sandervanbruggen schreef:
phoenix schreef:
Of meer een radio show achtig iets waarbij het voornamelijk over alles achter de schermen gaat. Of zoals het grote review topic maar dan gesproken en waarin hij vertelt over zijn visie.
Dat is een best leuk idee maar hoeveel mensen zullen hier in geïnteresseerd zijn? Muziek liefhebbers als bijvoorbeeld de mensen hier op Hardtraxx waarschijnlijk wel maar al die dagjesmensen interesseert het waarschijnlijk niets, dus die gaan er niet naar kijken of luisteren. En de bedoeling lijkt me voornamelijk naamsbekendheid die hij op die manier niet zoveel krijgt als door een standaard podcast. Verzin maar eens iets leuks nieuws maar je ook het grote publiek mee trekt behalve een podcast. Makkelijker gezegd dan gedaan lijkt me, anders zou dat ook al wel gedaan worden neem ik aan.
Verder ben ik het er natuurlijk wel mee eens dat hij zijn podcast leuker kan maken en er meer zijn eigen draai aan kan geven dan nu.
True, maar had kan er natuurlijk makelijk als rubriek in, dan is podcast er nog maar biedt het wat meer diepte voor de gene die daar intresse in heeft. Stel iemand doet dat boothview idee, dan verandert er in wezen niets. Als je er niet in geïnteresseerd ben download je de mp3 en anders kijk je het filmpje.