Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2291, 2292, 2293, 2294, 2295, 2296, 2297 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 16:40 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ondernemingsklimaat

Cyprus biedt vele voordelen wanneer het gaat om international zakendoen. Vanwege het lage belastingtarief van 10%, het ontbreken van bronheffingen op dividenden, en het extensieve netwerk van belastingverdragen, kan de Cypriotische rechtspersoon worden gebruikt als holdingmaatschappij, royalty onderneming, financieringsmaatschappij, investeringsmaatschappij, handelsonderneming, en vele andere soorten ondernemingen.
http://www.belastingstructuur.nl/jurisdicties/cyprus/

Scheelt een hoop, ik snap 'm wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2015 21:58 

Hardtraxx Addict

Frontliner weer een livestream had?
Heb hem net gemist. :(

Bezemsteel schreef:
Wist je dat hard with style BV een moedermaatschappij op cyprus heeft :P

http://drimble.nl/bedrijf/haarlem/30033 ... le-bv.html

Wel leuk om te zien dat HHZ een beetje schuift met de belastingen.

Wist je dat... er genoeg andere grote bedrijven ook in Nederland gevestigd zit voor belastingontduiking?
Hun maken dan een afspraak met Nederland dat ze bv. in een jaar 100 miljoen overmaken aan belasting, terwijl het anders 350 miljoen zou zijn. Hun levert het direct een 250 miljoen op, en Nederland krijgt direct 100 miljoen op hun bankrekening toegeschreven. Meer hiervoor naar RamBam, zo'n programma van de NPO waar ook weer genoeg belastingcentjes naartoe gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 11:02 

Hardtraxx Veteran

Hun :huh: ? Really...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 13:31 

Hardtraxxer

SAIN7 schreef:
Frontliner weer een livestream had?
Heb hem net gemist. :(

Bezemsteel schreef:
Wist je dat hard with style BV een moedermaatschappij op cyprus heeft :P

http://drimble.nl/bedrijf/haarlem/30033 ... le-bv.html

Wel leuk om te zien dat HHZ een beetje schuift met de belastingen.

Wist je dat... er genoeg andere grote bedrijven ook in Nederland gevestigd zit voor belastingontduiking?
Hun maken dan een afspraak met Nederland dat ze bv. in een jaar 100 miljoen overmaken aan belasting, terwijl het anders 350 miljoen zou zijn. Hun levert het direct een 250 miljoen op, en Nederland krijgt direct 100 miljoen op hun bankrekening toegeschreven. Meer hiervoor naar RamBam, zo'n programma van de NPO waar ook weer genoeg belastingcentjes naartoe gaan.

Ja dat weet ik, maar er is wel een groot verschil, belastingontduiking is illegaal, maar wat HHZ en 99% van alle buitenlandse bedrijven doet, heet belastingontwijking. Dat is volkomen legaal.

Laten we maar OT blijven, voordat het fiscaaltraxx gaat worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 14:53 

The Prophet weer is begonnen in de Q&A :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 16:29 

Hardtraxxer

A2 allstars op defQon draait volgens eforce zijn facebook.
https://www.facebook.com/eforcenl/photo ... 22/?type=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 16:34 

Hardtraxxer

Gigg schreef:
A2 allstars op defQon draait volgens eforce zijn facebook.
https://www.facebook.com/eforcenl/photo ... 22/?type=1

Zal die vast die Unstoppable act mee bedoelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 20:56 

Hardtraxxer

Jaa inderdaad. in ieder geval E-force zit erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 21:26 

Hardtraxx Veteran

Gigg schreef:
Jaa inderdaad. in ieder geval E-force zit erbij.

Volgens mij was er al algemeen bekend dat Alpha2, E-Force, Digital Punk & X-Pander in dat team zitten, maar bedankt voor de herinnering :P

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=560472B5
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 22:02 

Hardtraxxer

Ooh haha goedemorgen zeg. Dat is me geheel ontgaan, vrij nutteloos wist je datje dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 23:27 

Hardtraxx Veteran

... Radical en Outbreak samen een track gemaakt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 01:06 

Hardtraxxer

_theon_ schreef:
... Radical en Outbreak samen een track gemaakt hebben.

Vind het toch jammer dat hij dan met Outbreak een collab doet. Wellicht wordt het een dikke track, maar ik zie hem zo graag eens een collab doen met Adaro, Ran-D en/of B-Front. Ik blijf hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 11:56 

Hardtraxx Elite

Interview met Coone:
http://www.djmag.nl/features/05282015-2 ... -met-coone
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 12:01 

Donateur

Citaat:
In zijn podcast kwam onder andere het onderwerp ‘Raw vs Euphoric’ voorbij. De Raw tracks die soms bijna harder zijn dan hardcore en het euforische geluid wat zeldzaam is in deze tijd. Koen moet toegeven dat hij de euforische, 2011 sound wel mist. “Die tijd van de Josh & Wesz-geluiden was geweldig! Daarnaast denk ik wel dat het Raw geluid na de zomer sterk zal afnemen hoor.”

Jammer dat ze niet even doorvragen. Waarom dan Koen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 12:47 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
In zijn podcast kwam onder andere het onderwerp ‘Raw vs Euphoric’ voorbij. De Raw tracks die soms bijna harder zijn dan hardcore en het euforische geluid wat zeldzaam is in deze tijd. Koen moet toegeven dat hij de euforische, 2011 sound wel mist. “Die tijd van de Josh & Wesz-geluiden was geweldig! Daarnaast denk ik wel dat het Raw geluid na de zomer sterk zal afnemen hoor.”

Omdat DirtyWorkz dan alle raw artiesten van hun label trapt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 13:10 

Hardtraxxer

Citaat:
“Ik kwam Mandy tegen op een festival en merkte meteen dat zij enorm veel verstand had van de hardstyle muziek. Misschien wel meer dan dat ik dat heb, lol. "

Vindt dit ook wel een vaag statement van iemand die al zolang in de scene zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 14:16 

Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
Hard Invasion schreef:
Citaat:
“Ik kwam Mandy tegen op een festival en merkte meteen dat zij enorm veel verstand had van de hardstyle muziek. Misschien wel meer dan dat ik dat heb, lol. "

Vindt dit ook wel een vaag statement van iemand die al zolang in de scene zit.

Hoezo is dat vaag? Ik denk dat ik, en vele anderen hier, ook wel meer verstand van hardstyle heb dan Coone & Mandy. En dan bedoel ik niet produceer technisch, maar gewoon kennis over het genre. Mandy was dan ook pas 4-5 jaar toen ik begon met Hardstyle (word oud... :P )

Ik denk dat het ook niet produceer technisch bedoeld is, dus ik vind het toch vaag dat iemand die al zolang in de scene meedraait (en dus elke week draait, jaar na jaar op de grootste events) zegt dat hij minder van hardstyle zou kennen. Je zou toch wel verwachten dat hij een hele grote kennis heeft opgebouwd tijdens de jaren in de scene die hij zelf (voor een deel) heeft mee opgebouwd.

Het kan natuurlijk zijn dat Mandy er meer van kent,geen haat naar haar ofzo, er zullen er vele zo zijn die "meer" van hardstyle kennen. :D
Ik vond wel alleen een opvallende uitspraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 14:32 

Hardtraxx Veteran

Klinkt gewoon als een oppeppertje voor Mandy.
Dat mensen denken 'Oh, Coone zegt dat die nieuwe Mandy meer van HS weet dan hem. Dan moeten we haar maar een kans geven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 13:54 

Hardtraxx Addict

Waarom zou je zoiets zoeken achter zo'n opmerking? Precies zoals Qre8ive zegt. En als je aan het producen bent kan ik me voorstellen dat er nogal wat langs je heen gaat, ook al krijg je her en der tracks naar je toegestuurd door collega's. Alleen maar omdat wij haar niet kennen kan zij niet meer verstand hebben van de muziek? Dan zou Coone hetzelfde kunnen zeggen over bijv. Lyst omdat hij hem niet kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 15:18 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Citaat:

Ik vind het allemaal vrij overdreven. Is het echt zo zeldzaam dat euforische geluid? Wildstylez binnenkort weer, Noisecontrollers vandaag de dag, de talenten Cyber en Sylence, Rebourne, Wasted Penguinz, noem maar op....Komt genoeg diversiteit uit de scene rollen en ik moet zeggen dat ik dit jaar, na matige jaren, weer kan zeggen dat ik weer geniet van de muziek.

Dat het RAW geluid af zal nemen na de zomer is een bijzondere uitspraak. Al snap ik deels zijn gedachtegang wel. Naar mijn mening heeft RAW minder uitwegen dan de euforische tak. Met uitwegen doel ik op diversiteit binnen het subgenre. Als we als norm voor het genre Hardstyle even Noisecontrollers pakken, kan hij alle kanten op, wat die ook doet; van euforisch, out-of-the-box tot raw, alles pakt die mee. Natuurlijk zijn er niet veel die dat kunnen, maar hoe meer je jezelf aanpast aan 1 van die subgenres hoe lastiger het is divers te blijven.

Natuurlijk kan de RAW mij nog verrassen door zich goed door te ontwikkelen, maar ik acht een aantal grote populaire RAW artiesten van nu niet in staat zo divers te blijven dat het aantrekkelijk blijft voor het grote publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 15:22 

Hardtraxx Veteran

E-Force schreef:
Hi everyone,
Due to sickness, I unfortunately have to cancel my three bookings today at Bassrulers, Megabase Outdoor and Last World Festival. I am very sorry but I am really not able to perform today. Endymion will replace me at Bassrulers, Jack Of Sound at Megabase and at Last World there will be a Theracords Special in my place.
Edward

en

Citaat:
Due to personal circumstances, Wasted Mind unfortunately won’t be able to perform at ‪#‎Defqon1‬ Weekend Festival. Bodyshock will take his place!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 21:39 

Kraak... Piep...

Butje, had Meagashira gehoopt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 00:14 

Aan het typen...

Kwisniks schreef:
Waarom zou je zoiets zoeken achter zo'n opmerking? Precies zoals Qre8ive zegt. En als je aan het producen bent kan ik me voorstellen dat er nogal wat langs je heen gaat, ook al krijg je her en der tracks naar je toegestuurd door collega's. Alleen maar omdat wij haar niet kennen kan zij niet meer verstand hebben van de muziek? Dan zou Coone hetzelfde kunnen zeggen over bijv. Lyst omdat hij hem niet kent.

Vraag me wel eens af hoeveel mensen mij kennen van hier. :P En ik ken denk ik wel meer hardstyle tracks dan Coone, dus zo gek is dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 09:10 

Hardtraxx Elite

De reden dat outbreak laatste tijd wat meer collabs heeft, is omdat hij bezig is met album.

(Te lam om te kijken of het al gepost is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 09:38 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
De reden dat outbreak laatste tijd wat meer collabs heeft, is omdat hij bezig is met album.

Hij heeft me met nog geen enkel nummer weten te overtuigen, dus ik vrees het ergste. Hopen op een paar dikke collabs dan.
Vorige  1 ... 2291, 2292, 2293, 2294, 2295, 2296, 2297 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen