Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2230, 2231, 2232, 2233, 2234, 2235, 2236 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Het was toch alcohol in combinatie met angstremmers op Decibel?

Hoop echt voor hem dat 'ie hier in Nederland kan blijven. Zou toch wel een flinke klap zijn moest 'ie terug moeten naar Australië nu die hier eindelijk alles op de rails heeft.


Ik denk dat als zijn 'thuissituatie' gewoon goed is dat hij hier mag blijven.
Werkvergunning is volgens mij alleen als je direct werk afpakt van Nederlanders of een uitkering hebt dat je dan terug moet naar eigen land. Aangezien DJ en Producer een best vrij beroep is en ze hier in Nederland alleen maar op hem kunnen verdienen denk ik dus dat hij wel mag blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:13 
 

MDesiqn schreef:
Werkvergunning is volgens mij alleen als je direct werk afpakt van Nederlanders of een uitkering hebt dat je dan terug moet naar eigen land.


Dit gebeurd op grote schaal in Nederland hoor :P ;) Lang leve de open grenzen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:18 
 

DBSTF een nieuwe track hebben die op 6 april uitkomt op doorn records
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:30 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
MDesiqn schreef:
Werkvergunning is volgens mij alleen als je direct werk afpakt van Nederlanders of een uitkering hebt dat je dan terug moet naar eigen land.


Dit gebeurd op grote schaal in Nederland hoor :P ;) Lang leve de open grenzen!


Open grenzen slaat alleen op landen binnen Europa. Zeker landen als Australië zijn héél lastig op dit gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Kiloknaller schreef:
MDesiqn schreef:
Werkvergunning is volgens mij alleen als je direct werk afpakt van Nederlanders of een uitkering hebt dat je dan terug moet naar eigen land.


Dit gebeurd op grote schaal in Nederland hoor :P ;) Lang leve de open grenzen!


Open grenzen slaat alleen op landen binnen Europa. Zeker landen als Australië zijn héél lastig op dit gebied.

Ook Nederland is hier behoorlijk streng in hoor. Je eerste werkvergunning is geen probleem maar om vervolgens te blijven moet je kunnen aantonen dat je iets toevoegt aan de maatschappij. Voor Ryan houd dit in dat hij moet kunnen laten zien dat hij een groeiende artiest is die van zijn inkomen kan leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Open grenzen slaat alleen op landen binnen Europa. Zeker landen als Australië zijn héél lastig op dit gebied.
Ook Nederland is hier behoorlijk streng in hoor. Je eerste werkvergunning is geen probleem maar om vervolgens te blijven moet je kunnen aantonen dat je iets toevoegt aan de maatschappij. Voor Ryan houd dit in dat hij moet kunnen laten zien dat hij een groeiende artiest is die van zijn inkomen kan leven.


Dat lijkt me toch geen probleem, toch ? :)
22.554 Fans en counting + 12 boekingen en dan hebben we het alleen nog maar over de comfirmed ones.

Zou echt een gemis voor de scene zijn als Ryan weg moet. Niet alleen een goede DJ/producer maar ook nog eens een vriendelijke gozer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 18:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Citaat:
Open grenzen slaat alleen op landen binnen Europa. Zeker landen als Australië zijn héél lastig op dit gebied.
Ook Nederland is hier behoorlijk streng in hoor. Je eerste werkvergunning is geen probleem maar om vervolgens te blijven moet je kunnen aantonen dat je iets toevoegt aan de maatschappij. Voor Ryan houd dit in dat hij moet kunnen laten zien dat hij een groeiende artiest is die van zijn inkomen kan leven.


Dat lijkt me toch geen probleem, toch ? :)
22.554 Fans en counting + 12 boekingen en dan hebben we het alleen nog maar over de comfirmed ones.

Zou echt een gemis voor de scene zijn als Ryan weg moet. Niet alleen een goede DJ/producer maar ook nog eens een vriendelijke gozer. :thumbsup:

Je moet je voorstellen dat je aan tafel komt te zitten bij een stel oude kerels die niks met dance muziek hebben. Je moet hun zien uit te leggen waarom jij over 12 maanden of langer nog steeds een x aantal boekingen krijgt. Je moet met een professionele bedrijfsplan aankomen. Het is niet een kwestie van, kijk ik heb 22.000 fans op Facebook en heb nu 12 boekingen, dus ik ben goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Regain schreef:
See you on Loudness Mainstage from 5:00 to 6:00!
Below a small teaser of my 3 new tracks:
0:00 - 0:36 Neroz & Regain - Nothing Like Oldschool
0:37 - 1:00 Regain - Broken
1:00 - 3:01 Regain & MC Livid - We Are Loudness (Loudness DJ Tool).

Loudness DJ Tool will be released after Loudness!

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 19:34 
 
Hardtraxxer

Kan het anders niet een oplossing zijn om tijdelijk in Duitsland en/of België te gaan wonen? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat: Dave roelvink nu ook DJ is,, :thumbdown:

"Super trots dat ik vanaf heden exclusief te boeken ben voor DJ optredens en meet & greets door Jan Vis ! Ik hoop jullie binnenkort ergens te zien in het land!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Je moet je voorstellen dat je aan tafel komt te zitten bij een stel oude kerels die niks met dance muziek hebben. Je moet hun zien uit te leggen waarom jij over 12 maanden of langer nog steeds een x aantal boekingen krijgt. Je moet met een professionele bedrijfsplan aankomen. Het is niet een kwestie van, kijk ik heb 22.000 fans op Facebook en heb nu 12 boekingen, dus ik ben goed.

Zou je misschien kunnen uitleggen hoe zo'n bedrijfsplan eruit ziet? Lijkt me namelijk knap lastig om uit te leggen waarom je nog een x aantal boekingen zal gaan krijgen in de toekomst, terwijl zijn populariteit wel degelijk gestegen is sinds ie naar Nederland is verhuist (al zijn FB Likes en een aantal boekingen dus niet genoeg indicatie). Ik neem aan dat Theracords wel bij zo'n bedrijfsplan betrokken is, maar kunnen bijvoorbeeld ook grote organisatoren zoals b2s en Q-Dance hier van belang zijn, voor bijv. positieve ervaringen? Ben benieuwd wat er zoal in meespeelt als die criteria zo streng zijn.

RTM93 schreef:
Zou echt een gemis voor de scene zijn als Ryan weg moet. Niet alleen een goede DJ/producer maar ook nog eens een vriendelijke gozer.

Dit inderdaad. Hopelijk mag ie blijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor zo'n bedrijfsplan moet je Delete beschouwen als merk/bedrijf, niet als persoon.
Eigenlijk gewoon een heel ondernemingsplan wat je voor je merk/bedrijf uitstippelt. Hoe ver wil ik de komende maanden gaan groeien/hoe ga ik dit realiseren/dat soort vragen..!
Je moet kunnen aantonen dat je niet zomaar wat aan het aanrommelen bent, maar dat je over een x aantal maanden/jaren nog steeds een gezond merk/bedrijf bent wat een aanwinst is voor Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Zou je misschien kunnen uitleggen hoe zo'n bedrijfsplan eruit ziet? Lijkt me namelijk knap lastig om uit te leggen waarom je nog een x aantal boekingen zal gaan krijgen in de toekomst, terwijl zijn populariteit wel degelijk gestegen is sinds ie naar Nederland is verhuist (al zijn FB Likes en een aantal boekingen dus niet genoeg indicatie). Ik neem aan dat Theracords wel bij zo'n bedrijfsplan betrokken is, maar kunnen bijvoorbeeld ook grote organisatoren zoals b2s en Q-Dance hier van belang zijn, voor bijv. positieve ervaringen? Ben benieuwd wat er zoal in meespeelt als die criteria zo streng zijn.

In principe is dat met veel bedrijfsplannen in (dit soort) niches zo. Bijvoorbeeld als je een lening moet krijgen van een bank. Kan me voorstellen dat dat knap lastig kan zijn. Mijn gok zou precies bij die drie organisaties die jij noemt aankloppen en vragen of zij een verklaring willen opstellen.

-Bij Theracords bijvoorbeeld, dat hij de afgelopen jaren het minimale bedrag heeft verdiend en dat naar verwachting de komende jaren ook zal doen.
-Bij Q/b2s voor verklaringen omtrent zijn boekingen/bezoekersaantallen etc. Want als je dat soort mensen moet gaan vertellen dat je een super dikke afsluiter met vriend Vazard heb gedraaid op Loudness kom je ook nergens.

Kiloknaller schreef:
MDesiqn schreef:
Werkvergunning is volgens mij alleen als je direct werk afpakt van Nederlanders of een uitkering hebt dat je dan terug moet naar eigen land.


Dit gebeurd op grote schaal in Nederland hoor :P ;) Lang leve de open grenzen!

Wat is dit man? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we in ruil voor Delete niet gewoon Dave Roelvink het land uitzetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Afbeelding


Dit begint enge vormen aan te nemen.

Steffnov schreef:
Kunnen we in ruil voor Delete niet gewoon Dave Roelvink het land uitzetten?


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Deetox schreef:
Je moet je voorstellen dat je aan tafel komt te zitten bij een stel oude kerels die niks met dance muziek hebben. Je moet hun zien uit te leggen waarom jij over 12 maanden of langer nog steeds een x aantal boekingen krijgt. Je moet met een professionele bedrijfsplan aankomen. Het is niet een kwestie van, kijk ik heb 22.000 fans op Facebook en heb nu 12 boekingen, dus ik ben goed.

Zou je misschien kunnen uitleggen hoe zo'n bedrijfsplan eruit ziet? Lijkt me namelijk knap lastig om uit te leggen waarom je nog een x aantal boekingen zal gaan krijgen in de toekomst, terwijl zijn populariteit wel degelijk gestegen is sinds ie naar Nederland is verhuist (al zijn FB Likes en een aantal boekingen dus niet genoeg indicatie). Ik neem aan dat Theracords wel bij zo'n bedrijfsplan betrokken is, maar kunnen bijvoorbeeld ook grote organisatoren zoals b2s en Q-Dance hier van belang zijn, voor bijv. positieve ervaringen? Ben benieuwd wat er zoal in meespeelt als die criteria zo streng zijn.

RTM93 schreef:
Zou echt een gemis voor de scene zijn als Ryan weg moet. Niet alleen een goede DJ/producer maar ook nog eens een vriendelijke gozer.

Dit inderdaad. Hopelijk mag ie blijven!

Heb het gelukkig nog nooit mee hoeven maken, weet dus verder ook niet hoe het zit, weet alleen wat Ryan mij verteld heeft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 21:21 
 
Hardtraxx Crew

http://www.dirtyworkz.com/artist/phrantic/

Hmm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:




:cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 21:37 
 
Hardtraxx Elite

Staat onder "Left Label"?

Hij staat hier ook onder (net als PP trouwens, zijn die weer terug bij DWX?) : http://www.dirtyworkz.com/bookings/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Dat is de naam volgensmij :P Hij is iig bij Dirtyworkz te boeken zie ik nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 21:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Dat is de naam volgensmij :P Hij is iig bij Dirtyworkz te boeken zie ik nu.

Nee hoor. Hij heeft nu (samen met Dr Rude) een release op het label Dirty Workz vandaar dat zijn naam daar bij staat. Qua management en boekingen zit ie gewoon bij ons :-) Op die boekingspagina van Dirty Worx zie ik dan ook geen Phrantic staan hoor

Betreft het hele verhaal omtrent Delete, wij helpen hem hier uiteraard gigantisch mee. Je moet in verschillende categorieen aan bepaalde eisen voldoen en volgens mij is het pakket met alle uitleg en bewijzen al een flink aantal bomen aan papier! Het is voor ons als bedrijf ook echt heel essentieel dat hij in NL mag blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit geweten dat zulke dingen zo streng gingen, snap best dat hij er wakker van wakker kan liggen.

@Thera nou veel succes! Hopen dat het goed komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Destination schreef:
Dat is de naam volgensmij :P Hij is iig bij Dirtyworkz te boeken zie ik nu.

Nee hoor. Hij heeft nu (samen met Dr Rude) een release op het label Dirty Workz vandaar dat zijn naam daar bij staat. Qua management en boekingen zit ie gewoon bij ons :-) Op die boekingspagina van Dirty Worx zie ik dan ook geen Phrantic staan hoor


Dank! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Afbeelding

:lol: :lol: :lol:

Zie de militants zijn overal.
En als ze al in dwdd zitten zit het diep

:lol:

En wat betreft delete, mocht het zover komen dat hij zijn visum kwijt is, stel ik voor dat we in actie komen met petities en alle toeters en bellen.
Ze hebben tenslotte mensen hier laten wonen die minder van invloed zijn voor de maatschappij ^^
Vorige  1 ... 2230, 2231, 2232, 2233, 2234, 2235, 2236 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen