Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2340, 2341, 2342, 2343, 2344, 2345, 2346 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft in ieder geval al 2 vette platen die hij kan gebruiken wanneer hij door de straten aan het scheuren is om wijven te kraken.





:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Willen de heren offtopic gangers even een apart topic aanmaken om te discussiëren of ze Xem wel een geschikte babynaam vinden? Dit komt het echte "wist je dat" topic natuurlijk niet ten goede. Ben geen moderator natuurlijk maar lijkt me toch voor iedereen het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 13:41 
 

Jordi schreef:
Willen de heren offtopic gangers even een apart topic aanmaken om te discussiëren of ze Xem wel een geschikte babynaam vinden? Dit komt het echte "wist je dat" topic natuurlijk niet ten goede. Ben geen moderator natuurlijk maar lijkt me toch voor iedereen het beste.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Willen de heren offtopic gangers even een apart topic aanmaken om te discussiëren of ze Xem wel een geschikte babynaam vinden? Dit komt het echte "wist je dat" topic natuurlijk niet ten goede. Ben geen moderator natuurlijk maar lijkt me toch voor iedereen het beste.


Sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.djmag.nl/features/08252015-1432/supremen-unleashen-en-social-talk-met-digital-punk

Interview met Digital Punk over Supremacy anthem en dergelijke.
Wat een fouten in het interview trouwens zeg...
Citaat:
Ik gebruik Logic ook weleens, maar mijn voorkeur gaat zeker uit naar Q-Base.
Wisky of Barcardi?
“Barcardi sowieso.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 17:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
In 030 van zijn Unleashed podcast was het eindresultaat van zijn collab met Warface al te horen. Omdat het bij Warface draait om ‘War’ en bij Digital Punk om ‘Unleashed’, was de combinatie ‘Unleash War’ al snel gemaakt. Het maken van de track ging ook snel. “Binnen twee dagen hadden we de track af.”

Afbeelding

Goed verhaal ook weer dit. Stel je voor dat hij een nieuwe plaat in z'n set moet draaien.
Citaat:
Voor Rene een tijd geleden dat hij met zijn Natural Born Killer in de studio zat. Kunnen we nog meer herenigingen verwachten? Bijvoorbeeld eentje met Ran-D? “Haha, ja we zijn er stiekem wel een beetje aan het over nadenken, maar we wachten eigenlijk op het juiste moment. ‘Rebel To The Grave’ en ‘Born To Die’ zijn natuurlijk twee tracks die zo’n megahit zijn geworden en waar men nog steeds helemaal los op gaat, dat je jezelf kan afvragen of het verstandig is om nu ‘al’ met iets nieuws te komen.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 21:31 
 

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 21:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Citaat:
Ik gebruik Logic ook weleens, maar mijn voorkeur gaat zeker uit naar Q-Base.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Whaha :lol: :lol:

Hoe.De.Fuck.

Al ben ik niet eens verbaasd als ik kijk naar de bron. Laatst ook al een artikel op djmag.nl over waarom 'hardstylers zo van hakken houden'.

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 23:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Verantwoordelijk voor dit anthem is niemand minder dan Digital Punk. En daarmee maakt hij een echte uitzondering op ‘zijn regel’. “Ik heb twee jaar lang expres geen anthems gemaakt, terwijl ik er wel voor gevraagd werd. Het jammere van een anthem vind ik namelijk dat de track vaak maar van korte duur is.” Echter toen Art of Dance hem benaderde zei hij meteen ‘ja’.

Rene was daarvoor ook al, vaak ook onbewust, bezig geweest met het anthem. Zong tijdens het douchen verschillende melodieën en liet zijn gedachten gaan over een kick. Eén van die melodieën is het trouwens ook geworden haha.” Met al een midintro dat erg aansloeg, alle gedane voorbereidingen en de snelle schrijftalenten van MC Nolz, was Rene vervolgens best snel klaar met het anthem.

Dit is toch echt weer verschrikkelijk? Het is net of je naar van Gaal zit te luisteren, maar dan met een interviewer die hem nog eens lift ook. Met de snelle schrijftalenten van Nolz en het zingen van melodieen onder de douche was René best snel klaar met het anthem. Een echte uitzondering want DP maakt eigenlijk expres geen anthems want die zijn maar van korte duur (wordt wel vaak gevraagd). Pfffffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 08:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, oude anthems hoor je idd nooit meer voorbij komen.... Gaat er gewoon om hoe goed je track is / ontvangen wordt, niet of het een anthem is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tenenkrommend interview..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Tenenkrommend interview..


Volgens mij ligt dit eerder aan de interviewer dan aan DP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 10:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoezo. Heeft ie ook de antwoorden verzonnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoezo. Heeft ie ook de antwoorden verzonnen?


Dat zou me eigenlijk niet veel verbazen.
Maar ik moet toegeven dat de antwoorden van DP op niet veel slaan (over het anthem dan).
Maar het ligt er ook aan wat voor vragen je stelt. Als ik als interviewer een antwoord zoals ja ik heb er veel aan gedacht onder de douche, zou ik toch een meer diepgaand antwoord willen dan dat en dus mijn vragen ook aanpassen en eventueel herhalen.
Het lijkt mij dat dit interview vooral snel gepost moest worden ( zie de vele schrijffouten en "Q-Base", wat ze gelukkig aangepast hebben).

Hoe dan ook, ben wel benieuwd naar het anthem, heb het nog niet live gehoord en ook geen HQ preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een vreselijk interview/verhaal zeg van DP.

Hey, Art of Dance, ik kan ook erg goed zingen onder de douche. Mag ik nu een anthem maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Wat een vreselijk interview/verhaal zeg van DP.

Hey, Art of Dance, ik kan ook erg goed zingen onder de douche. Mag ik nu een anthem maken?


Iedereen kan goed zingen met een galm a la doucheruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:38 
 

Citaat:
Dit zeven seconden durende geluidsfragment in de trailerwerd een ware hit en daarmee dé midintro van het officiële anthem.


Super originele mid intro. Snap gelijk dat het een hit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Wat een vreselijk interview/verhaal zeg van DP.

Hey, Art of Dance, ik kan ook erg goed zingen onder de douche. Mag ik nu een anthem maken?


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
Verantwoordelijk voor dit anthem is niemand minder dan Digital Punk. En daarmee maakt hij een echte uitzondering op ‘zijn regel’. “Ik heb twee jaar lang expres geen anthems gemaakt, terwijl ik er wel voor gevraagd werd. Het jammere van een anthem vind ik namelijk dat de track vaak maar van korte duur is.” Echter toen Art of Dance hem benaderde zei hij meteen ‘ja’.

Rene was daarvoor ook al, vaak ook onbewust, bezig geweest met het anthem. Zong tijdens het douchen verschillende melodieën en liet zijn gedachten gaan over een kick. Eén van die melodieën is het trouwens ook geworden haha.” Met al een midintro dat erg aansloeg, alle gedane voorbereidingen en de snelle schrijftalenten van MC Nolz, was Rene vervolgens best snel klaar met het anthem.

Dit is toch echt weer verschrikkelijk? Het is net of je naar van Gaal zit te luisteren, maar dan met een interviewer die hem nog eens lift ook. Met de snelle schrijftalenten van Nolz en het zingen van melodieen onder de douche was René best snel klaar met het anthem. Een echte uitzondering want DP maakt eigenlijk expres geen anthems want die zijn maar van korte duur (wordt wel vaak gevraagd). Pfffffffff

......? Is uiteindelijk dezelfde kick geworden als zijn vorige 5 tracks, kan zelfs meer zijn onderhand. :lol:

Toegegeven dat ik het wel een vet anthem vind, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 22:43 
 
Hardtraxxer

Radical Redemption zit in de studio met Angerfist
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Radical Redemption zit in de studio met Angerfist


Daar wordt ik nou blij van. Krijg ik toch meer hoop dat Angerfist er 7 november ook bij is :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://instagram.com/p/62riTtBhE2/?tak ... acofficial

Isaac heeft volgens hemzelf de HS nu pas verlaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bedankt voor het totaal verklootviolen van de vibe met DefQon legends, het ga je goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 12:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heeft vroeger bizar vette platen gemaakt, maar gezien de laatste jaren ga ik hem niet missen.
Vorige  1 ... 2340, 2341, 2342, 2343, 2344, 2345, 2346 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen