Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2289, 2290, 2291, 2292, 2293, 2294, 2295 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 17:38 

juist
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 17:40 

Hardtraxx Veteran

De Dominator line-up is er incluis de raw hardstyle stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 17:50 

Donateur

Dus DWX heeft haar gekozen vanwege haar draaikunsten. Begrijpelijk. Die zijn inderdaad buitenaards.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 17:55 

Hardtraxx Addict

Wat Timothy zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 18:06 

Hardtraxx Veteran

Ze is gekozen voor het totaalpakket.
Daarnaast is ze nog maar 17, van zo iemand kun je ook niet verwachten dat ze al op het niveau zit van de gemiddelde doorgebroken artiest. Zoals ik al eerder heb gezegd, wie weet waar ze over 5 jaar staat als ze een flink aantal boekingen heeft gehad en een tijdje meedraait.

Lijkt me puur een investering in de toekomst dus, niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 18:22 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Dus DWX heeft haar gekozen vanwege haar draaikunsten. Begrijpelijk. Die zijn inderdaad buitenaards.

Buiten dat je gelijk hebt, vind ik het in ieder geval prijzenswaardig dat ze er open over zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 18:40 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Daarnaast is ze nog maar 17, van zo iemand kun je ook niet verwachten dat ze al op het niveau zit van de gemiddelde doorgebroken artiest. Zoals ik al eerder heb gezegd, wie weet waar ze over 5 jaar staat als ze een flink aantal boekingen heeft gehad en een tijdje meedraait.

Het "Chelsea-systeem" dus. Als voetballers beoordeeld werden op het uiterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 18:57 

Hardtraxx Veteran

Nog maar 17 is geen excuus, vooral niet als ze aangeeft dat ze al vanaf haar 12e bezig is met draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 18:59 

iets met geld enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 19:10 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
iets met geld enzo

Iets met aannames enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 19:11 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 19:37 

Hardtraxxer

Ik hoor wel vaker artiesten zeggen: 'als mensen maar plezier hebben, dan ben ik tevreden'. Persoonlijk vind ik dat te simpel. Je bent een artiest dan moet je iets toevoegen aan een scene. Voor plezier kan ik ook naar de plaatselijke kroeg op feesten verwacht ik wel iets meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 20:28 

Basshunterzz schreef:
jeffrey2107 schreef:
iets met geld enzo

Iets met aannames enzo

zoiets ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 21:56 

Hardtraxx Elite

J oey schreef:
bloemkool schreef:
Hardstyle Mafia en Main Concern een track aan het maken zijn?

Hardstyle Mafia schreef:
Time to reveal some info about one of the upcoming tracks we have been working on.

It’s a collab with these 2 crazy Swedish guys, our good friends and fellow Spoontechnicians, none other than Main Concern!

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Dit is wel een interessante combo. Hebben toch 2 totaal verschillende stijlen. Ben erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 22:19 

Code White schreef:
TiMOTHYb schreef:

Buiten dat je gelijk hebt, vind ik het in ieder geval prijzenswaardig dat ze er open over zijn.

Ze hadden nu ook niet echt een andere keus hé xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 03:03 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
http://alive-at-night.com/tackling-online-hate-like-a-boss-catching-up-with-mandy-2/
Interview met MANDY

Jonge jonge, staan hier toch een partij ergerlijke dingen in zeg, teveel om aan te halen. Ben nog op 3/4 gekomen van het artikel maar toen toch echt afgehaakt. Ik erger me denk ik overigens nog meer aan degenen die Mandy zo ontzettend graag willen verdedigen dan de daadwerkelijke signing van haar bij DWX. Het is inderdaad niet zo alsof een dergelijke signing zich nog nooit voor heeft gedaan in het verleden, maar je kan toch wel verwachten dat dit op zijn minst bij een gedeelte van het publiek in het verkeerde keelgat schiet. Maarja, we moeten het allemaal maar slikken, anders zijn we haters. Echt fijn dat er weer een artiest bijkomt met zo'n mindset, kan er geen genoeg van krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 08:01 

Donateur

pim0412 schreef:
Maarja, we moeten het allemaal maar slikken, anders zijn we haters. Echt fijn dat er weer een artiest bijkomt met zo'n mindset, kan er geen genoeg van krijgen.

Exact dit. Als je ergens (gefundeerde) kritiek op hebt ben je direct een hater zonder dat iemand de moeite neemt inhoudelijk te weerleggen. Maar goed, trek jij je daar iets van aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 08:46 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
pecola-tje schreef:

Ah, vandaar dat ze Diego Costa gehaald hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 08:47 

pim0412 schreef:
Ik erger me denk ik overigens nog meer aan degenen die Mandy zo ontzettend graag willen verdedigen dan de daadwerkelijke signing van haar bij DWX

Dit dus! Maar goed dat is ook weer de scene..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 09:31 

Hardtraxx Veteran

Om de discussie maar af te sluiten een wist je dat:

Sound Rush geeft aan op Facebook dat binnenkort If It's Silent, Adventure (with Arkaine) en ID2 gaan komen als release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 10:24 

Hardtraxx Veteran

Repulze schreef:
Steffnov schreef:
pecola-tje schreef:

Ah, vandaar dat ze Diego Costa gehaald hebben.

Nee, alles kopen wat los en vast zit. Aan de ene kant alles wat net een beetje presteert (Diego Costa, Felipe Luis, Cuadrado vs Audiofreq, Wasted Penguinz) en aan de andere kant talloze jongelingen waarvan er misschien 1 doorbreekt en vooral andere waarde herbergen (Cyber, Sylence, Mandy etc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 13:40 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Nee, alles kopen wat los en vast zit. Aan de ene kant alles wat net een beetje presteert (Diego Costa, Felipe Luis, Cuadrado vs Audiofreq, Wasted Penguinz) en aan de andere kant talloze jongelingen waarvan er misschien 1 doorbreekt en vooral andere waarde herbergen (Cyber, Sylence, Mandy etc).

Echt waar? In het WJD topic op hardtraxx een discussie over voetbal? Ga alsjeblieft weg zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 13:43 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Steffnov schreef:

Echt waar? In het WJD topic op hardtraxx een discussie over voetbal? Ga alsjeblieft weg zeg :P

Lekker dippeng :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 14:03 

Hardtraxx Veteran

We gaan alweer een bijna pagina verzanden in niets, geprobeerd met een wistjedat tussendoor, nu nog maar eens: graag bij de weetjes houden. Dankjewel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 16:06 

Hardtraxx Addict

Zatox FB schreef:
Yo! I'll release some free tracks asap ….
This will be one of them Zatox vs Mauro Picotto - Komodo 2015 ( hardstyle bootleg )…
Vorige  1 ... 2289, 2290, 2291, 2292, 2293, 2294, 2295 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen