Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2342, 2343, 2344, 2345, 2346, 2347, 2348 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Tijdens IPO 13 dollar en nu rond de 0,95 als ik die afbeelding bekijk, flink gekelderd. Benieuwd wat we ervan gaan merken. Muntprijs boven de €3,- binnenkort? :corn:

Is er niet iets met die aandelen gebeurd ondertussen? Kan toch niet 12 zijn verdampt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 23:22 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
chas1n schreef:
Tijdens IPO 13 dollar en nu rond de 0,95 als ik die afbeelding bekijk, flink gekelderd. Benieuwd wat we ervan gaan merken. Muntprijs boven de €3,- binnenkort? :corn:

Is er niet iets met die aandelen gebeurd ondertussen? Kan toch niet 12 zijn verdampt?


Kan makkelijk, als aandeelhouders maar genoeg interesse verliezen in de aandelen en je ze nog niet aan de straatstenen kwijt kan raken, bieden ze ze goedkoper aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 23:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja da's de basis van hoe aandelen werken, maar wat is er verder gebeurd. Hoe kan een bedrijf 10$ verlies per aandeel overleven? Hij wilde ze toch ook allemaal opkopen voor een bepaalde prijs ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja da's de basis van hoe aandelen werken, maar wat is er verder gebeurd. Hoe kan een bedrijf 10$ verlies per aandeel overleven? Hij wilde ze toch ook allemaal opkopen voor een bepaalde prijs ofzo?


Ja bepaald bod aangeboden om het bedrijf van de beurs te halen, gezien de mislukte beursgang. Maar de beurs bleef maar dalen en ook nu is er weer een nieuw bod van tafel geschrapt, dus ziet er niet best uit. Wel opvallend dat dat SFX steeds maar grote partijen bleef opkopen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier nog een artikel http://nos.nl/op3/artikel/2054394-moede ... -weer.html

Hopelijk kunnen / willen Ducan en companen het gezonde deel weer overnemen mocht het fout gaan.
Kan me niet indenken dat Q-dance en b2s ophouden te bestaan.
Je ziet het met Imtech, gezonde delen worden overgenomen en Q-dance / b2s lijken me gezonde bedrijfsonderdelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 11:56 
 
Hardtraxx Addict

SAIN7 schreef:
@Facebook Gunz for Hire
We are working on a lot of new material for the No Mercy tour. We will give away some old tracks you've been waiting for the coming months, like Dopeman and Bassdrum Junky. So keep an eye out for that!


Hopen op Muse - Uprising (Gunz For Hire Bootleg) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 12:23 
 
Artiest

phoenix schreef:
Hopen op Muse - Uprising (Gunz For Hire Bootleg) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 13:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Frontliner facebook:
German traffic is not helping me catch my flight from Frankfurt to Poland. This king of Hardstyle is in a rush!!

Volgens mij heeft er iemand een ego gekregen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 13:45 
 
Hardtraxx Crew

Zygoma schreef:
Citaat:
Frontliner facebook:
German traffic is not helping me catch my flight from Frankfurt to Poland. This king of Hardstyle is in a rush!!

Volgens mij heeft er iemand een ego gekregen :/

Event heet Kings Of Hardstyle xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Zygoma schreef:
Citaat:
Frontliner facebook:
German traffic is not helping me catch my flight from Frankfurt to Poland. This king of Hardstyle is in a rush!!

Volgens mij heeft er iemand een ego gekregen :/

Event heet Kings Of Hardstyle xd


Als je dat niet weet dan lijkt het er wel op of die zichzelf de koning van hardstyle noemt. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Zygoma schreef:
Citaat:
Frontliner facebook:
German traffic is not helping me catch my flight from Frankfurt to Poland. This king of Hardstyle is in a rush!!

Volgens mij heeft er iemand een ego gekregen :/

Event heet Kings Of Hardstyle xd

Excuses, dat wist ik niet :D
Neemt niet weg dat het geen verstandige keuze is, aangezien ik niet de enige zal zijn die dit niet wist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 19:17 
 
Hardtraxxer

Hij heeft zijn vliegtuig gemist dus zal er niet geraken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 21:16 
 
Hardtraxx Crew

Ecstatic schreef:
Is it time to dance already Aeros?

#collab


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 03:28 
 
Hardtraxx Addict

Lunatic schreef:
phoenix schreef:
Hopen op Muse - Uprising (Gunz For Hire Bootleg) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption heeft een remix gemaakt van Act of Rage & Cold Case - Criminal
En Thera is bezig met de Ultimate Warface Mashup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Radical Redemption heeft een remix gemaakt van Act of Rage & Cold Case - Criminal
En Thera is bezig met de Ultimate Warface Mashup.


Oeeeee :woot: ben naar beide erg nieuwsgierig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Afbeelding


Ook dit bericht van The Vision is een beetje verwarrend voor sommigen denk ik. Je kan dit opvatten als in: ik heb 5 jaar hardstyle gemaakt en nu kap ik ermee, bedankt voor de support. Maarrrrrr, hij blijft gewoon produceren, hij zegt dit alleen omdat het past bij de titel van de track (bron = maker van de video in de comments op Facebook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Luca Antolini
Citaat:
So this is what I thought to do ,go back to my origins, which are: trance and techno
and stick to these great genres (like many djs do these days)
Techno cause I've got it in me and grew around it and in some occasions it is the best music to play and trance because of it's melody; which I can say it's part of my DNA; a detail I mustn't overlook or forget.
So I will start producing tracks which come from trance, tech trance, techno and hard-trance + Reverse Bass again, this is what you can expect from me in the future and
also some new collabs and djsets with friends are on the cards.
This decision makes me feel good, I also tried to work with some more modern music genres/styles over the years, but I always felt empty and a bit lost. I will now finish what I started and work on new projects.
Thank you for all your questions. T.H.A.N.K.S
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het maar een raar/verwarrend van the vision. Zoals het er nu staat lijkt het gewoon alsof hij er idd mee stopt. Snap dat de titel close my eyes er mee te maken heeft maar als je zelf beetje logisch nadenkt weet je ook wel hoe dit over kan komen. Vind the vision wel heel lekker bezig laatste tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Luca Antolini
Citaat:
So this is what I thought to do ,go back to my origins, which are: trance and techno
and stick to these great genres (like many djs do these days)
Techno cause I've got it in me and grew around it and in some occasions it is the best music to play and trance because of it's melody; which I can say it's part of my DNA; a detail I mustn't overlook or forget.
So I will start producing tracks which come from trance, tech trance, techno and hard-trance + Reverse Bass again, this is what you can expect from me in the future and
also some new collabs and djsets with friends are on the cards.
This decision makes me feel good, I also tried to work with some more modern music genres/styles over the years, but I always felt empty and a bit lost. I will now finish what I started and work on new projects.
Thank you for all your questions. T.H.A.N.K.S

Ben erg benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
bRt_ schreef:
Luca Antolini

Ben erg benieuwd

Idem. Hij had ook nog een podcast onder de naam Trance & Techno geplaatst, maar kort hierna was die alweer offline.

Bericht dateert ondertussen al van eind juli, dus hopen dat hij snel met wat leuks afkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Nutty Traxx - Decade Of Darkness CD Album coming along nicely, we will also be doing a Decade Of Darkness Album Tour in 2016.
It will feature tracks from Nutty T, Mark EG, Point Blank, Rooler, Genox, Neko, and many more....
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 17:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thyron waarschijnlijk niet terug naar Fusion

Afbeelding
Vorige  1 ... 2342, 2343, 2344, 2345, 2346, 2347, 2348 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen