Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2353, 2354, 2355, 2356, 2357, 2358, 2359 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 sep 2015 19:58 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Trouwens:

[i]Stefan Krahe Das fijn potverdomme dan zit ik op de Q-dance Volunteer Day frown-emoticon
Q-dance& 10,000 HOURS ik wil hier wel heen is hier iets aan te doen ??
Vind ik leuk · Beantwoorden · 58 min.

Q-dance Hi Stefan, misschien kan een vriend voor je bestellen? smile-emoticon
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 55 min.

Dat Q-Dance Volunteer Day (10.000 Hours) met de kaartverkoop van Qlimax samenvalt? Hoop toch wel dat die vrijwilligers een kans krijgen om vooraf te bestellen of iets?

Man man man... Sorry maar denk toch eens na!! Alsof Q daar rekening mee houd met die 150 man die mee doen (ja zoveel zijn het er)
Bericht Geplaatst op 18 sep 2015 21:42 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
SAIN7 schreef:
Trouwens:

[i]Stefan Krahe Das fijn potverdomme dan zit ik op de Q-dance Volunteer Day frown-emoticon
Q-dance& 10,000 HOURS ik wil hier wel heen is hier iets aan te doen ??
Vind ik leuk · Beantwoorden · 58 min.

Q-dance Hi Stefan, misschien kan een vriend voor je bestellen? smile-emoticon
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 55 min.

Dat Q-Dance Volunteer Day (10.000 Hours) met de kaartverkoop van Qlimax samenvalt? Hoop toch wel dat die vrijwilligers een kans krijgen om vooraf te bestellen of iets?

Man man man... Sorry maar denk toch eens na!! Alsof Q daar rekening mee houd met die 150 man die mee doen (ja zoveel zijn het er)

Vind dat niet zo onredelijk hoor, zij zetten zich op dat moment namelijk namens Q-Dance in voor een goed doel. Echter neem ik aan dat je altijd wel iemand kan laten bestellen toch, als ik moet voetballen of werken (bijv.) regel ik dat ook iig.
Bericht Geplaatst op 18 sep 2015 21:57 

Hardtraxx Veteran

WP & Code Black livestream.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2015 12:41 

Artiest

Gisteren was de laatste uitzending van QULT radio, een megamix met 84 nummers in een uur, terugblikkend op de mooie jaren die we gehad hebben. Stream/download link + tracklist kun je vinden in het topic: hardtrance/qult-radio-57-the-final-megamix-t52313.html

In November start ik met mijn nieuwe show "The Funky Cat" waarmee ik de lijn van mijn show doorzet :)
Bericht Geplaatst op 19 sep 2015 13:01 

Hardtraxx Addict

Geck-o schreef:
In November start ik met mijn nieuwe show "The Funky Cat" waarmee ik de lijn van mijn show doorzet :)

Nice ! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2015 22:54 

Artiest

Holy fuck! :surrender:

https://instagram.com/p/704BkGB4qy/
Bericht Geplaatst op 19 sep 2015 23:31 

Hardtraxx Veteran

DeBakker schreef:

Staan op youtube wel meer filmpjes van deze truck :)
Wel mooi om te zien! Ik vraag me nog steeds af hoe groot is de scene in Frankrijk?
Een gigantisch land maar Qdance heeft zich er nog nooit echt mee bezig gehouden.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 02:57 

Hardtraxx Veteran

Hij staat op een wagen te draaien. Lijk me sterk dat daar zon geluidsinstallatie op staat dat ze het daar achterin nog horen. Ik denk zelf maar tot halverwege die bomen
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 08:28 

Hardtraxx Veteran

Er is een man overleden na een bezoek aan Defqon 1 Australië. :cry:
Dit is helaas niet de eerste keer dat het daar gebeurd.
Natuurlijk heel erg triest voor de nabestaanden maar ook voor Qdance lijkt me dit een grote domper.
Na het vorige voorval gingen er al stemmen op om de vergunning in te trekken dus ik vraag me af of het dit keer wel gevolgen gaat hebben.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 13:49 

Bierkoning

Hoe overleden?
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 13:52 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hoe overleden?

Citaat:
A 26-year-old man from the southern New South Wales town of Albury has died at a music festival in Sydney’s west.

Another eight attendees were taken to hospital after attending the three-day Defqon 1 techno dance party.

The deceased man was found unconscious in a tent shortly after 11pm on Saturday night.

The man’s friends gave him first aid until paramedics arrived and he was taken to Nepean hospital where he died.

A coronial investigation has begun to determine if the man had taken illegal drugs.

Vermoedelijk drugs dus. Overdosis of een vervuild product misschien.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 14:36 

Hardtraxx Veteran

Vreselijk :( . Buitenlanders en drugs is nooit een goede combi.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 15:03 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Buitenlanders en drugs is nooit een goede combi.

Wat is dit nou weer voor onzinnige opmerking? :/
Deze persoon kwam zelf uit Australië, dus voor die begrippen is het al geen buitenlander.
En afgezet tegenover Nederlanders, wie zegt dat er door Nederlanders beter mee omgegaan wordt..?
Voorbeeldje:
http://brabantn.ws/0F4
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 15:39 

Hardtraxx Veteran

Australiër gewoon een buitenlander voor ons, je snapt ook wel wat ik bedoel. En natuurlijk wel een beetje generaliserend, maar buitenlander zijn vaak onwetend over de drugs en hoeveelheid die ze nemen. Dan zijn Nederlanders (vaak) beter geïnformeerd.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 15:58 

Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Australiër gewoon een buitenlander voor ons, je snapt ook wel wat ik bedoel. En natuurlijk wel een beetje generaliserend, maar buitenlander zijn vaak onwetend over de drugs en hoeveelheid die ze nemen. Dan zijn Nederlanders (vaak) beter geïnformeerd.

Volgens mij is het spul in nederland gewoon zuiverder + kan het getest worden
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 16:05 

Hardtraxx Veteran

Mede door de testcentra beter geïnformeerd idd.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 16:21 

Hardtraxx Veteran

In Nederland zijn ook wel foute pillen in omloop geweest.
Helaas hou je het niet tegen maar goede voorlichting en gewoon drugstesten op feesten zouden al helpen denk ik.
Maar dat laatste krijg je er bij de politiek helaas niet meer in. Dan was het vroeger toch beter dat men in rijen voor de drugstest stond en de security gewoon langliep -.-
Beetje raar is het wel maar jah voor de veiligheid moet je wat over hebben vind ik.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 16:28 

Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
In Nederland zijn ook wel foute pillen in omloop geweest.
Helaas hou je het niet tegen maar goede voorlichting en gewoon drugstesten op feesten zouden al helpen denk ik.
Maar dat laatste krijg je er bij de politiek helaas niet meer in. Dan was het vroeger toch beter dat men in rijen voor de drugstest stond en de security gewoon langliep -.-
Beetje raar is het wel maar jah voor de veiligheid moet je wat over hebben vind ik.

Ze moeten het gewoon alles verbieden, en daarop goed controleren. Of ze moeten alles gewoon gedogen en dan ook op een festival. Minstens 50% van de mensen bij een hardstyle feest heeft wel iets op en dan is het beter om dat 'zero tolerance' beleid weg te halen omdat er toch niet naar gestreefd word.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 16:31 

Hardtraxx Veteran

maak daar maar 75% van... tegenwoordig is het zoeken naar nuchtere mensen :P

(veroordeel het verder niet, maar het valt wel op)
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 16:37 

Hardtraxx Veteran

Als je zelf een keer nuchter gaat, dan zie je pas hoeveel mensen gebruiken.
(ben zelf bijna altijdd nuchter, hoogstens 1/2 bier)
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 16:44 

Hardtraxx Addict

provehito schreef:
Als je zelf een keer nuchter gaat, dan zie je pas hoeveel mensen gebruiken.
(ben zelf bijna altijdd nuchter, hoogstens 1/2 bier)

Ik ben zelf ook altijd nuchter. Alleen het is altijd minstens 50% dat iets heeft gebruikt. Met een lokaal feest zoals DreamVillage heb ik er niet heel veel gezien om eerlijk te zijn. Maar als je naar Qapital of Qlimax gaat dan is het percentage altijd boven de 50%.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 17:04 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Ze moeten het gewoon alles verbieden, en daarop goed controleren. Of ze moeten alles gewoon gedogen en dan ook op een festival. Minstens 50% van de mensen bij een hardstyle feest heeft wel iets op en dan is het beter om dat 'zero tolerance' beleid weg te halen omdat er toch niet naar gestreefd word.

Het is verboden dus dat is zo duidelijk als maar kan.
De controle kan beter maar het is naief om te denken dat je alles kunt tegenhouden. Dat is simpelweg onmogelijk.
En ook al zou het lukken dan gaan mensen vlak voor ze naar binnen gaan wat gebruiken, met alles risico's die daar weer aan vastzitten.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 19:45 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
SAIN7 schreef:

Het is verboden dus dat is zo duidelijk als maar kan.
De controle kan beter maar het is naief om te denken dat je alles kunt tegenhouden. Dat is simpelweg onmogelijk.
En ook al zou het lukken dan gaan mensen vlak voor ze naar binnen gaan wat gebruiken, met alles risico's die daar weer aan vastzitten.

Correctie, alleen bezit, verkoop en deelnemen aan het productieproces is verboden. Gebruik van deze middelen niet.
Nederland heeft gewoon een groot grijs gebied als we het hebben over de regels mbt soft- en harddrugs.
Alles behalve duidelijk dus
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 20:14 

Artiest

... Ik geïnterviewd ben (in het engels) door de Franse hardstyle community website hardstyle-industry?
Hier kan je de vragen en antwoorden lezen mocht je interesse hebben ^^
http://bit.ly/1Qrs6MY
Bericht Geplaatst op 20 sep 2015 20:21 

Hardtraxx Veteran

Frenchkicks schreef:
Correctie, alleen bezit, verkoop en deelnemen aan het productieproces is verboden. Gebruik van deze middelen niet.
Nederland heeft gewoon een groot grijs gebied als we het hebben over de regels mbt soft- en harddrugs.
Alles behalve duidelijk dus

Ben ik met je eens. Dat maakt de situatie op een feest niet veel anders, er heerst een zero tolerance beleid in het algemeen.
Het onder invloed zijn is dan weer niet verboden, dat is ook bijna niet te handhaven of te controleren.
Vorige  1 ... 2353, 2354, 2355, 2356, 2357, 2358, 2359 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen