Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2227, 2228, 2229, 2230, 2231, 2232, 2233 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook graag bij organisaties als Q en b2s aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Ook graag bij organisaties als Q en b2s aub.


Dat is nu toch SFX ;)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had die post niet gelezen, oeps. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raar eigenlijk dat de grote organisaties dat niet al lang hebben. Nu ligt het allemaal extern (en verdienen ze er niks/weinig op). Zo'n vreselijk gecompliceerde oplossing lijkt mij dit niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Goede zaak :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 19:56 
 
Hardtraxx Elite

Goed nieuws! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 20:24 
 

Jaa! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar de belangrijkste vraag is of dit ook zal gaan gebeuren met de evenementen van bijvoorbeeld q-dance..

Ik ga er van uit dat een bedrijf toestemming moet geven aan ticketswap om nieuwe tickets door te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is het niet zo dat ze dat dan moeten regelen met Paylogic ipv Q-dance of B2s?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Is het niet zo dat ze dat dan moeten regelen met Paylogic ipv Q-dance of B2s?

Ook paylogic is van SFX tegenwoordig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk stukje over het nieuwe Wildstylez album

http://www.djmag.nl/dancefair/02222015- ... -dancefair
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
The Beholder (Neophyte) and Zany are working on new tracks for their act 'Mean Machine' at Emporium 2015!


:thumbsup:
Hopelijk gaan we ze nu ook meer zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil niet voor spelbreker spelen, maar gezien de huidige trackrecord van die 2 (en zeker de koers die Neophyte al vaart), kan dat haast alleen maar tegen vallen...hoop op kwaliteit van weleer, maar ben er bang voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Citaat:
The Beholder (Neophyte) and Zany are working on new tracks for their act 'Mean Machine' at Emporium 2015!


:thumbsup:
Hopelijk gaan we ze nu ook meer zien :D


Idd, Gas erop! zou ik zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Mean Machine'? Zany & The Beholder zegt al genoeg op zichzelf, net zoals bijv. B-Frontliner of Vazard & Delete, daar hoeft echt geen live-act naamplaatje aan te hangen :P

Maar goed, erg benieuwd naar die nieuwe platen. Ik denk niet dat dat niveau van hun oude tracks gehaald gaat worden, maar wie weet. Iedereen had Frontliner ook zo goed als opgegeven, maar icm B-Front wisten ze recentelijk toch weer wat mooie plaatjes te produceren.
Ongeacht of die nieuwe tracks nu tegen vallen of niet, de live act lijkt me alleen al interessant omdat de oude Zany & The Beholder tracks vrijwel zeker ook weer gedraaid zullen worden :D Als ze zoiets neer weten te zetten als B-Frontliner op Hard Bass ben ik verkocht in elk geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat Mean Machine duidt m.i. ook op dat ze er echt een project van willen maken en het pushen. Dat doen die andere twee inderdaad niet. Daarnaast was Steffnov zegt. De laatste echt vette Zany plaat was ook al uit 2013.. Nog een collab ook

Citaat:
Neophyte & Zany* Ft. Alee* & Diesel (12) - Gas Erop! ‎(3xFile, MP3, 320)

Zal wel beetje die kant op gaan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de naam 'Mean Machine' werd al ergens in 2010 gebruikt geloof ik, dus dat is niets nieuws.. volgens mij gingen ze er toen niet mee door omdat de stijl ervan niet zo aansloeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TL;DR?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geen zin om helemaal te lezen. Wat voor leuks staat er in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hij wil alle uitstaande aandelen opkopen voor $4,75. Dus alle aandelen die op dit moment verhandeld worden volgens mij. Verder heel technisch verhaal wat daar de voordelen van zijn. Er zit op Hardtraxx niemand in ‘the board of Directors’ bij SFX volgens mij dus je kunt er vrij weinig mee.

Post liever wat jaarverslagen van Q/b2s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
de naam 'Mean Machine' werd al ergens in 2010 gebruikt geloof ik, dus dat is niets nieuws.. volgens mij gingen ze er toen niet mee door omdat de stijl ervan niet zo aansloeg

volgens mij waren ze er toen niet mee verder gegaan omdat ze beide te weinig tijd hadden, ze waren te druk met solo projecten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 16:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ivo Lavrijssen Komen er ook weer codes voor bezoekers van Q-dance feesten?!

Q-dance Jazeker! Je krijgt een mail als je daarvoor in aanmerking komt.

@Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Ivo Lavrijssen Komen er ook weer codes voor bezoekers van Q-dance feesten?!

Q-dance Jazeker! Je krijgt een mail als je daarvoor in aanmerking komt.

@Facebook.


Gaat over Tomorrowland zeker? Handig om er ff bij te vermelden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Bijvoorbeeld een podcast waar mix technieken meer aandacht krijgen en dat je daarbij daadwerkelijk de decks te zien krijgt. Of meer een radio show achtig iets waarbij het voornamelijk over alles achter de schermen gaat. Of zoals het grote review topic maar dan gesproken en waarin hij vertelt over zijn visie.

Misschien een late reactie maar wilde er toch even op reageren. Prima idee, een podcast die draait om mixwerk.. maar dan moet je wel eerst kunnen mixen en dat is precies het punt bij alle grote boys in onze scene met een enkele uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Caine weg is bij Tillt.
Citaat:
Dear fans.
A lot of you may have been wondering why i haven't released anything for a while now. The reason being is that as of this month myself and TiLLT!/Make You Dance have come to the mutual agreement that its best for both parties that i end my contract with them. There is no hard feelings or any conflict about this in any way, things have just been "slow" for a while and we came to this decision.
I'd like to thank them for the support the past year and also to everyone who has supported my work and most of all you guys, the fans!
As of now i am searching for a new label so this means i'm going to be working extra hard with my new tracks to finish them so i can send in demos! Unfortunately this means there will be no new releases for a while but i hope to have everyone's continued support and as i'm now free to do as i please with my music, maybe i can do something as a "thank you", who knows!
As soon as i get any more information i'll let you guys know.
Thanks again! heart-emoticon
Vorige  1 ... 2227, 2228, 2229, 2230, 2231, 2232, 2233 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen