Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2312, 2313, 2314, 2315, 2316, 2317, 2318 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 13:31 
 
Hardtraxx Elite

TakkU schreef:
Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hoezo? Al het geld van DJ's komt via hun boekingen, alle macht ligt dus indirect bij Q.

Ja maar zolang dat allemaal netjes geregeld wordt is er toch niks aan de hand. Ik weet niet of daarin problemen zijn verder?

Reken maar dat het met name voor de kleinere artiesten wel eens bijzonder kan lopen ;) Q-Dance is de grootste, dus ze kunnen allerlei zware eisen gaan stellen. Ga je er niet mee akkoord? Prima, voor jou 100 anderen!

Dat is toch gewoon business?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Betekent niet dat de artiesten dan 'niks te klagen hebben' bij Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Wie zegt überhaupt dat het aan Q-Dance ligt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wie zegt überhaupt dat het aan Q-Dance ligt?

Audiofreq zegt dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 15:50 
 
Hardtraxx Crew

Audiofreq reageert ook wel eens op Reddit:
Citaat:
Nothing to do with the Daylight anthem. Some bullshit political games people were playing and going back on agreements that were made.
Thats all I can say without getting into the nitty gritty details.


Citaat:
I do love my Vikings and the last thing I want to do is disappoint crazy Norwegians, but sadly this is out of my hands.
Its not a simple 'bail', I've spent many weeks trying to find an adequate resolution to the disagreeable scenario I was thrust into but this was the only solution.


Citaat:
I can't disclose any more information without treading on to many toes, but it was an agonising choice that I had to make after trying to find a satisfactory solution.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq lijkt me ook wel iemand die enkel afzegt als het echt niet anders kan. Misschien over enkele jaren een Q&A met Audiofreq waar hij het wat dieper uitlegt als alles gekalmeerd is. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.nrc.nl/opinie/2015/07/03/alle-tieners-zeggen-ja-tegen-mdma-deze-dance-is-als-drugs/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casp schreef:


Ik weet niet of ik hier nou om moet lachen, of medelijden hebben met de kortzichtigheid van iemand die zich nota bene een filosoof noemt

Wat een opeenstapeling van een hoop onzin en foutieve generalisaties zeg... niet normaal meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unkind een track heeft weggegeven, Must Die.
https://soundcloud.com/nkind_fficial/un ... reerelease
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Casp schreef:


”Voor leken als ik is de versplintering van elektronische dansmuziek (EDM) in tientallen genres behoorlijk onbegrijpelijk. Maar wat ze gemeen hebben, is duidelijk: de ritmes zijn machinaal en eentonig, de melodie is eenvoudig, harmonische ontwikkeling is afwezig of zeer bescheiden.”

Ik lees: "Mijn kennis over het onderwerp is zeer beperkt, maar trek toch een harde conclusie over de inhoud daarvan.", dat zal een goede filosoof nooit doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 02:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelooflijk dat zo'n type zo'n groot podium krijgt in dit land. Muziek Is iets persoonlijks. Je vind iets mooi of niet. Wie Is hij om te oordelen over iemand zijn of haar muziek smaak. En dat Is dan een 'filosoof'. Zum kotsen. Laat hem lekker zijn elitaire muziek luisteren en zich niet bemoeien met zaken waar die geen verstand van heeft!.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 08:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ach, hetzelfde zei men 50 jaar geleden over The Beatles. Generatiekloofje, men verkettert wat men niet begrijpt/wil begrijpen.

Waardeloos generaliserend stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ik begrijp het wel. Populaire elektronische muziek is over het algemeen niet verfijnde muziek.

Wel grappig dat ik juist door hardstyle, klassieke muziek heb herontdekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
Of die Audiofreq verhaal is gewoon een marketing stunt voor Bioweapon op DefQon.1 Australia.

Als het een marketingstunt is zou hij niet praten over contractbreuk en het niet nakomen van afspraken, waarmee je de naam van Q-Dance onnodig zou beschadigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.. je vanaf maandag weer kan stemmen voor de DJ Mag Top 100?

Dat betekent dat we weer heel veel reclameposts gaan zien op facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ironisch genoeg heeft dit er ook toe geleid dat je op deze muziek helemaal niet meer kunt dansen. Dansen, als gecontroleerde beweging die je eigen vrijheid toont, maakt bij dance plaats voor automatisch zwaaien en springen.

Nou, volgens mij kan je best goed dansen op sommige EDM tracks. Hardstyle valt ook onder EDM en ik denk dat mensen hier aardig hard op kunnen dansen. Volgens mij wilt deze man dat de zalen vol komen te staan met stoelen zodat iedereen zal gaan zitten om te genieten van de prachtige melodieën.

Laatste punt. Als ‘shortcut’ naar een muzikale kick snijdt EDM ook de weg af naar soorten muziek die wél moreel verrijken. Ik zie niet hoe een kind of puber van ‘hardstyle’ tot rijkere muziek komt – zoals je nog wel van Sinatra naar Gershwin kwam, of van Elvis naar blues, jazz en folk.

Lol, nooit naar hardstyle geluisterd waarschijnlijk, en dan zo'n grote uitspraak doen.
Heb al zat mooie pianospellen of dingen gehoord in hardstyle (dan al niet op een feest) waar ik later thuis naar op zoek ging.

Zoals Defqon.1 PowerHour 'The Doors - The End.' of Coldplay etc.

- Als iedereen nou maar een keer een ander muziekgenre luistert zonder daar gelijk conclusies bij te trekken. Ieder muziekgenre heeft wel zijn eigen ding, en daar kan je van houden of niet. Maar om een conclusie zoals 'Van EDM kan je niet naar andere muziekgenres gaan luisteren.' of 'Op EDM kan je niet dansen.' is enorm fout. -

Nou dat was weer mijn mening. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermus schreef:
Casp schreef:


”Voor leken als ik is de versplintering van elektronische dansmuziek (EDM) in tientallen genres behoorlijk onbegrijpelijk. Maar wat ze gemeen hebben, is duidelijk: de ritmes zijn machinaal en eentonig, de melodie is eenvoudig, harmonische ontwikkeling is afwezig of zeer bescheiden.”

Ik lees: "Mijn kennis over het onderwerp is zeer beperkt, maar trek toch een harde conclusie over de inhoud daarvan.", dat zal een goede filosoof nooit doen.

Wauw, inderdaad zeg xd Werkelijk waar bedroevend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chain Reaction eindelijk weer met iets nieuws komt:

Citaat:
While HOT Europe chills at the beach, Chain Reaction works his bloody ass off. New solo track to be premiered at Free Festival.
Minus Is More
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 01:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als we elke boeking van een artiest hier moeten gaan neerzetten gaat het wel wat onoverzichtelijk worden denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar deze is wel heel erg opvallend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Om onze act exclusief te houden, zullen we slechts 6 optredens per jaar doen"

Dit is al 7...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
"Om onze act exclusief te houden, zullen we slechts 6 optredens per jaar doen"

Dit is al 7...

Inderdaad, dit wordt helemaal uitgemolken, maaar Radical heeft gezegd dat 6 per jaar in Nederland blijft staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
"Om onze act exclusief te houden, zullen we slechts 6 optredens per jaar doen"

Dit is al 7...


Defqon.1 festival · Saturday ♥ 1 foto's video's 17 Walibi Holland, Biddinghuizen za 20 jun 2015
Summerburst Gärdet, Stockholm 12, 13 jun 2015
Intents Festival video's 12 Donk, Oisterwijk za 6 jun 2015
Masters of Hardcore · 20 Years of Rebellion foto's video's 4 Brabanthallen, 's-Hertogenbosch za 28 mrt 2015
Time Out presents Minus Militia video's 2 Time Out, Gemert za 24 jan 2015

Ze hebben er nu 5 gehad dit jaar.. dan komt Laundry Day er nog bij.
Op welke feesten zouden ze dan nog meer moeten staan volgens jou? Supremacy zeer waarschijnlijk.. alleen misschien ook allemaal solo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 13:39 
 
Artiest

Nieuwe QULT Radio online :)
https://soundcloud.com/qdance/qult-radi ... episode-52

Tracklist:
01. A*S*Y*S - YOU
02. Sam Gellaitry - Powder (Ramzoid Flip)
03. Doe Maar X Kareem Raïhani - Belle Helene (Geck-o Subground Edit)
04. Bonsai Kat - Egotripping
05. Gary Beck - Leo
06. Nina Las Vegas & Swick - Cool Sports
07. Albin Myers & Carli - In Control
08. The Prophet - Desire (Elkabass Mix)
09. The Brig - Puppet
10. xKore - Pull Up
11. Dirty Super Car - Get A Grip (VIP Edit)
12. Noisecontrollers - Only You
13. Crookers - Able To Maximize
14. Ben Sims - Reject 2
15. Geck-o & Wavolizer - Honey Pls
16. Bold Action - Driving Bassline
17. Bold Action - Shake
18. The Prototypes - Redose
19. Victor Niglio - Locust
20. HI-LO - Crank It Up
21. BeTa - Untamed
22. Zomboy - Airborne (MUST DIE! Remix)
23. Geck-o - Respect Mah Clap
24. Nero - The Thrill (Porter Robinson Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze hebben dit jaar in Nederland op Time Out, Masters, Intents en Defqon gedraaid. Radical heeft gezegd dat 6 optredens per jaar in Nederland blijft staan.

Daarnaast denk ik niet dat ze op Supremacy staan. Misschien Qlimax, Unlocked Indoor, Freaqshow of op kleinere festivals.
Vorige  1 ... 2312, 2313, 2314, 2315, 2316, 2317, 2318 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen