Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 16:51 

Hardtraxx Elite

als titan gewoon met eigen productie begin... nightmare bijvoorbeeld dan ga ik sowieso geen verkennings rondje lopen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 16:57 

Donateur

Wist je dat ik mijn American Audio CK800 MP3 tekoop heb gezet?
http://hobby.marktplaats.nl/overige-hob ... 3D%3D&df=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 17:06 

Hardtraxx Elite

Qre8ive schreef:
Een DJ hoort ook gewoon op te kunnen bouwen. Iemand die altijd maar hetzelfde doet is geen goede DJ ;)

dus elke set moet weer van voor af aan beginnen? :huh:
laat dan de eerste 2 dj lekker opbouwen en beginnen met early/rustige nustyle en daarna gewoon lekker de beuk erin gooien de rest van de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 17:08 

Hardtraxx Elite

Tel schreef:
Qre8ive schreef:
Een DJ hoort ook gewoon op te kunnen bouwen. Iemand die altijd maar hetzelfde doet is geen goede DJ ;)

dus elke set moet weer van voor af aan beginnen? :huh:
laat dan de eerste 2 dj lekker opbouwen en beginnen met early/rustige nustyle en daarna gewoon lekker de beuk erin gooien de rest van de avond

Jij bent niet zo goed in begrijpend lezen hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 17:14 

Hardtraxx Elite

dat lees je inderdaad goed, al vanaf dat ik kon schrijven een grote form van dyslectie gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 17:56 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Rickie schreef:
ik hoop gewoon dat titan zaterdag zo hard gaat draaien dat q-dance hem voortaan wel later moet laten draaien :P

Zucht, nooit van een beetje opbouw gehoord? :yawn:

Zucht, zet Titan daar dan niet neer als opener.

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 18:54 

Hardtraxx Veteran

Waarom niet? Titan moet zichzelf ook nog bewijzen en zoals iemand al zei: Een DJ moet kunnen opbouwen anders is het geen goede DJ. En als hij laat zien dat hij en harde sets en rustige, melodieuze sets neer kan zetten dan weet ik genoeg. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 19:24 

Hardtraxxer

JolleNL schreef:
Waarom niet? Titan moet zichzelf ook nog bewijzen en zoals iemand al zei: Een DJ moet kunnen opbouwen anders is het geen goede DJ. En als hij laat zien dat hij en harde sets en rustige, melodieuze sets neer kan zetten dan weet ik genoeg. :)

Bewijzen?

Titan draaide al heel wat jaartjes mee als Pinas. Ook op Q-feest(en)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 19:38 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:

Titan heeft in mijn ogen al meer bereikt dan Dailucia, en nog veel meer dan die Bass Agents die niks voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 21:27 

Hardtraxx Veteran

Stop gwn met mekkere, en start zaterdag meteen met alles kapot te stampe :lol:
Als het daarna minder hard is ga je erges anders, keuze genoeg, niet? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 00:03 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Rickie schreef:
ik hoop gewoon dat titan zaterdag zo hard gaat draaien dat q-dance hem voortaan wel later moet laten draaien :P

Zucht, nooit van een beetje opbouw gehoord? :yawn:

is juist goed ik het begin knallen, moet de rest ook hard draaien BAM
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 01:18 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
JolleNL schreef:

Titan heeft in mijn ogen al meer bereikt dan Dailucia, en nog veel meer dan die Bass Agents die niks voorstellen.

Ik vind dat echt zo tyfusdroog, dat er ineens een stelletje Aziaten out of nowhere op In Qontrol komt... Aan de ene kant schandalig, aan de andere kant kan ik er wel om lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 09:20 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Dakpan schreef:
JolleNL schreef:

Ik vind dat echt zo tyfusdroog, dat er ineens een stelletje Aziaten out of nowhere op In Qontrol komt... Aan de ene kant schandalig, aan de andere kant kan ik er wel om lachen :P

Ja stonden er maar is andere mensen uit of nowhere op In Qontrol (of ander q-feest).

Dan praat ik dus over mensen als Thera of andere grote talenten die geboycot worden. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 10:55 

Donateur

B-Front op Hard Nature begon gewoon te rammen (openingsact), dan laat je als artiest mooi even zien dat ze je later neer moeten zetten.
Sommige artiesten moet je ook gewoon niet laten openen...

Natuurlijk moet je als dj op kunnen bouwen, maar op een Q-Dance feest moet men gewoon dj's selecteren die goed bij een bepaalde tijd passen, de dj's moeten zich niet aan de tijd hoeven aanpassen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 11:03 

Hardtraxxer

San Miquel schreef:
B-Front op Hard Nature begon gewoon te rammen (openingsact), dan laat je als artiest mooi even zien dat ze je later neer moeten zetten.
Sommige artiesten moet je ook gewoon niet laten openen...

Natuurlijk moet je als dj op kunnen bouwen, maar op een Q-Dance feest moet men gewoon dj's selecteren die goed bij een bepaalde tijd passen, de dj's moeten zich niet aan de tijd hoeven aanpassen...

100% gelijk, niks aan toe te voegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 11:04 

Hardtraxx Veteran

Titan moet gewoon 100% erin knallen!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 11:20 

Hardtraxx Veteran

TheR3bels twitter:

Citaat:
STRAIGHT TO DA BEAT E.P. will be released next week on @Hardstyle.com !!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 11:59 

Aan het typen...

Tja, dat kun je ook weer omdraaien naar, had hij niet iemand moeten kiezen die alleen maar wit doet.
Zelfde als je vis wilt halen bij de bakker ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 12:03 

Hardtraxxer

allang gepost of niet?

Citaat:
SMD - All for the Thrill (NC-refix) Yes will be released!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 12:03 

Artiest

Ik vind het persoonlijk erg raar als je als 1e dj al meteen als een gek begint te rammen. Je wil toch dat het een zo'n vet mogelijk feest voor iedereen wordt? Lijkt me dat je dan ook gewoon lekker moet opbouwen met de tracks tenzij t natuurlijk is gezegd door de organisatie zo van hej ga maar lekker keihard openen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 12:07 

Hardtraxx Elite

Liberator outdoor misschien niet doorgaat.

Het geplande hardstyle-feest Liberator outdoor op het Rodetorenplein op Bevreidingsdag 5 mei, staat op loss schroeven. het crowdmanagementteam van de politie en gemeente kan de veiligheid rond het evenement in de huidige vorm niet garanderen. Burgemeester Meijer heeft van hen het advies gekregen om het het house-feest niet door te laten gaan, stelt Jan Huisman van de Centrale Commisie Oranje. CCO en de organisatoren Brico Beheer en High Energy events hebben met gemeente en politie gesproken om te zoeken naar een oplossing, mogelijk een aangepast feest. CCO noch de andere organisator wil commentaar geven op wat daar exact besproken is. Dat zou het precaire proces waarin wordt gezocht naar een mogelijkheid om het feest toch door te laten gaan, kunnen verstoren. De Burgemeester neemt maandag een besluit.

Stentor, 16 april.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 12:17 

Donateur

Je moet ook niet gelijk vol gas beginnen, maar ik vind dat een organisatie wel moet kijken wie het meest geschikt is om te openen...
En in mijn ogen is Titan meer een artiest van het hardere werk, dus waarom boek je bv. Beat Providers niet vooraan het feest en Titan halverwege of nog verder achterin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 12:22 

Aan het typen...

Misschien draait titan wel early, zijn early saifam setje werd ook goed ontvangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 12:48 

Artiest

San Miquel schreef:
Je moet ook niet gelijk vol gas beginnen, maar ik vind dat een organisatie wel moet kijken wie het meest geschikt is om te openen...
En in mijn ogen is Titan meer een artiest van het hardere werk, dus waarom boek je bv. Beat Providers niet vooraan het feest en Titan halverwege of nog verder achterin?

Waarom kan Titan niet rustig openen dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 13:03 

Donateur

Nego schreef:
San Miquel schreef:

Waarom kan Titan niet rustig openen dan ;)

Dat heb ik niet gezegd ;)
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen