Hij laat er echt niks over los, beetje jammer. 
Zou nog een paar weken moeten duren, dat zei hij dan weer wel.
J oey wrote:Hij laat er echt niks over los, beetje jammer.
ik denk persoonlijk dat het een live act wordtJ oey wrote:Hij laat er echt niks over los, beetje jammer.
https://live.beatport.com/b2s/6b627Hard Driver live in de Beatport studio
Om je extra warm te maken voor dit extra ticket sale moment, hebben wij Hard Driver uitgenodigd in onze studio. Hij zal van 19.00 uur tot 20.00 uur een performance weggeven en de dikste beats laten horen. Check deze website om de liveset van Hard Driver te volgen.
New Blademasterz press pic ... only gonna play one more time as Blademasterz at Decibel Outdoor this year ...
Vind ik maar jammer/dom. Zon hele "comeback" maken en dan maar 1x optreden. Maargoed moet hij natuurlijk lekker zelf weten, hoop wel dat ie dan een shitload aan blademasterz tracks maakt en (free)released.wootum wrote:Brennan HeartNew Blademasterz press pic ... only gonna play one more time as Blademasterz at Decibel Outdoor this year ...
Je zegt het zelf al, maar zo bedoelt ie het denk ik niet nee. Meer van 'enige keer, tijdens decibel 2015'Casey wrote:Hij zegt ook 'this year' misschien volgend jaar wel? ;-)
EDIT: Als je de zin heel scheel leest
Lijkt me sterk om daarmee door te gaan als producers als je van plan bent nooit meer op te treden als BlademasterzQre8ive wrote:Het lijkt mij dat er puur het DJ aspect van Blademasterz bedoeld word, waar overigens nooit echt veel mee gedaan is volgens mij. Lijkt mij dat hij dan nog gewoon blijft produceren als BlademasterzM Unic wrote:We moeten inderdaad maar eens zien wat er met het Blademasterz project gaat gebeuren.
Zoals Tim al zegt: Als het een succes wordt (en die kans wordt groot lijkt me. Zeker met kreten als 'last time') gaan we die zeker nog wel vaker zien. (Hoop ik!)
Is sowieso iets wat ik me laatst af zat te vragen. Niet over Blademasterz specifiek, maar zijn nieuwe tracks in oude stijl gepast op zo'n stage? Ik zou het in enige mate (laten we zeggen max. 1-2 nieuwere tracks per set) wel leuk vinden, als ze echt in die stijl zijn (Ecstatic - Hero bijv.). Houdt de frisheid er een beetje in, zonder dat het echt ten koste gaat van nostalgie.ThaBomba. wrote:Hij kan dan als Blademasterz wel een shitload aan nieuwe tracks maken.. maar die kan hij toch niet draaien op Decibel? Als BH op de main wel. Maar als Blademasterz staat hij op de remember stage. Of tellen 2015 tracks in een 2009 jasje ook opeens dan
Listen to #b2sradio tonight at 8 PM (CEST) for the #Remember at #DB14 live sets from DJ Luna & DJ Pila, Josh & Wesz and Scope DJ!
The 7th Sign, Stronger Together, DwarfThe Skribbler wrote:Grandmaster Q -