Als dit doorgezet wordt, betekent dit de moord op TicketSwap.Khadber wrote:Op Partyflock staat dit artikel:
verhaal
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik vind het tegenwoordig al verschrikkelijk hoe lang het duurt voordat je bij grotere feesten binnen bent. Laat staan als ze óók nog eens een controlepost moeten maken om de legitimatiebewijzen en tickets te vergelijken. Hoop niet dat ze dit doen..Khadber wrote:Op Partyflock staat dit artikel:
verhaal
Als ze echt op naam gaan controleren hoop ik dat het steekproefsgewijs gaat.. Een op de 100 ofzo die eruit gepikt wordt
Gelukkig benadrukken ze zelf dat ze het belangrijk vinden dat de bezoekersstroom goed loopt en dat dat meegenomen wordt in de evaluatie van deze proef. Wie weet zou een steekproef of iets dergelijks al voldoende kunnen zijn.
Overigens, ik heb een vergelijkbaar systeem wel eens meegemaakt met Melt festival. Het systeem was niet zo lekker bruikbaar, maar je kon je kaartjes wel gewoon terugverkopen aan het systeem. Dan kwamen ze gewoon weer beschikbaar op de ticket site voor de gewone prijs. Je bent dan alleen je servicekosten kwijt. Allicht wordt zoiets ook overwogen. Helemaal geen verkeerd idee eigenlijk.
Overigens, ik heb een vergelijkbaar systeem wel eens meegemaakt met Melt festival. Het systeem was niet zo lekker bruikbaar, maar je kon je kaartjes wel gewoon terugverkopen aan het systeem. Dan kwamen ze gewoon weer beschikbaar op de ticket site voor de gewone prijs. Je bent dan alleen je servicekosten kwijt. Allicht wordt zoiets ook overwogen. Helemaal geen verkeerd idee eigenlijk.
Dat ligt meestal niet aan het scannen van de tickets, maar aan het fouileren.yowan wrote:Ik vind het tegenwoordig al verschrikkelijk hoe lang het duurt voordat je bij grotere feesten binnen bent. Laat staan als ze óók nog eens een controlepost moeten maken om de legitimatiebewijzen en tickets te vergelijken. Hoop niet dat ze dit doen..Khadber wrote:Op Partyflock staat dit artikel:
verhaal
De rij voor Hardshock was wel drama. 16+ dus iedereen moest zich legitimeren voor alcoholbandjes. Half uur tot een uur in de rij gestaan daar ofzo...
Denk dat je hetzelfde effect krijgt als iedereen zich moet legitimeren als je kaartjes op naam invoert.
Denk dat je hetzelfde effect krijgt als iedereen zich moet legitimeren als je kaartjes op naam invoert.
Zatox' laatste post op fb. Doe dat nou niet..
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
fanboy: You make the best kicks.sonnebloem wrote:Zatox' laatste post op fb. Doe dat nou niet..
Vind ik leuk · Beantwoorden · 3 · 1 uur
Zatox
Zatox No mate .. Thx for your compliment but for me The Number one Is Bas from Noisecontrollers
He Has The best kicks in The hardstyle scene

Dit was zn originele post met daarbij ''Ahahah LOL Who Made This Is My Hero!''
wss gewoon zelf gemaakt
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Nee heeft zon kleuter gemaakt. 
Maar er zijn dus mensen die dat echt denken
Energyzed: "I will continue under the name: 'The Arkitect', As former duo from Energyzed, I will explore the raw side of Hardstyle. Stay tuned for new music!"
http://facebook.com/thearkitectmusic
Bron: Snapchat
Al wat snippets gehoord van hem en klinkt zeker interessant
Khadber wrote:Geck-o zit met Zany in de studio.
Het wordt een mooie "fusion" van onze stijlenRickzel wrote:Denk dat je daar wel vanuit moet gaanpatrickjeb wrote:Hopelijk geen plaat in de stijl van de laatste platen van ZanyMaar toch denk ik dat ze daar wel wat tofs van maken
Geliked, ik ben benieuwd!AvixDJ wrote:Energyzed: "I will continue under the name: 'The Arkitect', As former duo from Energyzed, I will explore the raw side of Hardstyle. Stay tuned for new music!"
Bij Defqon.1 Australia hebben ze dit systeem ook, en het werkt perfect. Geen extra opstoppingen bij de entree. Ik heb ook nooit begrepen waarom Q-Dance dit niet in Nederland doet/heeft gedaan.yowan wrote:Ik vind het tegenwoordig al verschrikkelijk hoe lang het duurt voordat je bij grotere feesten binnen bent. Laat staan als ze óók nog eens een controlepost moeten maken om de legitimatiebewijzen en tickets te vergelijken. Hoop niet dat ze dit doen..Khadber wrote:Op Partyflock staat dit artikel:
verhaal
Net zoals 1 muntje "statiegeld" bij het kopen van drinken, je hebt amper nog rommel op het festivalterrein.
Daar werkt het, dus hier moet dat ook werken.
E-Force & Warface weer samen in de studio
E-Force & Regain samen in de studio
E-Force & Regain samen in de studio
vond vooral die seksistische grappen een beetje misplaatst.sonnebloem wrote:Zatox' laatste post op fb. Doe dat nou niet..
Inderdaad, wtfDistinctive wrote:vond vooral die seksistische grappen een beetje misplaatst.sonnebloem wrote:Zatox' laatste post op fb. Doe dat nou niet..
Artifact heeft een remix gemaakt van een Crypsis nummer, vanavond te horen op The One Man Army
Artifact zou dat als geen ander kunnen. Zijn meest recente release Torment heeft ook een typische Crypsis feeling, vind ik.Chroman wrote:Artifact heeft een remix gemaakt van een Crypsis nummer, vanavond te horen op The One Man Army