Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2309, 2310, 2311, 2312, 2313, 2314, 2315 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Vond dat inderdaad best irritant bij de Feestfabriek, dat je niet wist hoeveel er op stond vooral.

Ik snap niet waarom sommige mensen zo graag van contant geld en festival muntjes af zouden willen, muntjes zijn juist superhandig met om de beurt drinken halen. En met contant geld is het veel makkelijker om maten geld te geven voor hun verjaardag, om maar een voorbeeld te noemen. Waarom niet gewoon beide opties?


Ik heb bijna altijd contant bij me. Als ik alleen een pinpas mee heb, geef ik over het algemeen meer uit!

Dat is denk ik ook de reden dat ze daar van af willen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebruikersgemak is natuurlijk nooit de eerste prioriteit helaas...

Maar kan me wel voorstellen dat ze enorm geld besparen als ze nergens meer munt automaten+personeel neer hoeven zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waarschijnlijk is dat net zo makkelijk als van de Vriendeloterij afkomen dus doet niemand het.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Magnetron schreef:
Thera in de studio zit met Regain


Dat kan interessant worden :D . Een b2b setje van die twee zou me ook wel bekoren, alleen al om het 'losgaan-gehalte'.


Drive van Regain en iets van melodie van Thera. Kan idd leuk worden. :love:
En heerlijk hoe die twee losgaan, dus samen zal dat wel voor een leuk beeld zorgen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Wietse schreef:
Bij hardstyle gaan mensen los, vooral tijdens de break, daar wordt naartoe geleefd. Bij techno is er niet echt een break, dat gaat gewoon de hele nacht.


Okeuh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wait wut? Los tijdens de break? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hebben jullie nooit mensen gezien die helemaal losgingen tijdens de break? Nee inderdaad dat klopt, ik ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 13:07 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk dat het verkeerd is geciteerd.. Kan niet anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Hebben jullie nooit mensen gezien die helemaal losgingen tijdens de break? Nee inderdaad dat klopt, ik ook niet.

Alleen als er een camera in de buurt is. Ziet er altijd zo debiel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
SAIN7 schreef:
Hebben jullie nooit mensen gezien die helemaal losgingen tijdens de break? Nee inderdaad dat klopt, ik ook niet.

Alleen als er een camera in de buurt is. Ziet er altijd zo debiel uit.


Richt een camera op partypeople en ze gaan helemaal los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Rickzel schreef:
Gebruikersgemak is natuurlijk nooit de eerste prioriteit helaas...

Maar kan me wel voorstellen dat ze enorm geld besparen als ze nergens meer munt automaten+personeel neer hoeven zetten.


Muntjes zijn gewoon een makkelijk en fail-safe betaal middel waardoor ze aan de bar niet hoeven te wisselen (duurt langer) en niet met bergen echt geld achter een bar staan (en dus geld transport+beveiliging moet regelen). Nieuwe opties bestaan al wel (NFC chips in pinpassen/telefoons), maar zal nog wel lang duren voordat iedereen die mogelijkheid heeft en dus ook doorgevoerd kan worden op festivals e.d.


Dat zou wel echt baas zijn, NFC-betalen op een feest. Alleen moeilijk met de festivalgangers want inderdaad niet iedereen zal een NFC-chip hebben in zijn telefoon.
Muntjes is nu gewoon 'The way to go', makkelijk rekenen/betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Qre8ive schreef:
Rickzel schreef:
Gebruikersgemak is natuurlijk nooit de eerste prioriteit helaas...

Maar kan me wel voorstellen dat ze enorm geld besparen als ze nergens meer munt automaten+personeel neer hoeven zetten.


Muntjes zijn gewoon een makkelijk en fail-safe betaal middel waardoor ze aan de bar niet hoeven te wisselen (duurt langer) en niet met bergen echt geld achter een bar staan (en dus geld transport+beveiliging moet regelen). Nieuwe opties bestaan al wel (NFC chips in pinpassen/telefoons), maar zal nog wel lang duren voordat iedereen die mogelijkheid heeft en dus ook doorgevoerd kan worden op festivals e.d.


Dat zou wel echt baas zijn, NFC-betalen op een feest. Alleen moeilijk met de festivalgangers want inderdaad niet iedereen zal een NFC-chip hebben in zijn telefoon.
Muntjes is nu gewoon 'The way to go', makkelijk rekenen/betalen.


Of zoals Tomorrowland dit jaar: betalen met je inkombandje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Bij Sziget doen ze het al jaren met bandjes

Was er 3 jaar geleden en werkte perfect, klein detail: we waren met ze 2e dus drank halen is dan niet zo'n probleem, rondjes wel neem ik aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meestal krijg je er ook een bonnetje bij waarop staat hoeveel er nog op staat.

Verder zullen ze wel moeten gaan innoveren om geld te besparen. Nu de gemeente/overheid steeds meer druk zet op gratis water op feesten ivm gezondheidsrisico's.
Dat gaat natuurlijk veel geld kosten voor die organisaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 15:48 
 
Hardtraxxer

Dit is voor de organisatie ook één grote test of het handig is ja of nee. Goed initiatief!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Dat gaat natuurlijk veel geld kosten voor die organisaties.


Ja, als ze de muntprijs omlaag gooien wil ik best 2/2.5 euro voor een cola of voor een mixdrankje 3/4 euro betalen.
Maar als dit 9 euro blijft voor mixdrank en 3/4 euro voor cola, blijf ik lekker water drinken en dan zo nu en dan een cola'tje. Mixdrank op een festival nooit geprobeerd, wil het geld er simpelweg niet voor uitgeven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muntprijzen gaan never meer omlaag, je betaalt tegenwoordig in de kroeg al minstens 2,50 voor een biertje, de festival muntprijs zou echt wel (al dan niet) evenredig mee groeien en elke 0,05 cent per muntje extra vragen wat ze kunnen. Zou alleen maar meer worden ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie weet als er een verplichting vanuit de overheid op gratis water komt, kan de muntprijs naar beneden om de 'concurrentie' met het water aan te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 euro bij ons :cool: Maar inderdaad het gaat niet omlaag, maar de grootste reden dat het omhoog is gegaan is gewoon door inflatie, 7 jaar geleden betaalde je ook al €2,50 voor een festivalmuntje, dat moet ooit een keer omhoog. Gemiddeld verdienen mensen nu ook meer geld, dus klinkt het vooral alsof het meer is, in werkelijkheid valt het wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 16:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoho 'gemiddeld verdienen mensen meer'. En betalen 'ze' ook meer belasting enz enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja volgens mij is een biertje in verhouding nog even duur hoor, weet niet hoe het met de koopkracht zit en heb ook geen zin om het uit te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 21:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Hebben jullie nooit mensen gezien die helemaal losgingen tijdens de break? Nee inderdaad dat klopt, ik ook niet.

Ja, 50-plussers op A State Of Trance, maar die waren ook niet echt meer toerekeningsvatbaar te noemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 23:21 
 
Hardtraxxer

SAIN7 schreef:
Hebben jullie nooit mensen gezien die helemaal losgingen tijdens de break? Nee inderdaad dat klopt, ik ook niet.


Zeg nooit nooit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Heb je ooit wel eens mensen los zien gaan op techno?
Vorige  1 ... 2309, 2310, 2311, 2312, 2313, 2314, 2315 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen