Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2386, 2387, 2388, 2389, 2390, 2391, 2392 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 23:10 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
ARNHEM – Het Arnhemse stadion GelreDome scherpt zijn beveiliging aan bij concerten en evenementen. De maatregel is een direct gevolg van de aanslagen in Parijs, waaronder die op concertzaal Bataclan.
Bij de concerten van André Rieu, afgelopen weekend, is al meer beveiliging ingezet, stelt GelreDome-directeur Hérald van de Bunt.

Spotters
"De komende tijd zal er sprake zijn van een verhoogde waakzaamheid. We zetten onder meer herkenbare en niet-herkenbare spotters in, die zich in het publiek begeven."

Van de Bunt maakt zich geen illusies. "Als er mensen zijn die echt kwaad willen doen, dan valt dat nauwelijks tegen te houden. Maar we willen dat ons publiek een zo veilig mogelijk gevoel heeft. Mensen moeten een onbezorgd avondje uit zijn."

Qlimax
Bij dance-event Qlimax, komende zaterdag 21 november in GelreDome, wordt sowieso al maximum ingezet op veiligheid. "Dat heeft onder meer te maken met de controle op drugs. We gaan de beveiliging ook vragen te extra alert te zijn op andere verdachte zaken."

Bron: regio Arnhem

lekker angst saaie!!! precies het doel wat ze willen.
je hebt geen kut aan deze info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 23:16 

Hardtraxx Addict

Pantermaat schreef:
Nuracore schreef:
ARNHEM – Het Arnhemse stadion GelreDome scherpt zijn beveiliging aan bij concerten en evenementen. De maatregel is een direct gevolg van de aanslagen in Parijs, waaronder die op concertzaal Bataclan.
Bij de concerten van André Rieu, afgelopen weekend, is al meer beveiliging ingezet, stelt GelreDome-directeur Hérald van de Bunt.

Spotters
"De komende tijd zal er sprake zijn van een verhoogde waakzaamheid. We zetten onder meer herkenbare en niet-herkenbare spotters in, die zich in het publiek begeven."

Van de Bunt maakt zich geen illusies. "Als er mensen zijn die echt kwaad willen doen, dan valt dat nauwelijks tegen te houden. Maar we willen dat ons publiek een zo veilig mogelijk gevoel heeft. Mensen moeten een onbezorgd avondje uit zijn."

Qlimax
Bij dance-event Qlimax, komende zaterdag 21 november in GelreDome, wordt sowieso al maximum ingezet op veiligheid. "Dat heeft onder meer te maken met de controle op drugs. We gaan de beveiliging ook vragen te extra alert te zijn op andere verdachte zaken."

Bron: regio Arnhem

lekker angst saaie!!! precisie het doel wat ze willen.
je hebt geen kut aan deze info.

Hoezo angstzaaien? Dit is juist wat ik wil lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 23:25 

Hardtraxxer

succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 23:56 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
succes!

Ik snap best waar die angst vandaan komt, aanslagen op nog geen 4u rijden afstand, open grenzen en shitload aan vluchtelingen in Arnhem, evenement met 27500 man op 1 gesloten locatie.

Wat je met die info doet moet je zelf weten. Maar extra beveiliging is nooit slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 00:03 

Hardtraxxer

Tuurlijk is extra beveiliging niet slecht! sterker nog, het is zelfs nodig. Helaas is het noodzakelijk omdat de wereld zo rot in elkaar steekt. Maar ze willen juist bereiken door wat nu doen! Discussie voeren en het een platform geven.

Ik persoonlijk lees het liever niet omdat ik er angstig van wordt, terwijl ik met een tof gevoel erheen wil kunnen gaan. Misschien wil ik de waarheid niet onder ogen zien voor mijn eigen gerustheid deze avond. Dus ik zie deze berichten niet graag. Mensen worden er angstig van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 00:11 

Hardtraxx Veteran

Ze zeggen toch juist dat er bij Qlimax niks veranderd omdat die sowieso al op maximale beveiliging zaten ivm al die stomme drugsgebruikers?

Alleen gevraagd om wat alerter te zijn ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 00:12 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat schreef:
Tuurlijk is extra beveiliging niet slecht! sterker nog, het is zelfs nodig. Helaas is het noodzakelijk omdat de wereld zo rot in elkaar steekt. Maar ze willen juist bereiken door wat nu doen! Discussie voeren en het een platform geven.

Ik persoonlijk lees het liever niet omdat ik er angstig van wordt, terwijl ik met een tof gevoel erheen wil kunnen gaan. Misschien wil ik de waarheid niet onder ogen zien voor mijn eigen gerustheid deze avond. Dus ik zie deze berichten niet graag. Mensen worden er angstig van.

Dat hangt ook maar van de persoon af. Ik wordt hier dus totaal niet angstig van, ik zie liever dat ze de beveiliging wat aanscherpen dan dat ze helemaal niets doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 00:14 

Hardtraxxer

Dat ligt zeker aan de persoon zelf! Niet iedereen is het zelfde! Maar als je goed zou lezen dan zie je dat ik zeg dat de extra beveiliging nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 00:35 

Hardtraxx Veteran

Atmozfears over zijn dromen
Citaat:
De studio in met Noisecontrollers bijvoorbeeld. Dit staat overigens ook op de planning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 00:58 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ook gaat hij een remix maken voor iemand die eerder een plaat voor hem remixte. Guess who?!

Ben wel benieuwd wie dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 12:02 

Hardtraxx Veteran

Misschien Phuture Noize? (Another Day is geremixt door Phuture Noize).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 12:25 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Misschien Phuture Noize? (Another Day is geremixt door Phuture Noize).

Aah tuurlijk, dat is ook de enige remix volgens mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 14:31 

Hardtraxx Veteran

Voor zover ik weet / kan vinden, ook ja.

Zou PN een euforische plaat gaan remixen of een raw plaat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 14:35 

Hardtraxx Elite

Eerste 'The Funky Cat' show van Geck-o
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 14:40 

Hardtraxx Veteran

En hij gaat releasen onder de naam The Funky Cat als ik het goed begrijp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 19:13 

Hardtraxx Veteran

En fissa's geven onder de naam Funky cat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 19:31 

Hardtraxxer

Gare naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 21:32 

Hardtraxx Elite

OutsideSpacer schreef:

Phuture Noize - Hope (Atmozfears Remix) o.i.d. zal het wel worden. Lijkt me wel een goede track om door Atmozfears te laten remixen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 22:16 

Hardtraxx Addict

https://www.youtube.com/watch?v=to-ab760sX0

Frontliner probeert een rawstyle track te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 22:59 

Hardtraxx Veteran

iRon schreef:
OutsideSpacer schreef:

Phuture Noize - Hope (Atmozfears Remix) o.i.d. zal het wel worden. Lijkt me wel een goede track om door Atmozfears te laten remixen. :)

Atmozfears heeft al een keer een remix 'terug gedaan', dat was Fadin'. Maar het kan goed zijn dat hij nog een remix maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 23:28 

Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Eerste 'The Funky Cat' show van Geck-o

Geck-o - International Outernational, die melo is zooo heerlijk. jesus :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 00:39 

Hardtraxxer

SAIN7 schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=to-ab760sX0

Frontliner probeert een rawstyle track te maken.

Vanaf 2:00:00 gaat het lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 10:55 

Hardtraxx Veteran

Bass Academy is back!

BKJN Events komt dus weer met een nieuwe editie van Bass Academy :)
Morgen de line up :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 11:53 

Hardtraxxer

Gezien de nieuwe foto van 3thehardway is de linker persoon óf Jason Payne óf Partyraiser óf Feestdjruud.

Ik gok de eerste xd

Sowieso gok ik op Jason Payne, Regain en Requiem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 12:00 

Duke schreef:
Sowieso gok ik op Jason Payne, Regain en Requiem.

Laat dat "gok" maar weg ;)
Vorige  1 ... 2386, 2387, 2388, 2389, 2390, 2391, 2392 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen