Hardtraxxer
91 posts member since 2014
last seen Apr 2023
Delt-A wrote:Vond dat inderdaad best irritant bij de Feestfabriek, dat je niet wist hoeveel er op stond vooral.

Ik snap niet waarom sommige mensen zo graag van contant geld en festival muntjes af zouden willen, muntjes zijn juist superhandig met om de beurt drinken halen. En met contant geld is het veel makkelijker om maten geld te geven voor hun verjaardag, om maar een voorbeeld te noemen. Waarom niet gewoon beide opties?
Ik heb bijna altijd contant bij me. Als ik alleen een pinpas mee heb, geef ik over het algemeen meer uit!

Dat is denk ik ook de reden dat ze daar van af willen!
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Gebruikersgemak is natuurlijk nooit de eerste prioriteit helaas...

Maar kan me wel voorstellen dat ze enorm geld besparen als ze nergens meer munt automaten+personeel neer hoeven zetten.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 11 days ago
TiMOTHYb wrote:Waarschijnlijk is dat net zo makkelijk als van de Vriendeloterij afkomen dus doet niemand het.
:lol:
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 17 days ago
Awethority wrote:
Magnetron wrote:Thera in de studio zit met Regain
Dat kan interessant worden :D . Een b2b setje van die twee zou me ook wel bekoren, alleen al om het 'losgaan-gehalte'.
Drive van Regain en iets van melodie van Thera. Kan idd leuk worden. :love:
En heerlijk hoe die twee losgaan, dus samen zal dat wel voor een leuk beeld zorgen haha
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Image
Wietse wrote:Bij hardstyle gaan mensen los, vooral tijdens de break, daar wordt naartoe geleefd. Bij techno is er niet echt een break, dat gaat gewoon de hele nacht.
Okeuh?
Hardtraxx Veteran
4915 posts member since 2015
Wait wut? Los tijdens de break? :lol:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Jezus :lol:
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Hebben jullie nooit mensen gezien die helemaal losgingen tijdens de break? Nee inderdaad dat klopt, ik ook niet.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Ik denk dat het verkeerd is geciteerd.. Kan niet anders
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
SAIN7 wrote:Hebben jullie nooit mensen gezien die helemaal losgingen tijdens de break? Nee inderdaad dat klopt, ik ook niet.
Alleen als er een camera in de buurt is. Ziet er altijd zo debiel uit.
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Raven wrote:
SAIN7 wrote:Hebben jullie nooit mensen gezien die helemaal losgingen tijdens de break? Nee inderdaad dat klopt, ik ook niet.
Alleen als er een camera in de buurt is. Ziet er altijd zo debiel uit.
Richt een camera op partypeople en ze gaan helemaal los.
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Qre8ive wrote:
Rickzel wrote:Gebruikersgemak is natuurlijk nooit de eerste prioriteit helaas...

Maar kan me wel voorstellen dat ze enorm geld besparen als ze nergens meer munt automaten+personeel neer hoeven zetten.
Muntjes zijn gewoon een makkelijk en fail-safe betaal middel waardoor ze aan de bar niet hoeven te wisselen (duurt langer) en niet met bergen echt geld achter een bar staan (en dus geld transport+beveiliging moet regelen). Nieuwe opties bestaan al wel (NFC chips in pinpassen/telefoons), maar zal nog wel lang duren voordat iedereen die mogelijkheid heeft en dus ook doorgevoerd kan worden op festivals e.d.
Dat zou wel echt baas zijn, NFC-betalen op een feest. Alleen moeilijk met de festivalgangers want inderdaad niet iedereen zal een NFC-chip hebben in zijn telefoon.
Muntjes is nu gewoon 'The way to go', makkelijk rekenen/betalen.
Hardtraxxer
162 posts member since 2012
last seen Aug 2018
SAIN7 wrote:
Qre8ive wrote:
Rickzel wrote:Gebruikersgemak is natuurlijk nooit de eerste prioriteit helaas...

Muntjes zijn gewoon een makkelijk en fail-safe betaal middel waardoor ze aan de bar niet hoeven te wisselen (duurt langer) en niet met bergen echt geld achter een bar staan (en dus geld transport+beveiliging moet regelen). Nieuwe opties bestaan al wel (NFC chips in pinpassen/telefoons), maar zal nog wel lang duren voordat iedereen die mogelijkheid heeft en dus ook doorgevoerd kan worden op festivals e.d.
Dat zou wel echt baas zijn, NFC-betalen op een feest. Alleen moeilijk met de festivalgangers want inderdaad niet iedereen zal een NFC-chip hebben in zijn telefoon.
Muntjes is nu gewoon 'The way to go', makkelijk rekenen/betalen.
Of zoals Tomorrowland dit jaar: betalen met je inkombandje
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Bij Sziget doen ze het al jaren met bandjes

Was er 3 jaar geleden en werkte perfect, klein detail: we waren met ze 2e dus drank halen is dan niet zo'n probleem, rondjes wel neem ik aan
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Meestal krijg je er ook een bonnetje bij waarop staat hoeveel er nog op staat.

Verder zullen ze wel moeten gaan innoveren om geld te besparen. Nu de gemeente/overheid steeds meer druk zet op gratis water op feesten ivm gezondheidsrisico's.
Dat gaat natuurlijk veel geld kosten voor die organisaties.
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Dit is voor de organisatie ook één grote test of het handig is ja of nee. Goed initiatief!
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
tjakevladze wrote:Dat gaat natuurlijk veel geld kosten voor die organisaties.
Ja, als ze de muntprijs omlaag gooien wil ik best 2/2.5 euro voor een cola of voor een mixdrankje 3/4 euro betalen.
Maar als dit 9 euro blijft voor mixdrank en 3/4 euro voor cola, blijf ik lekker water drinken en dan zo nu en dan een cola'tje. Mixdrank op een festival nooit geprobeerd, wil het geld er simpelweg niet voor uitgeven..
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Muntprijzen gaan never meer omlaag, je betaalt tegenwoordig in de kroeg al minstens 2,50 voor een biertje, de festival muntprijs zou echt wel (al dan niet) evenredig mee groeien en elke 0,05 cent per muntje extra vragen wat ze kunnen. Zou alleen maar meer worden ben ik bang.
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Wie weet als er een verplichting vanuit de overheid op gratis water komt, kan de muntprijs naar beneden om de 'concurrentie' met het water aan te gaan.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
online now
2 euro bij ons :cool: Maar inderdaad het gaat niet omlaag, maar de grootste reden dat het omhoog is gegaan is gewoon door inflatie, 7 jaar geleden betaalde je ook al €2,50 voor een festivalmuntje, dat moet ooit een keer omhoog. Gemiddeld verdienen mensen nu ook meer geld, dus klinkt het vooral alsof het meer is, in werkelijkheid valt het wel mee.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hoho 'gemiddeld verdienen mensen meer'. En betalen 'ze' ook meer belasting enz enz
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
online now
Ja volgens mij is een biertje in verhouding nog even duur hoor, weet niet hoe het met de koopkracht zit en heb ook geen zin om het uit te zoeken.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Ja, 50-plussers op A State Of Trance, maar die waren ook niet echt meer toerekeningsvatbaar te noemen :P
E
Hardtraxxer
306 posts member since 2014
last seen Jan 2022
View on YouTube
Zeg nooit nooit ;)
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Heb je ooit wel eens mensen los zien gaan op techno?