Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2219, 2220, 2221, 2222, 2223, 2224, 2225 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 00:03 

Hardtraxxer

Gok zelf Rebirth, Qontinent lijkt me beetje vroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 00:04 

Hardtraxxer

Hmmm dat kan misschien wel eens kloppen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 19:00 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
pim0412 schreef:
Spoontech Records schreef:
http://www.spoontechrecords.com/

The new Spoontech website is now online!
This brand new refresh of the website now brings you a central hub of all Spoontech information from artists & bookings to releases, podcasts and even a place to upload and send in your demos!

Not to mention the integration into both our Spreadshirt stores and guess what else? With the launch of the website you can now order The Punch Patrol on CD! Yes finally Spoontech albums will be available to collect on CD including the upcoming Raw Brigade

We hope you enjoy the new site!

En ook nog een vervaagde versie van het artwork van de Raw Brigade, dus hopelijk komt ie snel. :D

Wel een zwaar matige website, ziet er uit alsof ie al 4-5 jaar oud is >.<

Heel matige website inderdaad.
Template: http://demo.rockettheme.com/joomla-templates/leviathan/

Waarschijnlijk mocht het niet al te veel kosten of hebben ze een andere smaak als de meeste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 19:10 

Hardtraxx Addict

Omegatypez schreef:
Be prepared for my Heart for Hard mix next Monday! Many new tracks are incoming!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 21:22 

Donateur

Labels hebben zat aan social media natuurlijk. Veel groter bereik ook. Wie checkt er nu om het uur de website van Spoontech? Terwijl je timeline wel. Gewoon gezorgd dat je geen blank page krijgt als je het domein intypt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 21:34 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Labels hebben zat aan social media natuurlijk. Veel groter bereik ook. Wie checkt er nu om het uur de website van Spoontech? Terwijl je timeline wel. Gewoon gezorgd dat je geen blank page krijgt als je het domein intypt..

Zo is dat met artiesten toch ook, wie kijkt er ooit op die websites, de meeste bestaan enkel uit linkjes naar social media.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 22:21 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
TiMOTHYb schreef:

Maar als je dan een website maakt, doe het dan goed... er zijn genoeg gastjes in de scene die voor weinig geld veel betere dingen neer kunnen zetten dan wat ze nu online gezet hebben :). Je wil toch als label wel kwaliteit uitstralen lijkt mij, een slecht verbouwde template doet dat niet bepaald...

Dit klopt inderdaad, voor 200/300 euro kan je makkelijk een mooie pagina laten maken alhoewel dit ook vaak een template moet zijn voor dat geld.
Ik vind de artiestenpagina's er altijd wel vet uit zien, social media links + een grote afbeelding vaak van hunzelf met wat artwork. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 00:51 

Hardtraxxer

Ik kan in 3 uur tijd een mooiere website in elkaar zetten. Zo moeilijk is het namelijk helemaal niet, dus ja, dit is behoorlijk slordig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 17:42 

Hardtraxx Veteran

Tiifa
Citaat:
It may have been quiet from me but it hasn't been quiet in the studio! I was asked to make a track for a mini album entitled "Freedom" at Nutty Traxx, where all proceeds will go towards Animal Defenders International, which I've been working on. Furthermore I'm working on a new hardtechno release which I hope there will be previews of not too far off!

Mark EG
Citaat:
Before you all go to bed. I have a secret project on the go that will blow you all away. If you want more info go here:
http://www.markeg.com/news/subground-meets-hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 09:59 

Jambekkiee schreef:
Ik kan in 3 uur tijd een mooiere website in elkaar zetten. Zo moeilijk is het namelijk helemaal niet, dus ja, dit is behoorlijk slordig..

Challenge accepted. Je tijd gaat nu in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 10:05 

Donateur

Fekete schreef:
Jambekkiee schreef:

Ja inderdaad. Ik zou zeggen de tijd gaat in als die het leest trouwens. Succes!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 11:00 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Fekete schreef:
Jambekkiee schreef:

Ja inderdaad. Ik zou zeggen de tijd gaat in als die het leest trouwens. Succes!!

Homepage zou je in 3 uur coderen in elkaar kunnen zetten, template kan je veel beter nemen voor zoiets simpels.
Enigste nadeel met zelf coderen is dat je alle pagina's of tenminste een paar moet coderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 12:51 

Artiest

Inderdaad :) Vind het zelf wel verfrissend om weer eens een website te zien die op het nut is ingericht en niet op fancy design zonder enige vorm van praktische waarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 15:25 

Hardtraxx Veteran

Beetje offtopic, maar Radical Redemption heeft een klap gehad van een politie agent. :P

http://www.tubantia.nl/regio/oldenzaal/ ... -1.4768062
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 15:28 

Hardtraxxer

Warface kom er maar in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 15:35 

Hardtraxx Veteran

[youtube][/youtube]
Rickzel schreef:
Beetje offtopic, maar Radical Redemption heeft een klap gehad van een politie agent. :P

http://www.tubantia.nl/regio/oldenzaal/ ... -1.4768062

Radical Redemption schreef:
SHARE!
Yesterday, I was in Oldenzaal celebrating carnival. It got so overcrowded in front of the venue, that they needed the police to manage it. No problem what so ever, they were doing their job. Except for this one policeman. When he hit my friend in the face, without any reason, probably just testosterone, I decided to take my phone and film the rest of it.
That was the moment that I got his fist in my face, for no reason.
Mister, you are the reason some people hate the police. All your colleagues were doing their jobs, like professionals, to protect and serve, except for you.
Just do us all a favor and quit the police force.
If anyone knows/recognizes this man, let me know, I would like to file a complaint!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 16:07 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Heb mijn eigen reactie maar weer weggehaald op z'n post... agressieve, idiote en hersenloze volgers van hem die volwassen zijn maar reageren als een 14 jarig kind.

Afijn, dat hij geslagen is... waarschijnlijk niet terecht maar om nou dat gelijk eerst online te zetten zonder er eerst mee naar de politie te gaan is gewoon sensatie zoeken. :thumbdown:

Hij is nu ook naar de politie toe om met de agent te praten. De reacties zijn inderdaad heel sneu. Maar hij heeft een heel net verhaal geschreven vind ik! Geen verkeerd woord over de politie, maar alleen over die ene agent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 16:16 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Heb mijn eigen reactie maar weer weggehaald op z'n post... agressieve, idiote en hersenloze volgers van hem die volwassen zijn maar reageren als een 14 jarig kind.

Afijn, dat hij geslagen is... waarschijnlijk niet terecht maar om nou dat gelijk eerst online te zetten zonder er eerst mee naar de politie te gaan is gewoon sensatie zoeken. :thumbdown:

Het is sowieso sensatie zoeken, alleen ik denk niet direct zijn bedoeling er mee.
Radical wilt gewoon zijn verhaal kwijt en zegt geen slecht woord over de politie zelf, alleen over de politieman die zijn vriend en hem hebben geslagen.
Ik heb het filmpje toenet bekeken alleen wat ik zie is niet echt een spektakel of een directe 'aanslag' op Radical, meer een gefrustreerde politieagent die het zat was om gefilmd te worden terwijl hij zijn werk deed of gewoon niet gefilmd wilde worden.
Althans ik vind niet dat Radical mishandelt heeft of ik heb iets gemist bij zijn filmpje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 16:25 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Naar mijn idee hoor je met zoiets eerst naar de politie te gaan, doen die er niets mee dan zet je het gewoon online. Ondanks de acties van die ene agent, hij heeft ook het recht op z'n privacy waardoor zijn 'straf' waarschijnlijk lager zal uitvallen doordat het eerst online gezet is.

Als je geen sensatie zoekt en puur je verhaal kwijt wil begin je je bericht niet gelijk met SHARE!!! trouwens. Daarnaast zegt hij dat door dit soort acties van agenten mensen de politie gaan haten, maar zo'n filmpje online zetten versterkt dat effect alleen maar dus hij is net zo schuldig aan het verspreiden van haat...

Hij geeft daarnaast wel in de uitleg er bij dat hij alleen deze specifieke agent wilt benaderen en aanspreken op zijn acties, daarom waarschijnlijk dat zijn bericht met SHARE!!! begint.
Denk niet dat de agent een straf krijgt behalve een dag vrij met carnaval of maximaal 5 uur schoffelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 16:44 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Tja, maar het is te verwachten dat het hersenloze volk dan gelijk heel de politie afschrijft... en als zo'n filmpje weer eens opgepikt word door de media dan krijgt zo'n agent waarschijnlijk slechts een waarschuwing in plaats van een verplichte dag vrij of 5 uurtjes schoffelen. Zo gaat dat in nederland namelijk xd

Naja ik bedoel alleen maar dat deze agent echt geen harde straf zal krijgen.
Oppikken door de media zal echt niet gebeuren, daarvoor is het verhaal te kort en het filmpje te oninteressant.
Natuurlijk als Radical wat op zijn timeline post staat er 9/10x onzin in van minderjarigen.. maar dat is het publiek veelal waar hij het van moet hebben. Ik zeg niet hersenloos volk (alhoewel als je die reacties leest.. :x) alleen het zijn vaak de slimste niet. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 16:49 

MDesiqn schreef:
Oppikken door de media zal echt niet gebeuren, daarvoor is het verhaal te kort en het filmpje te oninteressant.

En toch is RTL Boulevard al op de hoogte ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 17:00 

Hardtraxx Veteran

Shownieuws heeft ook al een item geplaatst xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 17:07 

Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Shownieuws heeft ook al een item geplaatst xd

Show eens de url, kan niks vinden.

Kiloknaller schreef:
En toch is RTL Boulevard al op de hoogte ;)

Als ze hier een serieus nieuwsitem over proberen te maken dan heb ik een nog ergere haat aan zowel Boulevard en Shownieuws..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 17:17 

Hardtraxx Veteran

http://www.show.nl/showflits/2015/zoon- ... witterfeed
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 17:23 

Hardtraxx Veteran

Vergeet niet dat Dhr. van Ingen, nummertje sixty facking four op de wereld ranglijst van DJ's is... Big news dit voor die instanties.
Vorige  1 ... 2219, 2220, 2221, 2222, 2223, 2224, 2225 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen