Waar je je druk om kan maken zeg damn 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
K
Ik zeg niet dat ze niet serieus zijn, maar soms kun je niet een uitgebreid zinnige reactie verwachten. Facebook leent zich prima voor one-liners en iedereen aast op duimpjes. Dan krijg je dat. Ik zou zeggen hanteer dezelfde strategie als je met setjes van DJ's doet. 
Atmozfears x X-Pander
It happened and you will hear it soon.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
// op t zelfde moment gepost. 
Niks mis met een gratis stuk vlees voor op de barbecue.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Maken we ons nou druk omdat Radical Redemption dit doet
Of omdat het dier dit overkomt.
Beide hoeven niet. zwaar overtrokken reacties hier.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Om hoe radical het op facebook zet.RTM93 wrote:Maken we ons nou druk omdat Radical Redemption dit doet
Ik vind het een rare post. Vind het niet netjes en al helemaal niet grappig dus ik ben het wel met OutsideSpacer eens.
jezus christus waar mensen al niet wakker van kunnen liggen, ik kan er opzich de 'humor' wel van inzien.
Dan heb je dit zeker ook gelezen? ''Rest in peace you sweet little deer! Next time, don't go for a walk on the highway!''DJ_Tim wrote: Om hoe radical het op facebook zet.
Tja ikzelf zit er ook niet zo mee maar je weet dat er mensen zijn die hier anders over denken en die je met zo'n post tegen het zere been schoptFrenchkicks wrote:jezus christus waar mensen al niet wakker van kunnen liggen, ik kan er opzich de 'humor' wel van inzien.
Dan heb je dit zeker ook gelezen? ''Rest in peace you sweet little deer! Next time, don't go for a walk on the highway!''DJ_Tim wrote: Om hoe radical het op facebook zet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
Iemand nog geneukt vandaag?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Radical niet zo te lezen.Firetrap wrote:Iemand nog geneukt vandaag?
NEUK NIET MET DE RADICAL!Lenny wrote:Radical niet zo te lezen.Firetrap wrote:Iemand nog geneukt vandaag?
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Ik heb het wel gelezen, ik vind het ook netjes dat hij dat erbij zet maar ik vind het plaatje alsnog vreemd..Frenchkicks wrote:jezus christus waar mensen al niet wakker van kunnen liggen, ik kan er opzich de 'humor' wel van inzien.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Dat plaatje had niet gehoeven. 
Om maar eens ontopic te gaan: De decibel line-up is er
.
Decibel Outdoor Festival 2015 (14 t/m 16 augustus 2015, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek) (page 7)
Decibel Outdoor Festival 2015 (14 t/m 16 augustus 2015, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek) (page 7)
Audi's staan nou eenmaal hoger in de voedselketen dan lieve schattige hertjens.tjakevladze wrote:dat is natoer
Mensen moeten echt leren lezen
Verwarring:
Van de B2S website.De carrière van Hard Driver gaat de laatste jaren als een sneltrein. Hard Driver was in 2014 verantwoordelijk voor het Hard Bass anthem. Hier bleef het niet bij, want hij produceerde een EP bestaande uit 4 Hard Bass tracks, voor elk team een ander. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Hard Driver dit jaar de eer kreeg om het anthem van Decibel te produceren. Dit is een mooie bekroning op zijn werk tot nu toe. Verwacht van Hard Driver een set vol met energie en een hoog tempo, het is en blijft natuurlijk wel Hard Driver!
Misschien raw anthem? Was vorig jaar ook een remix door B-front & Frequencerz.
Wie zet er nou, ongeacht hoe snel die rijdt, in de trein een helm op?
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Volgende week host Noisecontrollers de podcast Hard With Style! #HWS045
Ik hoop veel album materiaal!
Ik hoop veel album materiaal!