Ondanks de naam, die van Timekeeperz ook :O lekker melodieBasxt wrote:Vet, die van Theo Gobensen klinkt zeer goed.Koelkast wrote:... je kan stemmen op de 'Drop Your Own Anthem' tracks van Qbase
http://www.q-basefestival.com/nl/drop-your-own-anthem/
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
H
Nice, ben benieuwdvuxajoro wrote:Gearbox vanaf nu ook een euforische muziek uit gaat brengen, op een nieuw label:
Gearbox Euphoria
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Ik zat een beetje naar de line-up van Supremacy 2015 te loeren.. Toen keek ik naar Delete VIP. Vervolgens begon ik me af te vragen waar dat 'VIP' nou eigenlijk voor staat.. Iemand enig idee? 
Alle 'leuke' reacties maar verwijderd. Voor zo'n vraag kun je hier terecht, kunnen we dit schoon houden voor wist je datjes
Zou nog informatie over die live act naar buiten worden gebracht, wanneer is alleen niet gezegd.
Wat Hard Invasion zegt, of Version in Progress.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Gewoon LIVE lijkt me. Zal wel op Loudness komen.Joey wrote:... Deetox met een live-act komt?
Bron: facebook.
Frontliner
Misschien Qlimax anthem?Just had AMAZING newsYou will never guess what it is
![]()
b-plan wrote:Frontliner
![]()
alsjeblieft niet
Lijkt me vrij sterk aangezien hij ook al het Defqon AUS anthem heeft gemaakt 
Het qlimax anthem is niet door Frontliner gemaakt.
Bron: Frontliner zelf in de comments
Contract bij Spinnin' Recordsb-plan wrote:Frontliner
![]()
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Goed te horen, hoop nog steeds dat B-Front hem nou eindelijk eens krijgt!Hard Invasion wrote:Het qlimax anthem is niet door Frontliner gemaakt.
Gisteren was er op beatport een stream voor Q-Dance @ Mysteryland met een uur Festuca, een uur Bass Modulators en twee uur Coone & Max Enforcer.
https://live.beatport.com/mysteryland/6d5db
Devin Wild
Just arrived at the @Energyzedmusic lab! Let's make some noise!
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Ben benieuwd.Magnetron wrote:Devin WildJust arrived at the @Energyzedmusic lab! Let's make some noise!
Dat stukje van 2:59:50 tot 3:02:20 is echt vet!Khadber wrote:Gisteren was er op beatport een stream voor Q-Dance @ Mysteryland met een uur Festuca, een uur Bass Modulators en twee uur Coone & Max Enforcer.
Ook tof dat ze 2x Love x Hate draaien
-
B
Theracords weer ambassadeurs zoekt?
Theracords wrote:Do you have what it takes to be a Theracords ambassador?
We are looking for dedicated fans with a big passion for Theracords!
There are a few conditions to participate:
• You are a true Theracords lover: it’s in your DNA
• You are active on different kinds of social media like Facebook, Twitter or Instagram
• You are attending at least 15 hardstyle-related events per year
• You are enthusiastic, social and spontaneous
If you see yourself as an ambassador mail your motivation to jamie@limitless-agency.com, deadline is 24th of August 2015.
Denk je nou echt dat de anthem-makers nu pas horen dat ze het anthem mogen maken?b-plan wrote:Frontliner
![]()
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
En er vervolgens niet mee afsluiten, man man man.ThaBomba. wrote:Dat stukje van 2:59:50 tot 3:02:20 is echt vet!Khadber wrote:Gisteren was er op beatport een stream voor Q-Dance @ Mysteryland met een uur Festuca, een uur Bass Modulators en twee uur Coone & Max Enforcer.
https://live.beatport.com/mysteryland/6d5db![]()
Ook tof dat ze 2x Love x Hate draaien(1x op 2 uur en 1x op 2 uur 56 min)
Da's nog een best pittige uitdaging, hoe zwaar is een hardstyle-related events? Als er een hardstyle dj draait (de plaatselijke kroeg) telt dat ook mee?bloemkool wrote:Theracords weer ambassadeurs zoekt?Theracords wrote:Do you have what it takes to be a Theracords ambassador?
We are looking for dedicated fans with a big passion for Theracords!
There are a few conditions to participate:
• You are a true Theracords lover: it’s in your DNA
• You are active on different kinds of social media like Facebook, Twitter or Instagram
• You are attending at least 15 hardstyle-related events per year
• You are enthusiastic, social and spontaneous
If you see yourself as an ambassador mail your motivation to jamie@limitless-agency.com, deadline is 24th of August 2015.
Hebben ze nog steeds niet genoeg ambassadeurs joh? 
Ik voldoe helaas aan geen van de vereisten
Er is regelmatig een wisseling en qua hoeveelheid houden we t te allen tijde onder de 50. Dus t valt mee hoorSL8492 wrote:Hebben ze nog steeds niet genoeg ambassadeurs joh?
Tis dan ook hardstyle gerelateerd dus op zich zou t niet te moeilijk moeten zijn al is t eerste dingetje natuurlijk wel t belangrijksteDa's nog een best pittige uitdaging, hoe zwaar is een hardstyle-related events? Als er een hardstyle dj draait (de plaatselijke kroeg) telt dat ook mee?![]()
![]()