Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2225, 2226, 2227, 2228, 2229, 2230, 2231 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 16:03 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wie gaat dat nu verkopen dan?

idd waar kan ik 'm pre-orderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 16:16 

Hardtraxx Elite

Vette pet, ben net als Delt-a benieuwd waar ik m kan pre-orderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 16:17 

Zijn er ook vlaggen van? Kan die Nederlandse vlag op zolder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 16:23 

Donateur

stefaneke schreef:
Zijn er ook vlaggen van? Kan die Nederlandse vlag op zolder.

Wil je onze mooie driekleur niet met deze ongein vergelijken. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 16:32 

Hardtraxx Addict

sandervanbruggen schreef:
phoenix schreef:
Of meer een radio show achtig iets waarbij het voornamelijk over alles achter de schermen gaat. Of zoals het grote review topic maar dan gesproken en waarin hij vertelt over zijn visie.

Dat is een best leuk idee maar hoeveel mensen zullen hier in geïnteresseerd zijn? Muziek liefhebbers als bijvoorbeeld de mensen hier op Hardtraxx waarschijnlijk wel maar al die dagjesmensen interesseert het waarschijnlijk niets, dus die gaan er niet naar kijken of luisteren. En de bedoeling lijkt me voornamelijk naamsbekendheid die hij op die manier niet zoveel krijgt als door een standaard podcast. Verzin maar eens iets leuks nieuws maar je ook het grote publiek mee trekt behalve een podcast. Makkelijker gezegd dan gedaan lijkt me, anders zou dat ook al wel gedaan worden neem ik aan.

Verder ben ik het er natuurlijk wel mee eens dat hij zijn podcast leuker kan maken en er meer zijn eigen draai aan kan geven dan nu.

True, maar had kan er natuurlijk makelijk als rubriek in, dan is podcast er nog maar biedt het wat meer diepte voor de gene die daar intresse in heeft. Stel iemand doet dat boothview idee, dan verandert er in wezen niets. Als je er niet in geïnteresseerd ben download je de mp3 en anders kijk je het filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 16:43 

Artiest

J oey schreef:
Grim schreef:
Je kan binnenkort een ekte raw petje bestellen.
Nu nog wachten tot de eerste die ik tegen kom met zo een petje en minus militia outfit :lol:

-lelijke kut pet-

Gadverdamme wat erg. :sick:
Je wil toch niet dood gevonden worden met zo'n pet...

Ik heb er ook niet zo'n hoge pet van op :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:04 

Hardtraxx Veteran

The Nasty Boyz zijn terug. Alleen onder een ander alias...

https://www.facebook.com/thenastyraw
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:12 

Hardtraxxer

Ik wordt het echt spuug zat dat "raw".

Keistoer want ik maak raw muziek.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:19 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:

Angel is nog steeds 1 van mn favorieten aller tijden maar hier wordt ik niet echt warm van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:24 

Hardtraxx Veteran

Ik betwijfel of het wel The Nasty Boyz zijn. Dat kun je geen serieus alias noemen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:27 

Artiest

Volgens mij werd dat vroeger meegeproduceerd door de TNT heren en nu niet meer. Dat zal t verschil wel verklaren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 17:57 

Hardtraxx Addict

Als ik een podcast luister wil ik geen liveset idee meekrijgen maar gewoon rustig de nummers van begin tot eind kunnen luisteren en doorgemixt worden van het een naar het ander.
Ik zal wel geïnteresseerd zijn in een 'live dj booth' video van hoe hij de podcast opneemt of desnoods een andere mix elke maand maken met wat camera's op zijn draaitafels gevestigd en wat leuke mixtechnieken. Maar voor een podcast ben ik daar nooit zo kapot van.

Dat Coone nu kiest om een podcast te maken is best wel logisch want o.a. meer naamsbekendheid en 'meer interactie met de fans'. Alhoewel een radio show of live dj booth mix (Frontliner productie sessie alleen dan mixen ipv produceren) ook wel een beter idee zijn, maar dat kijk je dan maximaal 2/3x en een podcast kan je makkelijk 9/10x luisteren voordat het verveeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 18:00 

Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:
Als ik een podcast luister wil ik geen liveset idee meekrijgen maar gewoon rustig de nummers van begin tot eind kunnen luisteren en doorgemixt worden van het een naar het ander.
Ik zal wel geïnteresseerd zijn in een 'live dj booth' video van hoe hij de podcast opneemt of desnoods een andere mix elke maand maken met wat camera's op zijn draaitafels gevestigd en wat leuke mixtechnieken. Maar voor een podcast ben ik daar nooit zo kapot van.

Dat Coone nu kiest om een podcast te maken is best wel logisch want o.a. meer naamsbekendheid en 'meer interactie met de fans'. Alhoewel een radio show of live dj booth mix (Frontliner productie sessie alleen dan mixen ipv produceren) ook wel een beter idee zijn, maar dat kijk je dan maximaal 2/3x en een podcast kan je makkelijk 9/10x luisteren voordat het verveeld.

Met mixen ben je zo uitgeleerd, in het producen ben je nooit uitgeleerd. Mixen is meer een kwestie van herhalen, terwijl produceren een kwestie van leren is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 18:01 

Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:

The 2Dangerous Show :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 18:26 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
MDesiqn schreef:

Met mixen ben je zo uitgeleerd, in het producen ben je nooit uitgeleerd. Mixen is meer een kwestie van herhalen, terwijl produceren een kwestie van leren is.

Precies, in principe is het mixen tegenwoordig gewoon een trucje wat je even door moet hebben, en kun je het zelf zo spectaculair maken als je wil. Maar aangezien dat nagenoeg niet gebeurt (live dan) ben je na 2 afleveringen wel klaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 18:28 

Hardtraxxer

MDesiqn schreef:

SlamFM heeft op youtube wat video's staan van De Avondploeg en hier wordt er gedraaid door o.a. headhunterz/brennan heart/evil activities mét beeld (even ter illustratie). Dit is inderdaad leuk om te zien! Hier zou nog wel wat meer de focus kunnen worden gelegd op het mixen zelf, dat je dat beter in beeld krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 18:28 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
MDesiqn schreef:

The 2Dangerous Show :cry:

De Frikandellen gang :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 18:46 

Hardtraxx Elite

DJ_Tim schreef:
iMark schreef:

Angel is nog steeds 1 van mn favorieten aller tijden maar hier wordt ik niet echt warm van...

Wauw. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 01:08 

Artiest

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 01:14 

iMark schreef:

Misschien is het beter om te zeggen dat gewoon produceren gewoon véééél meer omvat dat dan draaien. Zeg maar het verschil tussen een een overhoring woordjes Frans in de 1e en je PhD halen ergens in de kwantum mechanica.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 01:35 

Is er ook een #rawstyle my style petje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 02:05 

Hardtraxx Veteran

Neilio schreef:
Afbeelding

We hebben een winnaar, dames en heren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 02:33 

Hardtraxx Newbie

Helaas Fanteria, de Defend The Raw hype is al over :P

Overigens hebben de mensen die deze petjes willen hun geld waarschijnlijk al uitgegeven aan MM merchandise xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 02:37 

Hardtraxx Veteran

neilio :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 10:14 

Donateur

Ik probeer het nog maar een keer;

Waar de fuck is zij nou mee bezig? Kijk dat je een generieke screech plaat een opzwepende vocal mee wil geven begrijp ik nog (het werkt!). Dat je het vervolgens een motto ofzo wilt maken en er nog geld aan wil verdienen snap ik echt niet. Daarnaast <insert heel hokjes verhaal>.

Citaat:
A couple of years later and a lot of practice behind the decks, i do my own gigs now and work really hard to produce my own tracks.

Work harder. Deze plaat is volgens mij niet door haar gemaakt. Derhalve onbetrouwbaar en overcommercieel.
Vorige  1 ... 2225, 2226, 2227, 2228, 2229, 2230, 2231 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen