij grotere organisaties. Ik ben mijn volgers en de organisaties daar dan ook zeer dankbaar voor. Zoals velen weten werk ik in mijn sets met edits / cuts en mash ups. Daarnaast ben ik allround inzetbaar (Euphorisch, classics, raw, opener, afsluiter en prime time). Ik wil dat het publiek Lip DJ straks herinnert als de man die gevarieerde setjes neerzet, en niet als de DJ van Youtube.
Copyright
Copyright komt steeds vaker voor op Youtube. Hier krijg ik helaas steeds vaker mee te maken. Het is namelijk vaker dat Youtube mij geen goedkeuring geeft voor bepaalde beelden of nummers die in mijn mix zitten. Dit beperkt de video mix qua kwaliteit naar mijn mening. Overstappen naar een ander platform is voor mij geen optie meer.
Daarnaast kom ik steeds vaker andere Youtube kanalen tegen die mijn concept stelen. Een van deze personen is Deenis51. Ik heb nog nooit een mix van hem geluisterd, en ik geloof zeker dat zijn mixen goed zijn. Maar het blijft een kopie van een idee dat ik bedacht heb. Ik vind het jammer dat er zo’n collega’s zijn.
Passie
Ik merk de laatste jaren dat mijn passie echt op het podium ligt, en niet achter een videobewerkingsprogramma wink-emoticon. Zoals jullie weten nemen de boekingen de laatste jaren enorm toe. Daarom is het lastig om tijd te maken voor de video mixen. Ik heb daarnaast ook nog een full time baan. De mensen die mij goed kennen weten dat ik vol passie op het podium sta te springen. Ik ben daarom nog lang niet van plan om te stoppen als DJ.
Support
Ik hoop dat jullie mij keuze begrijpen. Wie niet verandert staat stil zei ooit iemand tegen mij. Dat is nu ook het geval. Het is tijd voor een verandering en een betere erkenning als DJ. Support krijg je voor wie je bent en niet alleen voor wat je doet. Dus ik hoop dat jullie mij hier vooral in willen steunen. Natuurlijk kan het zijn dat er af en toe in de toekomst nog eens een video mix voorbij komt wanneer een organisatie hiernaar vraagt. Daarnaast zal ik zeker af en toe een podcast doen (in de WOH stij).
Agency / Label
Ik hoop dat er binnen de hardstyle wereld serieus word gekeken naar mij als persoon. Persoonlijk vindt ik dat de passie / persoonlijkheid even belangrijks is als het geen dat de persoon kan in de uitvoering. En geloof mij, mijn passie voor hardstyle is heel groot! Hopelijk komt er in de toekomst voor mij een kans om bij een agency en / of label verder te groeien als artiest.
Ik wil alle volgers op Youtube, Twitter, Instagram en Facebook enorm bedanken voor alle positieve reacties die ik de laatste jaren heb gekregen op mijn video’s. Als je nog graag iets kwijt wil over jou ervaring met de World Of Hardstyle video’s, laat dit dan weten hieronder doormiddel van een bericht, foto of video. Je kunt het ook mailen naar [email protected]
2016 ziet er tot nu toe mooi uit, ik hoop dat ik velen van jullie zal zien tijdens een van mijn optredens! Dan gaan we gewoon keihard rocken!
This is what we are! WE ARE HARDSTYLE heart-emoticon
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2015 22:10 

Hardtraxxer

Audiofreq & Code Black vannacht een nieuwe Bioweapon track hebben afgemaakt! de stijl van de track gaat terug naar 2010 maar met verfrissende sounds :thumbup: Zal binnenkort meer over bekend worden.

Bron: Audiofreq
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 17:36 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Bioweapon ‏@bioweaponmusic u2 uur geleden
Reload the Weapon.

Twitter kanaal weer geopend zo te zien ^^
Vorige  1 ... 2388, 2389, 2390, 2391, 2392, 2393, 2394 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen