Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2298, 2299, 2300, 2301, 2302, 2303, 2304 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij laat er echt niks over los, beetje jammer. :P
Zou nog een paar weken moeten duren, dat zei hij dan weer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Hij laat er echt niks over los, beetje jammer. :P
Zou nog een paar weken moeten duren, dat zei hij dan weer wel.



Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar hij houdt zn lippen goed op elkaar idd, helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bass Modulators - On the Road

https://www.youtube.com/edit?video_id=qK64xWNd_Aw&video_referrer=watch
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2015 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Hij laat er echt niks over los, beetje jammer. :P
Zou nog een paar weken moeten duren, dat zei hij dan weer wel.


ik denk persoonlijk dat het een live act wordt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de mail van B2S voor Decibel stond dit:

Citaat:
Hard Driver live in de Beatport studio

Om je extra warm te maken voor dit extra ticket sale moment, hebben wij Hard Driver uitgenodigd in onze studio. Hij zal van 19.00 uur tot 20.00 uur een performance weggeven en de dikste beats laten horen. Check deze website om de liveset van Hard Driver te volgen.


https://live.beatport.com/b2s/6b627
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 14:38 
 
Hardtraxx Crew

Staat ook op Twitter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 15:49 
 

Zal het anthem wel niet inzitten wat het voor mij al niet interessant maakt! Sets van HD doen me echt niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Voor de thuisblijvers (om wat voor reden dan ook): DQ wordt live met beeld uitgezonden dit jaar via Beatport!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 18:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Brennan Heart
Citaat:
New Blademasterz press pic ... only gonna play one more time as Blademasterz at Decibel Outdoor this year ...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Brennan Heart
Citaat:
New Blademasterz press pic ... only gonna play one more time as Blademasterz at Decibel Outdoor this year ...
Afbeelding


Vind ik maar jammer/dom. Zon hele "comeback" maken en dan maar 1x optreden. Maargoed moet hij natuurlijk lekker zelf weten, hoop wel dat ie dan een shitload aan blademasterz tracks maakt en (free)released.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 19:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet te hard van stapel lopen, niets zo veranderlijk als DJ's. Als het een daverend succes is staat ie er met Q-Base weer for the last time. B-Frontliner etc etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel jammer, kan er niet bij zijn en wil dit toch wel graag eens zien.

Op de Facebook van Geck-o kun je aangeven welke track hij gratis weg moet geven. Hij geeft over 2 dagen (zijn verjaardag) een track weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 21:15 
 
Hardtraxx Addict

We moeten inderdaad maar eens zien wat er met het Blademasterz project gaat gebeuren :).

Zoals Tim al zegt: Als het een succes wordt (en die kans wordt groot lijkt me. Zeker met kreten als 'last time') gaan we die zeker nog wel vaker zien. (Hoop ik!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 22:40 
 
Hardtraxxer

Hij zegt ook 'this year' misschien volgend jaar wel? ;-)

EDIT: Als je de zin heel scheel leest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2015 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Hij zegt ook 'this year' misschien volgend jaar wel? ;-)

EDIT: Als je de zin heel scheel leest ^^


Je zegt het zelf al, maar zo bedoelt ie het denk ik niet nee. Meer van 'enige keer, tijdens decibel 2015'
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 07:59 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk interview met Wildstylez:
http://alive-at-night.com/i-want-to-bri ... g-talents/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 09:40 
 
Hardtraxxer

Artifact en Solutio bezig met een collab zijn?

Bron: FB Artifact

https://www.facebook.com/ArtifactNL/pho ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 11:09 
 
Hardtraxx Elite

Qre8ive schreef:
M Unic schreef:
We moeten inderdaad maar eens zien wat er met het Blademasterz project gaat gebeuren :).

Zoals Tim al zegt: Als het een succes wordt (en die kans wordt groot lijkt me. Zeker met kreten als 'last time') gaan we die zeker nog wel vaker zien. (Hoop ik!)


Het lijkt mij dat er puur het DJ aspect van Blademasterz bedoeld word, waar overigens nooit echt veel mee gedaan is volgens mij. Lijkt mij dat hij dan nog gewoon blijft produceren als Blademasterz :P

Lijkt me sterk om daarmee door te gaan als producers als je van plan bent nooit meer op te treden als Blademasterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 11:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog een reden om naar Blademasterz te gaan. Gaat gezellig worden daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij kan dan als Blademasterz wel een shitload aan nieuwe tracks maken.. maar die kan hij toch niet draaien op Decibel? Als BH op de main wel. Maar als Blademasterz staat hij op de remember stage. Of tellen 2015 tracks in een 2009 jasje ook opeens dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Hij kan dan als Blademasterz wel een shitload aan nieuwe tracks maken.. maar die kan hij toch niet draaien op Decibel? Als BH op de main wel. Maar als Blademasterz staat hij op de remember stage. Of tellen 2015 tracks in een 2009 jasje ook opeens dan :P


Is sowieso iets wat ik me laatst af zat te vragen. Niet over Blademasterz specifiek, maar zijn nieuwe tracks in oude stijl gepast op zo'n stage? Ik zou het in enige mate (laten we zeggen max. 1-2 nieuwere tracks per set) wel leuk vinden, als ze echt in die stijl zijn (Ecstatic - Hero bijv.). Houdt de frisheid er een beetje in, zonder dat het echt ten koste gaat van nostalgie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers had zo op de afgelopen Tijdmachine allemaal edits gedraaid van oudere tracks. Viel niet erg goed in de smaak volgens mij..
Ikzelf vind het ook niet echt gepast, ik wil die platen van vroeger juist horen daar omdat die nostalgische gevoelens opwekken. Hoewel die nieuwe 2009-stijl tracks vergelijkbare sounds hebben, ontbreekt dat gevoel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich ben ik het met je eens, James, maar ik ben bang dat er (te) veel artiesten dan nieuwe tracks gaan draaien die niet goed in het concept passen. Kijk bijvoorbeeld wat er gebeurt op Hardclassics soms, dat er een wat nieuwere track met een stevige reverse bass wordt gedraaid. Op zich prima, waar alleen een gevaar in schuilt is dat als die track niet aanslaat, het publiek kan roepen "Ja maar hij hield zich ook helemaal niet aan het concept!" terwijl als er een track uit 2005 wordt gedraaid die niet aanslaat, tja, wat kun je dan zeggen...

Het is misschien een beetje overdreven, maar dat zijn denk ik wel twee risico's.

EDIT: Ben het dus ook niet helemaal met Pecola eens, ik vind het niet erg om op zo'n podium tracks te horen die ik niet ken. Als er alleen maar platen gedraaid gaan worden die iedereen kent, is het Tijdmachineconcept over een jaar of twee wel uitgemolken. Terwijl je bijvoorbeeld best een Robin Clark - Wiseman of Grandmaster Q - Pleasuredome kan gaan draaien, om op die manier verrassend te blijven :) (Sowieso twee gouden platen als je het mij vraagt :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Listen to ‪#‎b2sradio‬ tonight at 8 PM (CEST) for the ‪#‎Remember‬ at ‪#‎DB14‬ live sets from DJ Luna & DJ Pila, Josh & Wesz and Scope DJ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 16:07 
 

The Skribbler schreef:
Grandmaster Q -


The 7th Sign, Stronger Together, Dwarf :love:

Vette tracks destijds en kan er nog steeds van genieten :cool:
Vorige  1 ... 2298, 2299, 2300, 2301, 2302, 2303, 2304 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen